Gå til innhold

Trene styrke hjemme med vektstang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å begynne med styrketrening hjemme. Har vektstang, benk og noen manualer. 

Spørsmålet er: er det godt nok? Vil jeg kunne forme kroppen og bli sterkere med disse tingene eller burde jeg investere i et kort på treningssenteret? Jeg har jo ikke mulighet for nedtrekk og beinpress osv, så hvilke øvelser bør jeg gjøre?

Bare for å ha det sagt: jeg er ganske nybegynner. Kjøpte treningsutstyret for 5 år siden, trente litt, ble veldig deprimert, gikk opp 25-30 kilo og ja…  sånn gikk no dagan 🙃

Har gått ned 7 kg nylig (kaloritelling og ekstremt mange gåturer) , men har fremdeles mer enn nok å ta av. Ønsker å bli skikkelig fit, men skjønner at det kan ta tid. 

Anonymkode: f1b06...9b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent med forskjellige vektstenger hjemme i over et halvt år nå. Med øvelser som er litt lik med maskinutstyr på treningssenter. Kroppen min og musklene har blitt mye bedre og jeg ser mye buffere ut, så ja det virker.

Anonymkode: 88ab9...49c

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med fremgang 😊

Musklene bryr seg ikke om hvor du trener, så det fungerer fint helt til du blir så sterk at det ikke blir tung nok motstand for deg 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...