Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kjæreste som har fortalt om utroskap fra tidligere forhold. Nå skal vi egentlig på et felles arrangement om ei stund, men ser ut for at jeg ikke får deltatt. Kjæresten insisterer på å dra alene, vil ikke gå glipp av dette arrangementet. Det er et relativt løssluppent arrangement og endel alkohol i bildet. Kjenner på en uro, samtidig som at jeg ønsker å vise kjæresten min tillit. Hva ville du ha sagt/gjort i en slik situasjon? 

Anonymkode: 26a76...2c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man skal jo stole på hverandre i et forhold selv om partneren sier han har vært utro i tidligere forhold.

Jeg hadde nok prøvd å kommet meg av gårde på dette arrangementet dere skal på, og hvis ikke du har muligheten til det så må du faktisk bare ha is i magen og stole på han.

For flere år siden ble jeg sammen med en herlig mann som fortalte meg at han hadde vært utro i et tidligere forhold, men kun fordi at damen han var sammen med da hadde vært utro først, og så skulle han bare ta igjen.

Han bedyret meg at han aldri verden kom til å være utro mot meg.

Allerede første året sammen var han utro online emosjonelt.

Jeg valgte å heve meg over det, men noen år etter der igjen fant jeg kondomer i jakken hans, og da hadde han pult både den ene og den andre.

Anonymkode: 4e0a1...06d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...