AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Jeg spør dere som driver med tarotkort eller dere som er klarsynte om dere kan være så snill å trekke kort/ lese meg? Kvinne i slutten av 40-årene med langvarige fysiske utfordringer som gjør livet veldig vanskelig, og som i tillegg til kroniske smerter og fysisk ubehag har ført til ensomhet og et liv med minimalt av opplevelser. Har kjempet så lenge uten gevinst, håpet for fremtiden visner, alt føles mørkt, og sånn har jeg hatt det lenge. Kan dere være så snill å hjelpe med å se hva fremtiden kan bringe? ❤️ Anonymkode: d82c2...460 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Hei, jeg har lagt kort for deg i to omganger, og får det samme svaret. Nå skal det sies at dette er langt fra en fasit, men tenk etter om det føles rett. Du har hatt mye motgang, og selv om det er helt reelt, har det ført til at du har fått en offermentalitet. Du fokuserer på alt andre har, det du føler du mangler og du venter på at noen skal kommer å "redde" deg. Du trenger en ny mental start. Gjør shadow work, (jobbe med den ubevisste delen av personligheten, google det litt), for å endre tankemønstre. Det er ikke nødvendigvis lett, men viktig. Det handler om å omfavne sider av deg selv du kanskje ikke liker, eller fortrenger. Jobb med å finne gleder i det du har, og har rundt deg. Det kom en sterk anbefaling om å bruke naturen. Det kan være nok å sitte i en blomstereng/park og fokusere på blomster/insekter/skyer ol. Så essensen er at det er fullt mulig at det blir bedre, men at det er du selv som må ta jobben. Mye av dette kunne jeg nok lest ut av innlegget ditt, men kortene sa altså det samme to ganger i tillegg. Håper du ikke føler deg angrepet, for det er virkelig ikke meningen. Anonymkode: c4cf2...8e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Archer skrev (9 minutter siden): Hvordan virker sånne kort? Ta på meg da.. Lag et innlegg med det du vil spørre om, så skal jeg prøve. En tarotkortstokk har 78 kort med ulike betydninger som blir tolket i sammenheng med spørsmålet og de andre kortene i et legg. Anonymkode: c4cf2...8e4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei, jeg har lagt kort for deg i to omganger, og får det samme svaret. Nå skal det sies at dette er langt fra en fasit, men tenk etter om det føles rett. Du har hatt mye motgang, og selv om det er helt reelt, har det ført til at du har fått en offermentalitet. Du fokuserer på alt andre har, det du føler du mangler og du venter på at noen skal kommer å "redde" deg. Du trenger en ny mental start. Gjør shadow work, (jobbe med den ubevisste delen av personligheten, google det litt), for å endre tankemønstre. Det er ikke nødvendigvis lett, men viktig. Det handler om å omfavne sider av deg selv du kanskje ikke liker, eller fortrenger. Jobb med å finne gleder i det du har, og har rundt deg. Det kom en sterk anbefaling om å bruke naturen. Det kan være nok å sitte i en blomstereng/park og fokusere på blomster/insekter/skyer ol. Så essensen er at det er fullt mulig at det blir bedre, men at det er du selv som må ta jobben. Mye av dette kunne jeg nok lest ut av innlegget ditt, men kortene sa altså det samme to ganger i tillegg. Håper du ikke føler deg angrepet, for det er virkelig ikke meningen. Anonymkode: c4cf2...8e4 Tusen takk for lesning og seriøst svar❤️ Jeg føler meg ikke angrepet😊 Alt du skriver stemmer, jeg har tenkt dette selv også, i mange mange år. Jeg har i mange perioder vært innom den «ut i naturen»- fasen, om det så bare er å rusle i ti minutter, sette meg ned på en benk, og ta inn bildet jeg ser, lukter og lyder. Det gjør godt, så dette liker jeg. Men det tar meg ikke lenger enn som så, om du skjønner. Jeg har opprinnelig masse drivkraft og stå på- vilje i meg, så mange idéer, drømmer og mål, og en sterk vilje for å få dette til, men etter jeg ble så dårlig og livet har vært så begrenset i så mange år nå, så står jeg fast, med alt dette jeg ønsker å få til, men hverken helse eller sosiale kontakter for å få det til lenger. Jeg trenger noe nytt, men idéene jeg får blir slått i bakken av helsen hver gang. Shadow work skal jeg lese om, tusen takk. Endring av tankemønstre har jeg også jobbet mye med, og kommet et lite stykke på vei, men faktum er jo at jeg ikke liker livet mitt sånn det er nå, og at jeg ikke finner veien ut av denne lille trivselsløse boblen jeg er inne i. Nå ser du veldig godt hvordan tingenes tilstand er her og nå. Hadde du kunnet legge et nytt kortlegg på kjærlighet? Og på om jeg noen gang skal flytte fra hvor jeg bor nå, og inn i et lite hus sammen med en kjæreste? Jeg tror mye hadde vært lettere å takle sammen med en partner, for sammen kan man legge felles planer, ha felles opplevelser og være til støtte for hverandre. Hadde blitt veldig glad om du hadde lyst❤️ Anonymkode: d82c2...460
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for lesning og seriøst svar❤️ Jeg føler meg ikke angrepet😊 Alt du skriver stemmer, jeg har tenkt dette selv også, i mange mange år. Jeg har i mange perioder vært innom den «ut i naturen»- fasen, om det så bare er å rusle i ti minutter, sette meg ned på en benk, og ta inn bildet jeg ser, lukter og lyder. Det gjør godt, så dette liker jeg. Men det tar meg ikke lenger enn som så, om du skjønner. Jeg har opprinnelig masse drivkraft og stå på- vilje i meg, så mange idéer, drømmer og mål, og en sterk vilje for å få dette til, men etter jeg ble så dårlig og livet har vært så begrenset i så mange år nå, så står jeg fast, med alt dette jeg ønsker å få til, men hverken helse eller sosiale kontakter for å få det til lenger. Jeg trenger noe nytt, men idéene jeg får blir slått i bakken av helsen hver gang. Shadow work skal jeg lese om, tusen takk. Endring av tankemønstre har jeg også jobbet mye med, og kommet et lite stykke på vei, men faktum er jo at jeg ikke liker livet mitt sånn det er nå, og at jeg ikke finner veien ut av denne lille trivselsløse boblen jeg er inne i. Nå ser du veldig godt hvordan tingenes tilstand er her og nå. Hadde du kunnet legge et nytt kortlegg på kjærlighet? Og på om jeg noen gang skal flytte fra hvor jeg bor nå, og inn i et lite hus sammen med en kjæreste? Jeg tror mye hadde vært lettere å takle sammen med en partner, for sammen kan man legge felles planer, ha felles opplevelser og være til støtte for hverandre. Hadde blitt veldig glad om du hadde lyst❤️ Anonymkode: d82c2...460 Jeg legger ikke kort, men forteller hva jeg ser. Du kommer til å få en kjæreste om ikke så lenge. Det er en du kjenner fra før og ser på som en venn. Men dere blir ikke samboere. Dere vil forbli særboere av hensyn til hans barn. Mulig dere blir samboere når barna hans flytter ut, så langt ser jeg ikke. Livet blir lettere og lysere for deg, mye på grunn av hans støtte. Men også fordi du blir flinkere til å se muligheter i stedet for begrensninger. Anonymkode: 73a58...cab 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg legger ikke kort, men forteller hva jeg ser. Du kommer til å få en kjæreste om ikke så lenge. Det er en du kjenner fra før og ser på som en venn. Men dere blir ikke samboere. Dere vil forbli særboere av hensyn til hans barn. Mulig dere blir samboere når barna hans flytter ut, så langt ser jeg ikke. Livet blir lettere og lysere for deg, mye på grunn av hans støtte. Men også fordi du blir flinkere til å se muligheter i stedet for begrensninger. Anonymkode: 73a58...cab Åj, så spennende!! En jeg kjenner fra før, som jeg ser på som venn, og som har barn, jeg klarer ikke se noen single menn i min krets som passer denne beskrivelsen, ser du noe mer om denne mannen? Ble nysgjerrig nå, og jeg merket at jeg kjenner på følelsen av håp😃 Anonymkode: d82c2...460 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Kan du ta meg? Lurer på fremtiden og om jeg får den utvalgte noen gang. Anonymkode: 596f1...e87
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ta meg? Lurer på fremtiden og om jeg får den utvalgte noen gang. Anonymkode: 596f1...e87 Supert om du lager en ny tråd, da blir det lettere for meg å holde styr på svarene jeg får😊 Anonymkode: d82c2...460 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tusen takk for lesning og seriøst svar❤️ Jeg føler meg ikke angrepet😊 Alt du skriver stemmer, jeg har tenkt dette selv også, i mange mange år. Jeg har i mange perioder vært innom den «ut i naturen»- fasen, om det så bare er å rusle i ti minutter, sette meg ned på en benk, og ta inn bildet jeg ser, lukter og lyder. Det gjør godt, så dette liker jeg. Men det tar meg ikke lenger enn som så, om du skjønner. Jeg har opprinnelig masse drivkraft og stå på- vilje i meg, så mange idéer, drømmer og mål, og en sterk vilje for å få dette til, men etter jeg ble så dårlig og livet har vært så begrenset i så mange år nå, så står jeg fast, med alt dette jeg ønsker å få til, men hverken helse eller sosiale kontakter for å få det til lenger. Jeg trenger noe nytt, men idéene jeg får blir slått i bakken av helsen hver gang. Shadow work skal jeg lese om, tusen takk. Endring av tankemønstre har jeg også jobbet mye med, og kommet et lite stykke på vei, men faktum er jo at jeg ikke liker livet mitt sånn det er nå, og at jeg ikke finner veien ut av denne lille trivselsløse boblen jeg er inne i. Nå ser du veldig godt hvordan tingenes tilstand er her og nå. Hadde du kunnet legge et nytt kortlegg på kjærlighet? Og på om jeg noen gang skal flytte fra hvor jeg bor nå, og inn i et lite hus sammen med en kjæreste? Jeg tror mye hadde vært lettere å takle sammen med en partner, for sammen kan man legge felles planer, ha felles opplevelser og være til støtte for hverandre. Hadde blitt veldig glad om du hadde lyst❤️ Anonymkode: d82c2...460 Så fint å høre at det resonerte hos deg. Jeg la igjen, og fikk noe av det samme. Du bør mentalt komme dit at du ikke føler at en partner er nødvendig for å være lykkelig. Han er heller en bonus på en måte. Ellers kan du fort bli såret. Men om du tar den mentale jobben først, er det absolutt potensial. Anonymkode: c4cf2...8e4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åj, så spennende!! En jeg kjenner fra før, som jeg ser på som venn, og som har barn, jeg klarer ikke se noen single menn i min krets som passer denne beskrivelsen, ser du noe mer om denne mannen? Ble nysgjerrig nå, og jeg merket at jeg kjenner på følelsen av håp😃 Anonymkode: d82c2...460 Jeg ble litt forvirret når du spurte om «singel», for det ser jeg ikke på ham. Han blir ikke utro med deg, men mulig at de er i ferd med å gå fra hverandre nå? Jeg tror det er hun som går. Men det er litt diffust. Han er ikke singel akkurat nå, men han blir din. Tror han er litt yngre enn deg. Han har i hvert fall en mørk hårmanke. Han har en slags kontorjobb, i vid tolkning av ordet. Kan være lærer, megler, rådgiver, noe sånt. Anonymkode: 73a58...cab 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint å høre at det resonerte hos deg. Jeg la igjen, og fikk noe av det samme. Du bør mentalt komme dit at du ikke føler at en partner er nødvendig for å være lykkelig. Han er heller en bonus på en måte. Ellers kan du fort bli såret. Men om du tar den mentale jobben først, er det absolutt potensial. Anonymkode: c4cf2...8e4 Tusen takk for at du la et nytt legg😊 Ja jeg vet jo det anbefales at man ikke skal føle at en partner er nødvendig for å bli lykkelig, men sånn livet mitt ser ut nå, så føles det likevel sånn, selv etter mange år med mental jobbing. Det er jo fordi det sosiale livet har blitt så innskrenket også, pga totalsituasjonen. Jeg trenger nære relasjoner i livet mitt, nære nok til å føle et «vi», ikke bare relasjoner man treffer på kafé fire ganger i året. Så jeg er nok litt der at jeg føler en partner hadde endret mye i positiv retning. Men jeg skal ta til meg ordene dine😊 Anonymkode: d82c2...460
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Jeg ser også den mannen for TS, og føler han er yngre enn TS. Mannen er preget av mye lyst på TS og ting virker ganske fyrig bak fire vegger. Jeg får også bildet av en blomst. Som jeg tolker som at TS vil snart blomstre. Anonymkode: ad148...dc3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ble litt forvirret når du spurte om «singel», for det ser jeg ikke på ham. Han blir ikke utro med deg, men mulig at de er i ferd med å gå fra hverandre nå? Jeg tror det er hun som går. Men det er litt diffust. Han er ikke singel akkurat nå, men han blir din. Tror han er litt yngre enn deg. Han har i hvert fall en mørk hårmanke. Han har en slags kontorjobb, i vid tolkning av ordet. Kan være lærer, megler, rådgiver, noe sånt. Anonymkode: 73a58...cab Åj åj😃 Jeg lurer, jeg lurer.. jeg fikk opp et bilde av en person her ganske fort! Han er i et forhold, har to barn (jenter), mørkt hår ja, tre år yngre enn meg, jobber med noe data-relatert. Vi har samme hobby, og vi har litt lærer/elev- forhold der, men er også bekjente fra tidligere. Flott mann, veldig sympatisk og ordentlig. Jeg drømte om denne mannen rett før jul, det var en intens drøm som var veldig virkelig, vi gikk ute på gaten sammen, og så tok han hånden min, og idet han gjorde det, så kjente jeg på en enorm sterk kjærlighet, som «å komme hjem», også dro han meg inntil seg og ga meg en varm klem. Den kjærlighetsfølelsen jeg kjente var så sterk, og jeg kjente på den i flere uker og følte meg forelsket i han den perioden. Men så måtte jeg tenke rasjonelt og komme meg ut av det, siden han tross alt var godt med barn, og at han dessuten aldri ville sett min vei på den måten. Kan det være han? Eller føler du det er en annen? 😊 Anonymkode: d82c2...460 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser også den mannen for TS, og føler han er yngre enn TS. Mannen er preget av mye lyst på TS og ting virker ganske fyrig bak fire vegger. Jeg får også bildet av en blomst. Som jeg tolker som at TS vil snart blomstre. Anonymkode: ad148...dc3 😍😍😍 Dere altså, så utrolig herlig at dere ser denne mannen!! Og at du ser at jeg snart vil blomstre☺️ Dere tenner virkelig håpet i meg❤️ Føler du det er den mannen jeg beskrev i innlegget over her? Eller ser du en annen? Anonymkode: d82c2...460
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): siden han tross alt var godt med barn «.. gift med barn», skulle det stå. Anonymkode: d82c2...460
Hulderen Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Åj åj😃 Jeg lurer, jeg lurer.. jeg fikk opp et bilde av en person her ganske fort! Han er i et forhold, har to barn (jenter), mørkt hår ja, tre år yngre enn meg, jobber med noe data-relatert. Vi har samme hobby, og vi har litt lærer/elev- forhold der, men er også bekjente fra tidligere. Flott mann, veldig sympatisk og ordentlig. Jeg drømte om denne mannen rett før jul, det var en intens drøm som var veldig virkelig, vi gikk ute på gaten sammen, og så tok han hånden min, og idet han gjorde det, så kjente jeg på en enorm sterk kjærlighet, som «å komme hjem», også dro han meg inntil seg og ga meg en varm klem. Den kjærlighetsfølelsen jeg kjente var så sterk, og jeg kjente på den i flere uker og følte meg forelsket i han den perioden. Men så måtte jeg tenke rasjonelt og komme meg ut av det, siden han tross alt var godt med barn, og at han dessuten aldri ville sett min vei på den måten. Kan det være han? Eller føler du det er en annen? 😊 Anonymkode: d82c2...460 . Endret 19. juni 2022 av Hulderen 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 Hulderen skrev (2 minutter siden): Det føles i hvert fall ikke feil, det du sier. Jeg er litt mentalt sliten nå (blir gjerne det når jeg har hatt syn), så jeg skal ikke prøve å se noe mer nå. Hvis jeg ser noe mer i morgen, så vil jeg fortelle deg det. Men jeg tror jeg har sett det jeg kan. Lykke til videre, og oppdater gjerne hvordan det går med deg. ❤️ Tusen hjertelig takk for hjelpen, gode sjel❤️ Ja fortell gjerne om du skulle se noe mer imorgen😊 Tusen takk igjen! Anonymkode: d82c2...460
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Åj åj😃 Jeg lurer, jeg lurer.. jeg fikk opp et bilde av en person her ganske fort! Han er i et forhold, har to barn (jenter), mørkt hår ja, tre år yngre enn meg, jobber med noe data-relatert. Vi har samme hobby, og vi har litt lærer/elev- forhold der, men er også bekjente fra tidligere. Flott mann, veldig sympatisk og ordentlig. Jeg drømte om denne mannen rett før jul, det var en intens drøm som var veldig virkelig, vi gikk ute på gaten sammen, og så tok han hånden min, og idet han gjorde det, så kjente jeg på en enorm sterk kjærlighet, som «å komme hjem», også dro han meg inntil seg og ga meg en varm klem. Den kjærlighetsfølelsen jeg kjente var så sterk, og jeg kjente på den i flere uker og følte meg forelsket i han den perioden. Men så måtte jeg tenke rasjonelt og komme meg ut av det, siden han tross alt var godt med barn, og at han dessuten aldri ville sett min vei på den måten. Kan det være han? Eller føler du det er en annen? 😊 Anonymkode: d82c2...460 Det føles i hvert fall ikke feil, det du sier. Jeg er litt mentalt sliten nå (blir gjerne det når jeg har hatt syn), så jeg skal ikke prøve å se noe mer nå. Hvis jeg ser noe mer i morgen, så vil jeg fortelle deg det. Men jeg tror jeg har sett det jeg kan. Lykke til videre, og oppdater gjerne hvordan det går med deg. ❤️ Anonymkode: 73a58...cab 2
Polyester Skrevet 19. juni 2022 #20 Skrevet 19. juni 2022 Hvorfor er slike spådommer ofte så diffuse? Alle opplever motgang og trenger eller opplever nye starter liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå