AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Har en kjæreste, men det er avstandsforhold. Vi har ikke et veldig tett forhold. Vi skal ikke flytte sammen og har ingen fremtidsplaner. Vi har helt forskjellig livsstil, så vi ser ingen fremtid. men nå har jeg altså forelsket meg i en karakter i en film. Ikke skuespilleren. Er jeg ikke litt for gammel til å forelske meg i slike fiktive karakterer nå? Jeg blir 31 straks! Anonymkode: e109e...86f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 I do it all the time! 35år. Anonymkode: 11e29...d23 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Hvorfor blir jeg tiltrukket av en som ikke eksisterer? 😅 har nesten kjærlighetssorg fordi jeg ikke ser noen som ligner. Jeg har jo vært forelsket så mange ganger nå at jeg vet det er mange fisk altså, men hele tiden jeg har vært forelsker enten i karakterer eller virkelige personer ser jeg etter noen som ligner om det ikke klaffer. Blir dårlig av tanken på å finne noen andre, men har som regel gjort det. Anonymkode: e109e...86f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er også ganske fasinert av film karakterer innimellom. F. Eks hun damen i The Americans, eller Rashida Jones, men kun i serien NY:LON. Kan bli ganske forelsket og. Min kone ble faktisk "forelsket" i Aragorn. Wow.. Jeg er null som han. Husker og at hun var veldig lett antennelig da vi så serien Spartacus på Netflix. Men jeg tror og mener at dette er egentlig ganske "trygge" forelskelser. Det er film og fiktivt, jeg føler meg ihvertfall ikke truet av det som ektemann. Vi er i slutten av 40 årene begge to. Anonymkode: 439a9...6af
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Du har nok blitt forelsket i en karakter fordi ditt eget forhold er litt tamt kanskje? Jeg er også i et sånt forhold, men det er fordi jeg er kronisk syk og er redd for å være alene. Hva heter karakteren? Anonymkode: 8819d...e80 1
FruR Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Har det sånn med flere rockestjerner , jeg er 33 snart 34
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har nok blitt forelsket i en karakter fordi ditt eget forhold er litt tamt kanskje? Jeg er også i et sånt forhold, men det er fordi jeg er kronisk syk og er redd for å være alene. Hva heter karakteren? Anonymkode: 8819d...e80 Nei altså. Vet ikke om jeg tør si hvem han er 😜 aldri likt å innrømme sånt. Jeg har vært forelsket i karakterer før også. Jeg har vært forelsket i Bill Skarsgård i 2 filmer/serier. Jeg likte han i Hemlock Grove og IT. Så for 2 år siden ble jeg forelsket i Adam Nagaitis i Chernobyl. Søkte opp andre filmer med han og likte han like godt i The Commuter. Nå er det plutselig Joker i Dark Knight. Vet filmen er «gammel». Husker ikke hvordan jeg kom over den nå, har aldri vært noe fan av action filmer. Men husker da skuespilleren; Health Ledger nylig hadde dødd. Så bare bilde av en veldig kjekk mann og måtte se hvilken rolle han hadde hatt. Det var utseendet til han som person jeg likte da. Søkte av en eller annen grunn opp filmen på YouTube og syntes Jokeren var veldig attraktivt. Health synes jeg ikke er kjekk på alle bilder. Han er isåfall veldig attraktiv som Joker. Joker i den nye filmen er ikke attraktiv. Bare HL som gjorde det veldig bra der. Anonymkode: e109e...86f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 Kan også innrømme at jeg var betatt av Ghostface i Skrik filmene. Syntes han som spilte i 3 var kjekk også, men var ikke like betatt av han usmakert. Jeg var bare et barn da. Anonymkode: e109e...86f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 Inverto skrev (7 minutter siden): WAIFU! Hæ? Anonymkode: e109e...86f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 Inverto skrev (7 minutter siden): WAIFU! Hæ? åja.. googla det. En animefigur. Anonymkode: e109e...86f 1
Gjest Inverto Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): åja.. googla det. En animefigur. Anonymkode: e109e...86f 1: Bruk Google før du spør 2: Det er ikke en anime-figur, det er en greie ofte observert blant anime/Japan fans, også kjent som "weeaboos" Igjen: bruk Google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå