Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame som er evig singel,barnløs, har ingen venner og ingen jobb. Er vi flere her inne?

Anonymkode: 5fc80...9c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er mann i samme situasjon. Minner meg på uttrykket: bedre å være rik og frisk enn syk og fattig. Jeg tapte i alt. 

Anonymkode: 02152...6be

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er. Jeg har ikke så lyst på barn og er uansett for gammel til å få det nå uansett, men alt det andre savner jeg. Dessverre ser jeg ikke helt at det kommer til å bli bedre og i hvert fall ikke på en stund og livet raser ifra meg.

Anonymkode: 11053...b6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er mann i samme situasjon. Minner meg på uttrykket: bedre å være rik og frisk enn syk og fattig. Jeg tapte i alt. 

Rikdom gjør nok ikke folk lykkelige. Men god helse ,ja absolutt. Det er noe mange tar for gitt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er. Jeg har ikke så lyst på barn og er uansett for gammel til å få det nå uansett, men alt det andre savner jeg. Dessverre ser jeg ikke helt at det kommer til å bli bedre og i hvert fall ikke på en stund og livet raser ifra meg.

Samme her. Går ofte ute blant folk bare for å være nær andre,men kjenner ingen omtrent.

• Hjerte 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Da er vi to. Jeg er i slutten av trettiårene og har innsett at jeg kommer til å bli alene for resten av livet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. Går ofte ute blant folk bare for å være nær andre,men kjenner ingen omtrent.

Det gjør jeg også. Driver litt med frivillig arbeid så der møter jeg av og til noen, men jeg har ikke noen å gjøre ting sammen med og synes det er vanskelig å bli kjent med folk utover det å være hyggelig når jeg treffer folk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Samme her, ensom kvinne uten mann og barn. Som du sier, så er det enkelte «check»- punkt man ønsker å oppleve/oppnå; god helse, kjærlighet/kjæreste/samboer, barn (familieliv), trygg økonomi, karriere, gode vennskap. Jeg også tapte på det meste. Jeg har to gode vennskap, men jeg ser dem svært sjelden. Dårlig helse, dårlig økonomi, karrieren gikk i grus, ingen kjæreste i sikte, ingen barn.

Anonymkode: 26b7a...6a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg føler det samme, jeg nærmer meg 50 om få år, og livet raser forbi uten at jeg får oppleve noe av det jeg ønsket aller mest. Jeg bare eksisterer, år etter år passerer i den samme ensomme, intetsigende tilværelsen. Klem til deg❤️

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (5 minutter siden):

Da er vi to. Jeg er i slutten av trettiårene og har innsett at jeg kommer til å bli alene for resten av livet.

Ja jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg også. Driver litt med frivillig arbeid så der møter jeg av og til noen, men jeg har ikke noen å gjøre ting sammen med og synes det er vanskelig å bli kjent med folk utover det å være hyggelig når jeg treffer folk.

Har også tenkt litt på frivillig arbeid. Hva slags arbeid driver du med? Har tenkt litt på besøksvenn hos eldre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg føler det samme, jeg nærmer meg 50 om få år, og livet raser forbi uten at jeg får oppleve noe av det jeg ønsket aller mest. Jeg bare eksisterer, år etter år passerer i den samme ensomme, intetsigende tilværelsen. Klem til deg❤️

Det er tungt å ha det sånn. Klem tilbake :)

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har også tenkt litt på frivillig arbeid. Hva slags arbeid driver du med? Har tenkt litt på besøksvenn hos eldre mennesker.

Jeg er frivillig hos Dyrebeskyttelsen. Synes det er ganske givende å være frivillig og jeg er glad i dyr også.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er mannen i innlegg nr. 2. Tidligere gikk jeg ute blant folk i håp om at noen bare skulle kome bort til meg og si hei. Var naivt og tok mange år før jeg skjønte at det ikke var sånn verden fungerer. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Av nysgjerrighet - hvorfor logger du deg ikke på tinder og møter menn derfra? Eller har du prøvd?

Anonymkode: cf955...edd

Skrevet

Mann, riktignok. Er så ensom at jeg snart ikke klarer mer. Ingen kan klandre meg.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonymburker skrev (2 minutter siden):

Mann, riktignok. Er så ensom at jeg snart ikke klarer mer. Ingen kan klandre meg.

Er det deg som har skrevet mange innlegg om depresjoner og angst? ❤️

Anonymkode: b1a7c...220

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er en dame som er evig singel,barnløs, har ingen venner og ingen jobb. Er vi flere her inne?

Jeg sender en klem.  Hørtes trist ut. Jeg har jobb og det betyr mye for meg. Er eneste stedet jeg føler jeg sosialiserer med folk. Alle venner er borte....

Anonymkode: 0db84...459

AnonymBruker
Skrevet

Av nysgjerrighet - hvorfor logger du deg ikke på tinder og møter menn derfra? Eller har du prøvd?

Anonymkode: cf955...edd

Jeg er ikke ts, men hvorfor tror du Tinder liksom skal være løsningen? Ikke akkurat som det er stedet for å treffe kjærligheten.

Skrevet

Ryddet for seksualisert innhold og kontaktannonse i tillegg til siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke ts, men hvorfor tror du Tinder liksom skal være løsningen? Ikke akkurat som det er stedet for å treffe kjærligheten.

Folk treffer hverandre der. Men kommer ikke langt der heller med TS innstilling

Anonymkode: 280f1...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...