AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Denne uka har jeg vært utrolig misunnelig og har hatt det jævlig. Hun får oppmerksom fra hele Norge. Hun har en snill og kjærlig far og jeg kunne dø for å få slik far. Hun har også mor, brødre, besteforeldre. Hun er populær og rik. Statsminister og stortingspresidenten bukker og neier for Ingrid til og med. Jeg er verken sporty eller populær. Ikke så veldig vakker heller. Er 18 år jeg også, men har ressurssvak alenemor. Ingrid sine brødre er ordentlige og hun i sin tale takket Marius for at han beskytter henne. Min bror går på fylla. Jeg har også blitt mobbet og savnet å bli beskyttet. Føler livet er så urettferdig. Det finnes lyspunkter men har det hatt tungt. Hvordan kommer jeg over det. Jeg dagdrømmer over at jeg er rik. Har en kul far og bror som beskytter meg. Har en flott kjernefamilie. Har heller ikke gode karakterer ellers kunne jeg tjent masse penger og blitt rik selv. Anonymkode: 7285b...bc2 1 27 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Har du mulighet til å ta opp fag? Eller sikte deg inn mot noe som er lett å komme inn på på universitetet og gjøre det bra der? Kommer selv fra en dårlig oppvekst og har elendige karakterer fra vgs, studerer nå i voksen alder hvor jeg for første gang i livet mitt gjør det veldig bra. Jeg ser at jeg faktisk har mulighet til å komme inn på en veldig ettertraktet master pga. karakterer og de emnene jeg har valgt. Du har flere muligheter selv om du ikke ser det selv akkurat nå, se hvordan du kan skape deg en god fremtid. For det fortjener du! Anonymkode: 669bb...922 10
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Selv om du ikke er oppvokst i en resurssterk familie har du likevel gode muligheter til å komme deg opp og frem takket være at Staten gir oss gratis utdannelse. Anonymkode: 3a390...2ba 27
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Gidd sammenligne seg med PRINSESSEN av Norge!! Ta heller og tenk over hvor utrolig mye bedre du har det enn sikkert halvparten av jordens befolkning Anonymkode: 97a9f...c09 27 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Herregud, tror du de viser dritten i hennes liv på skjermen!? Hva vet du om at hun ikke har blitt mobbet f.eks. Om hennes bror har prøvd dop. Onkelen hennes tok forresten selvmord. Hennes mor har stått i en skittstorm Anonymkode: 18325...72f 34 2 8
Gjest Gratinara Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Tenk at du kan få til og bli hva du vil i dette landet. Ta opp fag, gå skole... Ingrid vil for alltid leve med kameraets søkelys på seg, det blir sikkert ennå verre fremover nå som hun har fylt 18. Hun har et ansvar som hviler på skuldrene sine, kanskje ikke så alvorlig ennå men hun kommer ikke bort fra sine plikter. Hun har kanskje ikke opplevd å være fri, hun kan ikke gjøre hva hun vil, dumme seg loddrett ut uten at dette vil slå tilbake og evt. havne i media. Kan hun gå fritt på gaten, på festival uten sikkerhetsvakt? Være med vennegjengen i byen uten sikkerhetsvakt? Rangle hjem fra vors kl 04 på natten uten sikkerhetsvakt? Hun lever i et gullbur
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud, tror du de viser dritten i hennes liv på skjermen!? Hva vet du om at hun ikke har blitt mobbet f.eks. Om hennes bror har prøvd dop. Onkelen hennes tok forresten selvmord. Hennes mor har stått i en skittstorm Anonymkode: 18325...72f Tok broren til Mette Marit selvmord? Anonymkode: 6e4dc...ff1 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Å sammenlikne seg med andre er sjeldent en god ide. Spesielt ikke når det kun er glansbildene som vises. En må ta det en har, og jobbe med det. Veldig klisje, men det er sant. Har selv vokst opp med en ressurssvak alenemor som tilbragte ettermiddager og kvelder liggende på sofaen med røyken, kaffen og sjokoladen sin. Du kan gjøre det bra på skolen. Du kan ta mer utdannelse. Finn ut hva du liker og ta en utdannelse innen det. Du er ung og har massevis av muligheter. Tenk på det, ikke hva ‘alle andre har’. Anonymkode: cb9a4...de5 9
