Gå til innhold

Zalando leveringstid!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ut og reise 29.06 og trenger å bestille sko fra Zalando. Må ha skoene før 29.06.22. Er det raskest å bestille hjem levering eller hente på post i butikk?  

Anonymkode: 96d05...1ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestilte varer derfra som jeg hadde håpet skulle brukes på festival til neste helg, bestilte den 14 men varene er ikke pakket ennå... Utrolig irriterende. Mulig det er stor pågang og kommer an på hva man bestiller, men aldri skjedd tidligere at det har vært så lang leveringstid for min del... Burde isåfall bestille kjapt så det er en sjans for at det kommer fram

Anonymkode: 52d30...e00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal ut og reise 29.06 og trenger å bestille sko fra Zalando. Må ha skoene før 29.06.22. Er det raskest å bestille hjem levering eller hente på post i butikk?  

Anonymkode: 96d05...1ad

Erfaringsmessig så er levering til Pick-up point raskest

Anonymkode: 2ce40...5db

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent det tar lengre enn noen dager men det spørst litt om varen er på lager

Anonymkode: de784...1d2

AnonymBruker
Skrevet

Det tar ofte lengre tid når det er salg. Har opplevd flere ganger at bestillingen blir liggende i en uke før den blir pakket og sendt, men når den først er sendt så går det kjapt. Vanligvis går det kun noen dager før den er pakket og sendt

Jeg har kun erfaring med henting i post i butikk.

Anonymkode: 3e5c5...e4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke turt. 

Anonymkode: d6e60...677

AnonymBruker
Skrevet

Ville bestilt til utleveringssted. Om den kommer etter du har reist så står den ikke på dørmatten når du ikke er hjemme. Men det er 9 dager til så burde gå. Bor du sentralt på Østlandet? Jeg bestilte på lørdag, og fått beskjed om at 1 av 2 pakker er ankommet nå i dag allerede. Så det kommer helt ann på om de sender fra lager i Norge eller utlandet (?), de kommer fra ulikt sted. 

Anonymkode: 8fcdd...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...