Gå til innhold

Noen som har en giftering til overs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei da, skal ikke fri til noen og er ikke pengelens :ler:

Saken er den at jeg fikk høre her om kvelden at det beste sjekketrikset om dagen var å gå på by'n med giftering!!!!!!

Dette skal vistnok få damer som er ute etter litt "sengekos" veldig interresert, fordi en gift mann betyr sex uten videre forpliktelser..... noe som passer damer som er ute etter ONS eller som er utro.

Stemmer dette jenter?

Må si jeg ble skremt når jeg hørte dette, men siden jeg er singel og må nøye meg med "håndtralla" så kanskje dette er veien å gå :sjarmor:

Please si nei da folkens..... for jeg er ikke helt typen til å gjennomføre noe "stunt" som dette :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller til at damer skygger unna ved gifteringer..men selfølgelig så kan det jo finnes jenter som spesielt går etter dette for å slippe forpliktelser o.l

Jeg hadde skygget unna :)

Skrevet

Min x-forlovede sa det samme da han var ute på byen med forlovelsesring - han hadde kjempedrag på damene.

En utenkelig ting for meg, jeg kan ikke fatte at folk jakter på opptatte menn mer enn single!

Det er da nok av single menn man kan få uforpliktende sex av også :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hey, Kevin, enda en singel person her inne!! :D

Nei, personlig så frister ikke gifte menn hos meg. Orker ikke tanken på å være en del av noe trekant-drama. Da føler jeg heller med den stakkars jenta som sitter hjemme og venter på forloveden/mannen sin, og har 100% full tiltro til han. Det er jo seff ikke mitt problem om ektemannen bestemmer seg for å være utro, men likevel. Jeg er full av sympati :)

Skrevet

*psst, Rabalder*

*kremt*

Kevin er visst sammen med Klara Ku, såvidt jeg har fått med meg. Kristian(71) har så langt ikke klådd på Klara, men klart å holde seg i skinnet, tross forlovelsesringen hennes og greier...

Kristian er altså singel! Om han da ikke har splittet personlighet og egentlig liker kyr best... ;-)

Vibeke :ler:

(holder seg oppdatert)

Skrevet

Min mørke side kan forstå det; det er en forskrudd tanke om at denne mannen må være av GOD, god kvalitet siden en dame synes han er verdt å ha for alltid! Dermed også verdt å prøve seg på... (ikke langsiktig tenking m.a.o)

Min lyse engle-side sier at det er ganske så forkastelig ja.

Men du kan jo prøve... Og så avsløre spøken etter sengekosen, for å se åssen hun reagerer :ler:

Skrevet
*psst, Rabalder*

*kremt*

Kevin er visst sammen med Klara Ku, såvidt jeg har fått med meg. Kristian(71) har så langt ikke klådd på Klara, men klart å holde seg i skinnet, tross forlovelsesringen hennes og greier...

Kristian er altså singel! Om han da ikke har splittet personlighet og egentlig liker kyr best... ;-)

Vibeke  :ler:  

(holder seg oppdatert)

hørte jeg såpeopera? :)

Skrevet

Tok meg faktisk en pause fra KG-livet i sted på nærmere en halvtime!

Vibeke :briller:

(øver seg på å få seg et liv)

Skrevet
Tok meg faktisk en pause fra KG-livet i sted på nærmere en halvtime!

Vibeke  :briller:  

(øver seg på å få seg et liv)

Ahh..reklamepause..

(Jasmin-har-det-tragisk-på-jobb)

Nå spora vi brått helt ut :)

Skrevet

Jasmin; du kan få sagt det! :ler:

Men tilbake til riktig kanal; Kristians sjekketriks...

Og Vingas "mørke" sider:

En god mann vil jo ikke svikte den kvinne som har valgt han, ikke sant? Dermed er sjekking av gifte-ringmenn dømt til å bli ganske dødfødt! Får man dem likevel på kroken, vil man jo heller ikke ha dem - da er de jo møkkamenn som svikter konen!

Klart jeg kan forstå at man gjerne jakter på det som er "forbudt"; folk har de merkeligste behov for å tilfredsstille søken etter spenning, utfordringer eller hva det nå er.

Gidder bare ikke gjøre det selv... Giftering er faktisk noe av det første jeg ser etter på menn om jeg er på sjekker'n - eller blir sjekket opp.

"Hold deg unna", sier den. Det er kanskje litt av poenget med ringen?

Skrevet

Jeg skygger unna menn med ring på fingeren!

- Det er de som tar ringen av oxo da. :o -Danset litt med en fyr, og ble innvitert opp på rommet hans. Han sa at han var forlovet, og jeg trakk meg unna.

Flnk pike vilja!!!! 8) 8)

Skrevet

Jaaaa det er tilfelle! Jeg kan ikke skjønne de kvinnfolka som gjør det men.

Hørte ei som sa det slik: Han kan jo ikke bare ha et bra ytre siden han er gift" "Det må jo være noe positivt med han siden er gift" osv

Tydligvis for noen at om man her OPPTATT så er det INGEN hindring.

xeyes

Skrevet
Jaaaa det er tilfelle! Jeg kan ikke skjønne de kvinnfolka som gjør det men.

Hørte ei som sa det slik: Han kan jo ikke bare ha et bra ytre siden han er gift" "Det må jo være noe positivt med han siden er gift" osv

Tydligvis for noen at om man her OPPTATT så er det INGEN hindring.

xeyes

tragisk... men det er vel noe galt med hodet hennes også da ;)

Skrevet
Ja VET jasmin..  :evil:

Hun blir sikkert ensom :)

Skrevet

Lurer på hva sånne jenter tenker med..

Vi klager på at menn tenker med det lille hodet..

*Tenker og tenker og skjønner fortsatt ikke hva sånne jenter tenker med*

:-?

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg sjekker alltid om men har ring - og da får de være i fred.

har ikke noe behov for å invitere folk til å være utro.. :o

(men så har man jo de mennene som er hardt innstilt på å være utro uavhengig av ringen de har på seg...hva skal en lettsjarmert ragnalina gjöre da?! :roll: )

Skrevet

Gjelder det samme for damer - tro?

Jeg mener - løper menn etter damer med giftering?

Jeg bare lurer, jeg...........

Skrevet

Jeg er en sånn sløving som ikke legger merke til om folk har ring, jeg :-? Har liksom aldri vent meg til å se etter, på en måte, også kan de jo være opptatt uten ring også... MEN opptatt mann er totalt uinteressant for meg, kunne aldri falle meg inn å hoppe til køys med en opptattmann

P.S: Kjærsten, hvis du leser dette; jeg kunne selvfølgelig ikke tenke meg å hoppe til køys med singlemann heller, har jo deg jo :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...