Polyester Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 Livet er urettferdig og vondt for de fleste. 85% av alle går igjennom psykisk sykdom, så det er ganske unormalt å tenke at man har det bedre enn alle andre hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tok broren til Mette Marit selvmord? Anonymkode: 6e4dc...ff1 .... 🙈 Søsteren til farens eksmann tok selvmord😉 Anonymkode: 563ff...e59 4
- Brian Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker said: Gidd sammenligne seg med PRINSESSEN av Norge!! Ta heller og tenk over hvor utrolig mye bedre du har det enn sikkert halvparten av jordens befolkning Anonymkode: 97a9f...c09 Hvis alle skulle sammenligne seg med sultende barn i Afrika, kunne man legge ned dette forumet med umiddelbar virkning. Ellers synes jeg det er trist å lese noen av svarene i denne tråden - her har man ei 18-årig jente som ikke har det så bra, men hva slags type svar får hun ...? Verden går ikke under om man viser litt medmenneskelig varme. Og hadde det vært opp til meg, hadde det lukkede fødselsdagsselskapet på Deichman for det første vært åpent for alle, og for det andre vært fylt opp av helt andre mennesker enn de som fikk innpass der; det er ikke de kjente og vellykkede som trenger fest og oppmuntring, men de normale, sørgmodige menneskene som ikke er det; som jeg har skrevet tidligere: Verden trenger ikke flere konger, dronninger eller opphøyde riddere i blanke rustninger som ønsker å være viktige, verden trenger ikke flere som kjemper om oppmerksomhet og prøver å se perfekte ut, verden trenger ikke flere som er forelsket i sitt eget speilbilde; verden trenger de små, melankolske menneskene ingen tenker på og bryr seg om, men som har så mye kjærlighet inni seg. Verden trenger gutten som vil henge seg på grunn av mobbingen han blir utsatt for, verden trenger jenta som har det så vondt at tårene bare renner og renner, verden trenger de sårbare menneskene som får livet sitt snudd opp-ned på grunn av overgrep eller vold, verden trenger alle dem som tenker på eller planlegger å avslutte livet sitt for egen hånd; verden trenger de glemte englene ingen legger merke til, verden trenger dem virkelig. Endret 19. juni 2022 av - Brian 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tok broren til Mette Marit selvmord? Anonymkode: 6e4dc...ff1 faren til hennes kusiner Anonymkode: 18325...72f 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): faren til hennes kusiner Anonymkode: 18325...72f Altså onkelen? Anonymkode: 95754...df6 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 Tenk på faren til Mette-Marit da. Og hun var vel strengt tatt ressursfattig alenemor før hun giftet seg. Anonymkode: a957f...543 11 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Altså onkelen? Anonymkode: 95754...df6 Spiller du dum? Anonymkode: 18325...72f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså onkelen? Anonymkode: 95754...df6 Ja, enkelt sagt😉 Anonymkode: b5d36...6ed 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): .... 🙈 Søsteren til farens eksmann tok selvmord😉 Anonymkode: 563ff...e59 Kronprins Haakon har vel ingen eksmann Anonymkode: 7e300...f27 15 5
Anonymburker Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): .... 🙈 Søsteren til farens eksmann tok selvmord😉 Anonymkode: 563ff...e59 Bare meg som syns det høres feil ut..? 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 Just now, Anonymburker said: Bare meg som syns det høres feil ut..? Nei, enig med deg Anonymkode: 18325...72f 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #20 Skrevet 19. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kronprins Haakon har vel ingen eksmann Anonymkode: 7e300...f27 🤭 Anonymkode: 18325...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå