AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Jeg lurer på om noen her har født i sete etter tidligere keisersnitt? Ønsker gjerne å høre erfaringer med tanke på at det er større risiko for akutt keisersnitt pga tidligere keisersnitt og pga setefødsel. Venter nr.3 som sitter i sete, og hadde hastekeisersnitt med nr.2. Anonymkode: ca179...249
Topsi Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Hvor lang tid siden er nr 2? Jeg ville vært skeptisk om det var kort tid siden, men det vet vel legen?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 4 minutter siden, Topsi said: Hvor lang tid siden er nr 2? Jeg ville vært skeptisk om det var kort tid siden, men det vet vel legen? Det er 2 år siden nr.2. Joda, de sier at det kan gå veldig fint, og fokuserer på hvor lavterskel de har for akutt keisersnitt hvis det ikke går bra pga tidligere keisersnitt og pga at setefødsel er risiko fødsel. De kan ikke tyne den for lenge pga ks arret. Så sånn sett er det betryggende, men usikker på om det vil bli vellykket og at ender med hastesnitt igjen 😅 men det vet man ikke før man er der. Anonymkode: ca179...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå