Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente som er 21 år gammel og fulltidsstudent. I tillegg trener jeg fitness 6 ganger i uka. Lite tid tilovers gjør at jeg føler jeg ikke har tid til en kjæreste. Jeg har alltid hatt en sterk sexlyst og har hatt mye sex i forhold fra jeg var 15 til 19. etter det har jeg vært singel og mengden sex har vært betydelig mindre. Jeg har alltid onanert mye og gjør det fortsatt, men behovet for kroppskontakt og ekte sex melder seg jo av og til. Min løsning på det er å ha to elskere, jeg har to fordi da jeg er nesten sikker på at en er tilgjengelig når jeg føler for det. Dette skjer kanskje to ganger i uka, og jeg går da på date med en av dem hvor det er forstått at det ender med sex. For min del nyter jeg å både gi og ta imot, og jeg elsker følelsen av å ha en naken kropp som jeg tenner på mot min. Følelsen av at de nyter å ha sex med meg er også fantastisk. Jeg har begynt å lure litt på hva disse guttene tenker, de vet ikke om hverandre og tror begge at de er eksklusive med meg. Jeg føler jo litt at jeg utnytter de, men har vel ingen dårlig samvittighet. Fører jeg dem bak lyset eller bør de regne med at jeg nok har noe sex utenom? Jeg er veldig påpasselig med hygiene og praktiserer sikker sex (kondom) med begge to, og det inkluderer når jeg gir oralsex. Jeg tenker at risikoen for smitte da er nesten utelukket eller tar jeg feil der?

Anonymkode: 91eaa...7b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt utnytter du dem når de ikke vet om hverandre, det er utroskap

Anonymkode: 2b49d...7c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres følelsesmessig avstumpet ut, og ja, du utnytter dem.

Anonymkode: 8b321...b63

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Alt er lov i 2022. Ikke tenk på det.

Anonymkode: 4d8ca...efa

AnonymBruker
Skrevet

Tøyte! 

Anonymkode: 37e26...7cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om det er cum igjen i fitta di fra den ene elskeren når du lar den andre slippe til?

Anonymkode: 69bd9...98f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei. Jeg er en jente som er 21 år gammel og fulltidsstudent. I tillegg trener jeg fitness 6 ganger i uka. Lite tid tilovers gjør at jeg føler jeg ikke har tid til en kjæreste. Jeg har alltid hatt en sterk sexlyst og har hatt mye sex i forhold fra jeg var 15 til 19. etter det har jeg vært singel og mengden sex har vært betydelig mindre. Jeg har alltid onanert mye og gjør det fortsatt, men behovet for kroppskontakt og ekte sex melder seg jo av og til. Min løsning på det er å ha to elskere, jeg har to fordi da jeg er nesten sikker på at en er tilgjengelig når jeg føler for det. Dette skjer kanskje to ganger i uka, og jeg går da på date med en av dem hvor det er forstått at det ender med sex. For min del nyter jeg å både gi og ta imot, og jeg elsker følelsen av å ha en naken kropp som jeg tenner på mot min. Følelsen av at de nyter å ha sex med meg er også fantastisk. Jeg har begynt å lure litt på hva disse guttene tenker, de vet ikke om hverandre og tror begge at de er eksklusive med meg. Jeg føler jo litt at jeg utnytter de, men har vel ingen dårlig samvittighet. Fører jeg dem bak lyset eller bør de regne med at jeg nok har noe sex utenom? Jeg er veldig påpasselig med hygiene og praktiserer sikker sex (kondom) med begge to, og det inkluderer når jeg gir oralsex. Jeg tenker at risikoen for smitte da er nesten utelukket eller tar jeg feil der?

Anonymkode: 91eaa...7b6

Bare å kose seg. Jeg har også 2 elskere og så lenge vi kun møtes for sex - som alltid skjer med kondom - så er det bare fint. Regner med at i alle fall den ene jeg møter også koser seg med andre. 

Jeg har også mye lyst og behov for regelmessig sex, men skal dra til London for å jobbe fra høsten av, og orker ikke å date med tanke på forhold akkurat nå. Begge mine elskere skal jobbe i Oslo gjennom sommeren, så da håper jeg å ha tilgang så mye jeg ønsker/får tid til, og det betyr kanskje et par ganger med hver gjennom uka. 

Anonymkode: a66e4...44c

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo nødt til å være åpen og klar med dem om hva det er du ser etter, og at du ikke er ute etter noe seriøst. Slik du holder på nå så kommer de begge til å bli såra. Det er skikkelig råttent gjort av deg, synes jeg.

Anonymkode: 53b1b...1fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør være ærlig om at du ikke er eksklusiv med dem, og ikke ønsker at det skal bli et kjærlighetsforhold, så kan de velge selv om de ønsker å være del av situasjonen. 

Anonymkode: 1f22d...9e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare å kose seg. Jeg har også 2 elskere og så lenge vi kun møtes for sex - som alltid skjer med kondom - så er det bare fint. Regner med at i alle fall den ene jeg møter også koser seg med andre. 

Jeg har også mye lyst og behov for regelmessig sex, men skal dra til London for å jobbe fra høsten av, og orker ikke å date med tanke på forhold akkurat nå. Begge mine elskere skal jobbe i Oslo gjennom sommeren, så da håper jeg å ha tilgang så mye jeg ønsker/får tid til, og det betyr kanskje et par ganger med hver gjennom uka. 

Anonymkode: a66e4...44c

Er det lov å spørre hvilken type jobb du skal ha i London fra høsten av?

AnonymBruker
Skrevet

Det uetiske her ville ikke ha bekymret meg så mye. Langt mer bekymringsverdig er det at du ikke høres riktig frisk ut i hodet.

Anonymkode: 56248...796

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det uetiske her ville ikke ha bekymret meg så mye. Langt mer bekymringsverdig er det at du ikke høres riktig frisk ut i hodet.

Jeg klarer ikke se hva som er galt med å ha to elskere så lenge ts er klar på at dette kun handler om sex og ikke om følelser og kanskje et forhold….

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å ha 2 elskere er selvfølgelig ikke noe problem. Jeg har selv mer enn 1 partner. 

Det som ikke er greit er å ikke være åpen om det. Rett og slett idioti.

Håper i det minste du har vett nok til å kreve bruk av kondom. Om ikke er du bare direkte ondsinnet og ufattelig dum.

Anonymkode: 2d7f4...de1

• Liker 3
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hei. Jeg er en 21 år gammel gutt som er fulltidsstudent. I tillegg trener jeg fitness 6 ganger i uka. Lite tid tilovers gjør at jeg føler jeg ikke har tid til en kjæreste. Jeg har alltid hatt en sterk sexlyst og har hatt mye sex i forhold fra jeg var 15 til 19. Etter det har jeg vært singel og mengden sex har vært betydelig mindre. Jeg har alltid onanert mye og gjør det fortsatt, men behovet for kroppskontakt og ekte sex melder seg jo av og til. Min løsning på det er å ha to elskerinner, jeg har to fordi da jeg er nesten sikker på at en er tilgjengelig når jeg føler for det. Dette skjer kanskje to ganger i uka, og jeg går da på date med en av dem hvor det er forstått at det ender med sex. For min del nyter jeg å både gi og ta imot, og jeg elsker følelsen av å ha en naken kropp som jeg tenner på mot min. Følelsen av at de nyter å ha sex med meg er også fantastisk. Jeg har begynt å lure litt på hva disse jentene tenker, de vet ikke om hverandre og tror begge at de er eksklusive med meg. Jeg føler jo litt at jeg utnytter de, men har vel ingen dårlig samvittighet. Fører jeg dem bak lyset eller bør de regne med at jeg nok har noe sex utenom? Jeg er veldig påpasselig med hygiene og praktiserer sikker sex (kondom) med begge to, og det inkluderer når jeg får oralsex. Jeg tenker at risikoen forsmitte da er nesten utelukket eller tar jeg feil der?

G21

Anonymkode: 91a22...dd1

Skrevet

Meget svak trolling 2/10.

Skrevet
On 6/19/2022 at 8:15 PM, AnonymBruker said:

Hva om det er cum igjen i fitta di fra den ene elskeren når du lar den andre slippe til?

Anonymkode: 69bd9...98f

Hun skrev jo at hun bruker kondom så det er vel neppe en reell problemstilling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...