Gjest Ny forlovet:) Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 (endret) Innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å bruke forumet til å spre reklame. Ønsker du å kjøpe reklameplass på Kvinneguiden kan du lese mer om hvordan dette gjøres her: http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/111 Reglene Orakel - moderator Endret 14. november 2005 av orakel
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Litt av en snikreklame, gitt. ← Vel, dette var vel ikke akurat ment som en snikreklame! Det var bare et tips Jeg er en privatperson, som netopp har fått en slik gave i forlovelsespresang
Gjest Melk Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 Har fått sånn for mange år siden. Liten fislete persle, og dritekkelt å romstere rundt i grumset for å finne den.
lil Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Så ut som snikreklame for meg også Har ikke lyst på en jeg.... Hva skal jeg med en slik perle, hadde den enda vært innsatt i et anheng eller noe så. Menmen, hver sin smak
Nilma Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Vel, dette var vel ikke akurat ment som en snikreklame!←Nei, når det gjøres så åpenlyst, kan det vel neppe kalles snikreklame
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Rar måte å ordlegge seg på hvis man selv har fått noe i gave..."Perlene vil være...det blir garantert en gave...:" Nope, den kan du dra lenger ut på landet med! I tillegg å poste samme innlegg i to forum? Hvorfor ikke heller BETALE for å reklamere?
Gjest Miloine Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Hva da, hvor er innleget dere sikter til?
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Hva da, hvor er innleget dere sikter til? ← Det ble slettet etter at vi skrev de andre innleggene.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #10 Skrevet 16. november 2005 var det wishpearl det var snakk om? Ikke sikkert det var selve nettbutikken som drev snikreklame, det kan ha vært en "selger" for denne gaven, noe som kalles affiliate. Dvs. en som tjener penger på at noen kjøper en sånn perle via linken som vedkommende la inn. Men ikke sikker jeg asså.. har bare vært borti den sida før! Men husk at all reklame er god reklame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå