AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Er en av dere frikjøpt på fulltid eller jobber dere100% evt jobber litt? Hva får dere av satser for utgiftsdekning ? hvor mye kssats får dere? 1,2 eller flere? Anonymkode: aaff2...469
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er en av dere frikjøpt på fulltid eller jobber dere100% evt jobber litt? Hva får dere av satser for utgiftsdekning ? hvor mye kssats får dere? 1,2 eller flere? Anonymkode: aaff2...469 Jeg vilke lagt til dette hvis jeg var deg : Hvordan var barna når de kom ? Fikk dere noe god oppfølging ang vegring for å knytte seg til beredskapsforeldrene ? Hva skal en prioritere for informasjon til de innebærende barna ? Hva med de biologiske foreldrene og deres situasjon om de skulle finne ut hvor barna er? Jeg synes dine spørsmål var temmelig kyniske Anonymkode: cca39...b4a 7 1 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vilke lagt til dette hvis jeg var deg : Hvordan var barna når de kom ? Fikk dere noe god oppfølging ang vegring for å knytte seg til beredskapsforeldrene ? Hva skal en prioritere for informasjon til de innebærende barna ? Hva med de biologiske foreldrene og deres situasjon om de skulle finne ut hvor barna er? Jeg synes dine spørsmål var temmelig kyniske Anonymkode: cca39...b4a Enig. Anonymkode: b7cd6...458 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er en av dere frikjøpt på fulltid eller jobber dere100% evt jobber litt? Hva får dere av satser for utgiftsdekning ? hvor mye kssats får dere? 1,2 eller flere? Anonymkode: aaff2...469 Du virker mer opptatt av det du får inn enn det du kan gi til de som virkelig trenger det... Anonymkode: 1950f...ffd 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Hvis penge er motivet bør unger slippe å komme til deg. Anonymkode: f5df2...389 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vilke lagt til dette hvis jeg var deg : Hvordan var barna når de kom ? Fikk dere noe god oppfølging ang vegring for å knytte seg til beredskapsforeldrene ? Hva skal en prioritere for informasjon til de innebærende barna ? Hva med de biologiske foreldrene og deres situasjon om de skulle finne ut hvor barna er? Jeg synes dine spørsmål var temmelig kyniske Anonymkode: cca39...b4a Jeg brur meg ikke om hva du synes Anonymkode: aaff2...469
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvis penge er motivet bør unger slippe å komme til deg. Anonymkode: f5df2...389 Svar på spm du Anonymkode: aaff2...469
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du virker mer opptatt av det du får inn enn det du kan gi til de som virkelig trenger det... Anonymkode: 1950f...ffd Vanskelig å svare på spm?du virker mer som en som må kritisere istedenfor å svare på det folk spør om Anonymkode: aaff2...469
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 Typisk kg og var vel forventet md sånne svar! Men nei vi gjør det ikkd pga penger 🙄 Anonymkode: aaff2...469
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typisk kg og var vel forventet md sånne svar! Men nei vi gjør det ikkd pga penger 🙄 Anonymkode: aaff2...469 Da må du ordlegge deg litt mere sympatisk i et så ømtålig emne der det handler om sårbare barn. Det er ingen hemmelighet at Barnevernet i Norge og deres handlinger har vært under lupen i lengre tid. Derfor er folk på vakt når det gjelder folks hensikter når det gjelder å være foster og - beredskapshjem . Det er mange barn som iallefall tidligere ikke har hatt det så greit i fosterhjem. Derfor reagerte jeg når spørsmålet gikk direkte på penger Anonymkode: cca39...b4a 3
Forundret.. Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er en av dere frikjøpt på fulltid eller jobber dere100% evt jobber litt? Hva får dere av satser for utgiftsdekning ? hvor mye kssats får dere? 1,2 eller flere? Anonymkode: aaff2...469 Hva er beredskapshjem sammenliknet med fosterhjem?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Da må du ordlegge deg litt mere sympatisk i et så ømtålig emne der det handler om sårbare barn. Det er ingen hemmelighet at Barnevernet i Norge og deres handlinger har vært under lupen i lengre tid. Derfor er folk på vakt når det gjelder folks hensikter når det gjelder å være foster og - beredskapshjem . Det er mange barn som iallefall tidligere ikke har hatt det så greit i fosterhjem. Derfor reagerte jeg når spørsmålet gikk direkte på penger Anonymkode: cca39...b4a Å det er mange barn som også har hatt det greit. At du velger å vranglese er ikke mitt problem. Jeg spør av en grunn, om du ikke kan svare på det jeg spør om så trenger du vel ikke skrive noe Anonymkode: aaff2...469
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Forundret.. skrev (30 minutter siden): Hva er beredskapshjem sammenliknet med fosterhjem? Det hjemmet man er innom i kort tid før man havner i fosterhjem Anonymkode: aaff2...469 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 Jeg kommer Forøvrig ikke til å svare på flere avsporinger , jeg spør av en grunn og kan man ikke svare sp kan man gå et annet sted å spre det sure oppgulpet sitt. Anonymkode: aaff2...469
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #15 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Typisk kg og var vel forventet md sånne svar! Men nei vi gjør det ikkd pga penger 🙄 Anonymkode: aaff2...469 Din mangel på modenhet reflekteres i svarene. Frekke motsvar. Du går rett i forsvar når noen kommer med noe som kan ligne på kritiske sp.mål. En hårsårhet som jeg i min jobb ser ikke fungerer med ungdom ihvertfall. Hvordan stå i en krangel eller konflikt med ungdommen når du ikke engang greier takle spørsmål på et anonymt forum? Ydmykhet, en ting du må utvikle før du i det hele tatt ser i den retningen du vurderer. Ellers er det klokt å legge av sms-språket. Det blir bare enda en faktor som tydeliggjør en følelsesmessig umoden person. Anonymkode: 3af91...d6d 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #16 Skrevet 20. juni 2022 Det kan da godt tenkes TS stiller de andre spørsmålene rundt det å være beredskapshjem andre steder, og kun ønsket svar angående praktiske rammer her? At tid og penger er fokus i et innlegg på KG, betyr ikke at det er hovedfokuset hennes, det kan ha betydning for om det lar seg gjennomføre å være beredskapshjem. Spør heller den lokale fosterhjemstjenesten der du bor, TS. Anonymkode: b2feb...f2a 2
Forundret.. Skrevet 20. juni 2022 #17 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det hjemmet man er innom i kort tid før man havner i fosterhjem Anonymkode: aaff2...469 Beklager videre avsporing.. Men er det da akkurat det samme som midlertidig fosterhjem?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #18 Skrevet 20. juni 2022 veldig mange tråder på Kvinneguiden som utarter seg på denne måten dessverre. bare avsporinger og søppel, stort sett hele veien... Anonymkode: ea4a4...8ba 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #19 Skrevet 20. juni 2022 Forundret.. skrev (4 timer siden): Beklager videre avsporing.. Men er det da akkurat det samme som midlertidig fosterhjem? Nei. Det er et hjem man er innom i kort tid før man havner i fosterhjem. Anonymkode: a2564...f6c 1
Ulven Skrevet 20. juni 2022 #20 Skrevet 20. juni 2022 En av foreldrene i et beredskapshjem skal ha dette som en 100% jobb. Utgiftsdekningen følger det aktuelle barnet som er i beredskapshjemmet og blir dermed flytende. Men det er ikke ekstrem stor forskjell på dekningen for en 6 åring og en 16 åring. Ca 2500 pr måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå