AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Da vet jeg det, at jeg er totalt verdiløs for menn. Ikke det at jeg syns tyrkiske menn er noe attraktivt egentlig, men jeg har jo hørt så mye om at tyrkiske menn er så på blonde damer. Var knapt noen som snakket til meg da jeg var der, de så kanskje mer på meg med forakt og tenkte jeg var stygg. Samme som i Norge altså. Så dere som tror at vi damer kan velge og vrake, så er svaret nei! Man er søppel tydeligvis. Anonymkode: 7a271...103 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Tror ikke tyrkere har noe spesiell greie for blonde, det er heller det blonde representerer: mulig innpass til et rikere land... og green card som de sier i USA. Og når den jobben er gjort blir de aller fleste dumpet for en kvinne de kan presentere til familien sin som konemateriale. Det finnes mange naturlige blondiner i Tyrkia, men det er lett å se turister fra egne landsmenn. Anonymkode: c45e8...868 8 4
visp Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Du... Du er villig til å hekte deg på en mann som du tenker er "til og med"? Fokuset ditt er helt på trynet. Hva skal du med et forhold? 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Har nok mye med holdning og hvordan man ter seg å gjøre. Ser man vennlig og imøtekommende ut blir man lettere kontaktet. Gjetter litt på at du ikke er stjerneeksempelet på en som er åpen, smilende og imøtekommende. Hvis det stemmer så tenker jeg at mye av det kommer av selvbildet. Anonymkode: 207f0...9bd 15
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Så du er søppel fordi du ikke ble sjekket opp da du var på ferie i Tyrkia? Anonymkode: 0f4d3...d50 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Nå skal ikke jeg være altfor forutinntatt om tyrkiske menn som sjekker opp norske damer på ferie men er ikke det ofte damer de tenker som «lett bytte»? Så vær heller stolt av at du ikke sender du slike signaler? Anonymkode: 2640d...ef6 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Da vet jeg det, at jeg er totalt verdiløs for menn. Ikke det at jeg syns tyrkiske menn er noe attraktivt egentlig, men jeg har jo hørt så mye om at tyrkiske menn er så på blonde damer. Var knapt noen som snakket til meg da jeg var der, de så kanskje mer på meg med forakt og tenkte jeg var stygg. Samme som i Norge altså. Så dere som tror at vi damer kan velge og vrake, så er svaret nei! Man er søppel tydeligvis. Anonymkode: 7a271...103 Høres ut som at incels er din greie? 🙈 de er desperate. Anonymkode: c3a52...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Du SER jo ikke om noen TENKER du er stygg. Så her må det jo være deg selv som spolerer all dating. Det er også stor forskjell på å ikke ville date noen, og å HATE de. Merkelig oppfatning. Anonymkode: 4009e...8df 10 1
Motelvibes Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 Herregud, vær glad du slapp å bli plaget, de er plagsomme som fy og respektløse som få. Måten de snakker om kvinner på, ville ha gitt de fleste avsmak. 7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nå skal ikke jeg være altfor forutinntatt om tyrkiske menn som sjekker opp norske damer på ferie men er ikke det ofte damer de tenker som «lett bytte»? Så vær heller stolt av at du ikke sender du slike signaler? Anonymkode: 2640d...ef6 Mulig det, men en bekjent sa til meg før jeg reiste: i Tyrkia blir til og med damer som deg sjekket opp, og det sier litt om hvor desperate de er. Så det beviser jo at menn ser på meg som fluelort som skulle vært abortert. Var ikke noe hyggelig høre faktisk.. Jeg har aldri opplevd å bli flørtet med. Ever. Anonymkode: 7a271...103
Nowayback Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig det, men en bekjent sa til meg før jeg reiste: i Tyrkia blir til og med damer som deg sjekket opp, og det sier litt om hvor desperate de er. Så det beviser jo at menn ser på meg som fluelort som skulle vært abortert. Var ikke noe hyggelig høre faktisk.. Jeg har aldri opplevd å bli flørtet med. Ever. Anonymkode: 7a271...103 How you doin`? 5 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig det, men en bekjent sa til meg før jeg reiste: i Tyrkia blir til og med damer som deg sjekket opp, og det sier litt om hvor desperate de er. Så det beviser jo at menn ser på meg som fluelort som skulle vært abortert. Var ikke noe hyggelig høre faktisk.. Jeg har aldri opplevd å bli flørtet med. Ever. Anonymkode: 7a271...103 Men vil du virkelig ha en sånn fyr? Og en sånn »venn» ville jeg kuttet ut temmelig kjapt! Anonymkode: 2640d...ef6 12
Motelvibes Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 Mangelen på oppmerksomhet fra tyrkiske f***boys sier ingenting om din verdi som menneske. Du er minst like mye verdt fordi om du ikke ble forsøkt sjekka opp av en som uansett bare ville ha vært ute etter «greencard». 6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 Har du prøvd Gambia da? Der tar de alle damer med puls. Anonymkode: e480c...bfd 7 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 Men hva er så galt med deg? Mener du selv? Vorter i hele ansiktet? Skalla? De fleste mennesker i forhold er jo ikke akkurat noen fotomodeller. Og de færreste blir sjekka opp på gata eller i matbutikken. Anonymkode: 4009e...8df 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 Hva vil du fram til med innlegget ditt? Sutre og få svar som forteller deg at du ikke er stygg, at du har en egenverdi, at du vil sikkert finne den rett snart? Og så kan du protestere på det og så blir det gjentatt, og sånn går nu dagan ... Anonymkode: 3f242...38b 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 Den bekjente burde du kutte ut av livet ditt fortere enn svint. Anonymkode: ded05...a23 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri opplevd å bli flørtet med. Ever. Jeg er mann, aldri noen som har flørtet med meg heller. Betyr det at du / dere hater meg da? Anonymkode: 3eb8a...fd9 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #20 Skrevet 19. juni 2022 Dette må da være et trolle-innlegg. ALLE norske damer får (u)ønsket seksuell oppmerksomhet av tyrkerne med dollartegn i blikket. Selv min mor i midten av 60-årene opplevde dette til gangs. Anonymkode: 673bb...19c 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå