AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Min kompis har kreft og får cellegift behandling hver tredje uke. Han har samboer og bikkje sammen med henne. Han ser bra ut til tross for cellegift og er hverken avmagret eller skallet. Han har alltid hatt høy sexlyst og den har faktisk ikke blitt så lav til tross for at cellegiftbehandling ofte gjør at sexlysten og evnen til å bli hard blir litt dårlig. Greia er at han har vært og faktisk er utro nå mot samboeren sin, og jeg synes det er sjokkerende. Samboeren hans har nok ikke peiling på dette, og så vidt jeg vet har de sex de dagene han får den opp sier han, derfor er det helt på trynet at han orker/klarer å være utro nå når han er syk. Damen han puler er ei dame han kjenner fra før av som har vært keen på han tidligere. Har fått inntrykk av at ting er bra hjemme, så skjønner ikke hva han holder på med. Jeg bør gi beskjed til hans samboer, men har lyst at hun skal oppdage det selv faktisk. Føler meg midt imellom barken og veden og vet ikke hva jeg gjør. Trodde folk som fikk alvorlige sykdommer ble et bedre menneske og satte mer pris på livet.. Anonymkode: f2dee...698
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min kompis har kreft og får cellegift behandling hver tredje uke. Han har samboer og bikkje sammen med henne. Han ser bra ut til tross for cellegift og er hverken avmagret eller skallet. Han har alltid hatt høy sexlyst og den har faktisk ikke blitt så lav til tross for at cellegiftbehandling ofte gjør at sexlysten og evnen til å bli hard blir litt dårlig. Greia er at han har vært og faktisk er utro nå mot samboeren sin, og jeg synes det er sjokkerende. Samboeren hans har nok ikke peiling på dette, og så vidt jeg vet har de sex de dagene han får den opp sier han, derfor er det helt på trynet at han orker/klarer å være utro nå når han er syk. Damen han puler er ei dame han kjenner fra før av som har vært keen på han tidligere. Har fått inntrykk av at ting er bra hjemme, så skjønner ikke hva han holder på med. Jeg bør gi beskjed til hans samboer, men har lyst at hun skal oppdage det selv faktisk. Føler meg midt imellom barken og veden og vet ikke hva jeg gjør. Trodde folk som fikk alvorlige sykdommer ble et bedre menneske og satte mer pris på livet.. Anonymkode: f2dee...698 Det omvendte kan fort skje, at de vil ta for seg av livet og dermed gjør masse de ikke burde. Å få en alvorlig diagnose får deg til å tenke skikkelig over livet du har levd og hva du har gått glipp av. Det er ikke så rart at en mann knuller de damene han har sjans til å pule, sånn er de. Anonymkode: a6e3a...18b 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det omvendte kan fort skje, at de vil ta for seg av livet og dermed gjør masse de ikke burde. Å få en alvorlig diagnose får deg til å tenke skikkelig over livet du har levd og hva du har gått glipp av. Det er ikke så rart at en mann knuller de damene han har sjans til å pule, sånn er de. Anonymkode: a6e3a...18b Så du synes det er helt greit at han er utro? Tenk hvis alle som får alvorlig sykdommer eller skader seg alvorlig i ulykker, skal bli egoister og bare gjøre AKKURAT det de har lyst til og drite i om de sårer folk? Ts Anonymkode: f2dee...698 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Det gir nå mening at folk som tror de skal dø, vil leve livet helt og fullt - og for noen inkluderer det nok å gå for det man vil ha seksuelt også. Det er en grunn til at utroskap og midtlivskrise henger sammen, å være utro er på noen måter en metaforisk kamp mot selve døden. En søken etter noe mer i livet. Anonymkode: 7d642...f91 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Denne utroskapen vil han angre bittert på om han uheldigvis skulle bli sykere av kreften, og i en dårlige fysisk tilstand . Du som er venn bør advare han og gi beskjed om at hvis du får et spørsmål fra hans samboer. så vil du bekrefte utroskapen Anonymkode: e361e...f71 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Denne utroskapen vil han angre bittert på om han uheldigvis skulle bli sykere av kreften, og i en dårlige fysisk tilstand . Du som er venn bør advare han og gi beskjed om at hvis du får et spørsmål fra hans samboer. så vil du bekrefte utroskapen Anonymkode: e361e...f71 Sladrer jeg til dama er det over med vårt vennskap. Ts Anonymkode: f2dee...698
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sladrer jeg til dama er det over med vårt vennskap. Ts Anonymkode: f2dee...698 Ok, dette er den beste og mest lojale og reale vennen du har ? Har han fått dødsdommen siden han lever som hver dag skulle være den siste ? Hva med samboeren til vennen din ? Har hun noen verdi ? Anonymkode: e361e...f71 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Denne utroskapen vil han angre bittert på om han uheldigvis skulle bli sykere av kreften, og i en dårlige fysisk tilstand . Du som er venn bør advare han og gi beskjed om at hvis du får et spørsmål fra hans samboer. så vil du bekrefte utroskapen Anonymkode: e361e...f71 Støtter denne! Anonymkode: e3b6c...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, dette er den beste og mest lojale og reale vennen du har ? Har han fått dødsdommen siden han lever som hver dag skulle være den siste ? Hva med samboeren til vennen din ? Har hun noen verdi ? Anonymkode: e361e...f71 Han er kompis siden barnehagen, så vi går way back, og han har ikke fått dødsdommen selv om han trolig må slite med sykdommen i flere år, kanskje resten av livet, hvem vet? Han snakker mye om fremtidsplaner han vil realisere sammen med kompiser/meg, men dama hans er ikke nevnt i forbindelse med hans planer. Han skal flytte hit og dit, reise verden rundt, investere i hytte osv. Ts Anonymkode: f2dee...698
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 Jeg synes også det er rart at fremmede damer ønsker å involvere seg/ være elskerinner til menn som har såpass alvorlig og uoversiktlige sykdommer som kreft? Ts Anonymkode: f2dee...698 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han er kompis siden barnehagen, så vi går way back, og han har ikke fått dødsdommen selv om han trolig må slite med sykdommen i flere år, kanskje resten av livet, hvem vet? Han snakker mye om fremtidsplaner han vil realisere sammen med kompiser/meg, men dama hans er ikke nevnt i forbindelse med hans planer. Han skal flytte hit og dit, reise verden rundt, investere i hytte osv. Ts Anonymkode: f2dee...698 Ja, et langt vennskap har dere. Men nå har du skrevet på KG om dine samvittighetskvaler. Du vil ikke varsle samboeren hans, men du liker ikke denne utroskapen. Er en en god venn hvis en bare er enig i alt og ett? Vil du sette pris på om noen kom til deg og ba deg ta deg sammen og slutte å oppføre deg som en slask ? Om din venn ba deg om å løfte blikket litt og tenke på hva han vil bli husket for? Anonymkode: e361e...f71 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, et langt vennskap har dere. Men nå har du skrevet på KG om dine samvittighetskvaler. Du vil ikke varsle samboeren hans, men du liker ikke denne utroskapen. Er en en god venn hvis en bare er enig i alt og ett? Vil du sette pris på om noen kom til deg og ba deg ta deg sammen og slutte å oppføre deg som en slask ? Om din venn ba deg om å løfte blikket litt og tenke på hva han vil bli husket for? Anonymkode: e361e...f71 Jeg mener at det er ekstra usmakelig å være utro når man har en sykdom som snur opp ned på livet til ikke bare en selv, men også kjæresten og familien. Som jeg skrev i starten så er jeg sjokkert over at han er en drittsekk og kreftsyk samtidig, så skjønner at han tenker med "det lille hodet". Forstår ikke damer som er elskerinner /involverer seg med menn som er kreftsyke heller. Det er jo ekstra råttent gjort ovenfor dama hans da. Hun blir jo dobbelt knust hvis/når hun får vite det. Har sendt han linken til denne tråden slik at han kan se hva dere svarer meg om han. Han vet at jeg mener han er helt på bærtur nå, og at jeg muligens kan fortelle dama hans det, hvis jeg ikke orker å holde tett lengre. Ts Anonymkode: f2dee...698 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Det er dessverre ingen automatikk i at folk som får alvorlige sykdommer, er eller blir bra folk med fin oppførsel. Noen er som de alltid har vært. Noen blir redde, sinte eller skjødesløse, og gjør dumme ting. Anonymkode: bf0ce...804 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dessverre ingen automatikk i at folk som får alvorlige sykdommer, er eller blir bra folk med fin oppførsel. Noen er som de alltid har vært. Noen blir redde, sinte eller skjødesløse, og gjør dumme ting. Anonymkode: bf0ce...804 Så du unnskylder han? Ts Anonymkode: f2dee...698
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener at det er ekstra usmakelig å være utro når man har en sykdom som snur opp ned på livet til ikke bare en selv, men også kjæresten og familien. Som jeg skrev i starten så er jeg sjokkert over at han er en drittsekk og kreftsyk samtidig, så skjønner at han tenker med "det lille hodet". Forstår ikke damer som er elskerinner /involverer seg med menn som er kreftsyke heller. Det er jo ekstra råttent gjort ovenfor dama hans da. Hun blir jo dobbelt knust hvis/når hun får vite det. Har sendt han linken til denne tråden slik at han kan se hva dere svarer meg om han. Han vet at jeg mener han er helt på bærtur nå, og at jeg muligens kan fortelle dama hans det, hvis jeg ikke orker å holde tett lengre. Ts Anonymkode: f2dee...698 Det er bra du prøver å gjøre noe i denne møkkasituasjonen har han involvert dere alle tre inn i. For å si det sånn, det er ikke en kvalitetsdame han har begynt å harve over. Nå vet ikke vi hvor mye hun vet om hans sivilstatus og sykdomsbilde, men noe må hun vel vite? Jeg synes gifte menn på sjekkern er så lavstatus som det går an, så jeg hadde stukket på flekken. Det som er så ufattelig trist her er at han vil trenge så mye støtte ang kreften at han nærmest skyter seg sjøl i foten. Og hvem er det han roper om hjelp til da ? Har du styrken til å stå der støtt da ? En kan faktisk bli kvalm av å se i glasskula Anonymkode: e361e...f71 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 Så han vil ødelegge samboeren fullstendig? Og gjerne smitte henne med en alvorlig kjønnssykdom i tillegg? For en kjernekar..🤮 Anonymkode: eb780...591 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så han vil ødelegge samboeren fullstendig? Og gjerne smitte henne med en alvorlig kjønnssykdom i tillegg? For en kjernekar..🤮 Anonymkode: eb780...591 Det er derfor jeg nøler sånn med å fortelle henne hva han holder på med. Jeg har ikke lyst å miste han som kompis, og jeg har ikke lyst å knuse henne for jeg vet jo at det å få vite at kjæresten er utro er jævlig nok, men når han er syk i tillegg og hun er veldig bekymret for han, så blir det jo dobbelt jævlig. Ts Anonymkode: f2dee...698
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så du unnskylder han? Ts Anonymkode: f2dee...698 Som du er på å angripe da.. typisk KG. Ønsker du å få erfaringer og innspill og perspektiver på hvorfor han gjør det, eller ville du bare ha et hylekor som støtter deg i at han er en dritt? Ikke spør om hvorfor folk er utro om du ikke tåler svarene på det. Det er også lov å tenke over situasjonen fra andre sider enn bare ditt snevre syn, det betyr ikke nødvendigvis at folk unnskylder det. Anonymkode: 7d642...f91 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som du er på å angripe da.. typisk KG. Ønsker du å få erfaringer og innspill og perspektiver på hvorfor han gjør det, eller ville du bare ha et hylekor som støtter deg i at han er en dritt? Ikke spør om hvorfor folk er utro om du ikke tåler svarene på det. Det er også lov å tenke over situasjonen fra andre sider enn bare ditt snevre syn, det betyr ikke nødvendigvis at folk unnskylder det. Anonymkode: 7d642...f91 Angriper deg ikke, bare spurte om du unnskyldte hans utroskap fordi han er syk. Ts Anonymkode: f2dee...698
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #20 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som du er på å angripe da.. typisk KG. Ønsker du å få erfaringer og innspill og perspektiver på hvorfor han gjør det, eller ville du bare ha et hylekor som støtter deg i at han er en dritt? Ikke spør om hvorfor folk er utro om du ikke tåler svarene på det. Det er også lov å tenke over situasjonen fra andre sider enn bare ditt snevre syn, det betyr ikke nødvendigvis at folk unnskylder det. Anonymkode: 7d642...f91 Jeg har lest dine kommentarer, og ingenting av det du skriver gir TS svar på det han spør om. De fleste av oss skjønner at folk som får en alvorlig evt livstruende sykdom vil reagere på alle mulige måter. Alt fra raseri og selvutslettende sorg … inntil de finner en måte å leve med det på så lenge det står på. Men når reaksjonen går utover den kjæreste de har rundt seg så skjønner jeg at kompisen sliter med å se henne øynene. Jeg fatter egentlig ikke hvorfor du hisser deg deg opp ? Om det er noen som angriper så er det vel du? Det er noe som heter nyanser og nivåer her i livet . Det og kunne lese og tenke og skrive samtidig Anonymkode: e361e...f71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå