AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Jeg snokte på mobilen til kjæresten,der finner jeg ut at han snakker med en dame i utlandet så han møtte for mange år siden, hvor hun må forteller at hun er separert, og hun lurer på om han fortsatt treffer hun (meg) som han har fortalt om. Han sier at han er i ett forhold ettersom hun vil treffes siden han ikke fikk hun forrige gang. Men lenger nede i tråden snakker de om en «secreet hopckup» i en storby (**** er perfekt) og det traff meg, ettersom jeg vet at han kommer til å reise en del femmover med jobb.. hvordan skal jeg evt. konfrontere dette uten å vise at jeg har snoket på mobilen? og det er 1,5 mnd. mellom hver melding. skal jeg bare ta dette som en uskyldig flørt? La det ligge? Er nå over 1mnd siste mld ble skrevet. skal jeg legge det til siden og «avvente» om det skjer noe mer meldingsutveksling? kjenner veldig på usikkerheten men får liksom ikle sagt så mye… Anonymkode: 3f731...334 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Lurer på hvorfor du ikke ser at du driver med like lyssky ting som han gjør? Snoke i personlige ting er utroskap på høyt plan. Anonymkode: 6ad22...040 13 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurer på hvorfor du ikke ser at du driver med like lyssky ting som han gjør? Snoke i personlige ting er utroskap på høyt plan. Anonymkode: 6ad22...040 Det er det ikke! Hadde denne mannen ikke tekstet med fremmede damer og snakket om å møtes, men diskutert været eller krigen i Ukraina, så hadde det ikke vært noen grunn til å snoke på telefonen! Anonymkode: 19d10...85a 30 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Fortsett å observere. Plutselig finner du et punkt du kan ta han på, uten at du trenger å avsløre at du har snoket. Kan du la dette ligge? Jeg hadde ikke klart. Hadde ikke ville vært sammen med han, som planlegger erotiske treff bak ryggen på deg Anonymkode: 0b9f4...208 11
Gjest Ghostface Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 (endret) Det blir jo bråk uansett hvordan du konfronterer om det. Man skal ikke snoke i andres mobil. Endret 20. juni 2022 av Ghostface
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Grunnen til at det er en mnd mellom hver melding er garanteeeert pga han sletter noen av de... Anonymkode: e2f96...2f9 15 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 Ghostface skrev (17 minutter siden): Det blir jo bråk uansett hvordan du konfronterer om det. Man skal ikke i andres mobil. Jo hvis partner bedrar deg så må man det for å få bevis! Anonymkode: 19d10...85a 7
MacadamiaNut Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Jeg ville gått fra han, om han holdt på slik. Ingen grunn til å bruke energi på en mann som åpenbart ikke respekterer deg, med en så lav moral i tillegg. Hadde aldri stolt på han igjen. 14
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Grunnen til at det er en mnd mellom hver melding er garanteeeert pga han sletter noen av de... Anonymkode: e2f96...2f9 Eller de chatter på hemmelig konto. Anonymkode: 8af6f...55d 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jo hvis partner bedrar deg så må man det for å få bevis! Anonymkode: 19d10...85a Ikke om du starter snokingen helt ut av det blå. Slik som 9/10 kvinner gjør, og ender opp med å ikke finne noe. Og dermed har begått et overtramp som tullinger som deg prøver å rettferdiggjøre. Anonymkode: 08f26...342 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke om du starter snokingen helt ut av det blå. Slik som 9/10 kvinner gjør, og ender opp med å ikke finne noe. Og dermed har begått et overtramp som tullinger som deg prøver å rettferdiggjøre. Anonymkode: 08f26...342 Man går inn på telefonen fordi man har en mistanke, og så blir mistanken bekreftet når man ser meldinger som ikke burde stått der. Anonymkode: 19d10...85a 14
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 Han har jo allerede tråkket langt over streken ved å planlegge møtet mener jeg. Du må jk selv finne ut av hva du kan godta, men det er jo helt åpenbart at det ligger noe i kortene her. Jeg ville definitivt avsluttet forholdet. Anonymkode: 10600...f3e 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Jeg forstår det slik at de planlegger en secret hookup nå mens du og han er sammen? Det er jo utroskap? Det er bare å dumpe! Ja, det var dumt å snike på mobilen hans. Men du har fortsatt lov til å dumpe utro drittsekker selv om du er en mobilsniker 👍 Anonymkode: 042da...85c 15
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det ikke! Hadde denne mannen ikke tekstet med fremmede damer og snakket om å møtes, men diskutert været eller krigen i Ukraina, så hadde det ikke vært noen grunn til å snoke på telefonen! Anonymkode: 19d10...85a ????? grunnen kommer FØR snokingen. hun snoker i tingene hans. finner ut ETTER SMOKING HAR BEGYNT at han er utro. Ja utroskap er jææævlig og han burde dumpes...men snoking er også dumpegrunn... Anonymkode: ffbf5...455 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: ????? grunnen kommer FØR snokingen. hun snoker i tingene hans. finner ut ETTER SMOKING HAR BEGYNT at han er utro. Ja utroskap er jææævlig og han burde dumpes...men snoking er også dumpegrunn... Anonymkode: ffbf5...455 Nei. Snoking er ikke dumpegrunn. «Det er grovt tillitsbrudd» Hvorfor det? Hva er så hemmelig på mobilen? Hva skjuler du? Hvorfor så mye sinne? Hadde typen snoket på mobilen så hadde jeg blitt .. Tja: Lei meg. Hadde kommet i bunn til hvorfor han gjorde det og finne en løsning på hovedproblemet: Det som førte til snokingen. Anonymkode: c5ee7...0ca 15
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ????? grunnen kommer FØR snokingen. hun snoker i tingene hans. finner ut ETTER SMOKING HAR BEGYNT at han er utro. Ja utroskap er jææævlig og han burde dumpes...men snoking er også dumpegrunn... Anonymkode: ffbf5...455 Jo men hun hadde nok en følelse av at hun kom til å finne noe på telefonen. Vi kvinner har ofte en indre sterk intuisjon. Min søster skulle låne mac'n til mannen for å betale en regning. Han hadde gitt henne passord for å komme inn og hun skulle kun betale denne regningen til "Bli Vakker" og gå ut igjen. Plutselig var det en indre stemme som sa at hun skulle gå inn på hans messenger og det gjorde hun. Hun hadde aldri gjort noe sånt og skjønte ikke helt hva hun gjorde og hvorfor hun gjorde det. Det var akkurat som om hun gikk på auto pilot. Når hun kom inn på messenger så hun med en gang at han chattet med forskjellige damer, og alle chattene var flørting og en handlet om sex😳 Anonymkode: 19d10...85a 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): men snoking er også dumpegrunn... Samma det, vel, så lenge hun blir kvitt han?! Anonymkode: 042da...85c 9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #18 Skrevet 20. juni 2022 Hadde noen snoket på min mobil så er det rett ut. Den er min private og på ingen måte åpen for snoking og kritikk iht hva som står på den. Derimot det som evnt kan redde deg. Er å si at du ønsker å evnt gjøre det slutt, fordi greia er det at du så et ukjent kvinne navn på tlf hans, eller kjent iht ett menneske du vet om. Så du syntes det var grunnlag nok å sjekke ut. Også finner du meldinger om secret hoockup, med henne. Så hva er greia med det. Enten så er vi sammen eller så kjører du hoock up med hvilke same du vil som singel. I dette forholdet forventer du å være to og ikke tre fire fem. Ellers går dere bli enige om at dere har lov å hoocke up med hvem dere vil i forholdet. Men å drive å bedra bak ryggen på hverandre, der er grensa for dødfødt forhold. Også spør du, og hva har du tenkt å gjøre med det? Anonymkode: 0a4ed...b6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #19 Skrevet 20. juni 2022 Hun: Jeg vet du er utro fordi jeg snek på mobilen din. Han: Du er verre enn meg fordi du snek på mobilen min, så da får du ikke lov til å slå opp med meg selv om jeg puler andre damer. Da må du vente til jeg slår opp med deg. Hun: Søren òg. Da får jeg visst fortsette å være ulykkelig i dette forholdet mens du puler rundt. Anonymkode: 042da...85c 25 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #20 Skrevet 20. juni 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jo men hun hadde nok en følelse av at hun kom til å finne noe på telefonen. Vi kvinner har ofte en indre sterk intuisjon. Anonymkode: 19d10...85a Tja, det er jo en måte å rettferdiggjøre hendelser på som hverken er moralske eller etiske riktige. Man kan bruke ord som usikker, sjalu, kontrollfrik og en del andre. HAr man ikke tillit så får man heller velge å gå. Anonymkode: 6a53a...d6a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå