Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Hei, Jenter; hvordan bør man som gutt gå frem for å spørre en jente om å bli med på en date? Ønsker tips på hvordan jeg kan kapre en jente som kanskje ikke engang er interessert... Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 22 Skrevet 14. november 2005 #2 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Jeg hadde satt pris på at gutten var ærlig og direkte Hva med at du sier, for eksempel: " Hei, jeg synes du virker som en spennende person, og har lyst til å bli (bedre?) kjent med deg...Blir du med ut på café en gang?" Det verste som kan skje er at hun sier nei...Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 Det skal godt gjøres å kapre en som ikke er interessert... Men for dem som våger, vil jeg si at jente, 22 har en grei "oppskrift" som du KANSKJE er heldig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #4 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har blitt spurt rett ut på melding på telefonen, og jeg var ikke så hypp egentlig (var etter en one-night-stand, så var egentlig litt hypp på at det skulle bli med det ), men vi datet et par ganger vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betcy Skrevet 15. november 2005 #5 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg hadde nok satt pris på få ord og rett på sak - "vil du bli med og spise middag sammen med meg?". Du hadde nok fått ett nei av meg, hvis du hadde kommet med "leksen" om at "du virker som en spennede person som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Har du lyst til å bli bedre kjent med meg?" Nei, du, den legger for mye press på 1.date! Det tar så lang tid å bli kjent med meg, at hadde du sagt det, hadde jeg "forpliktet" meg til minst 3 dater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #6 Del Skrevet 30. november 2005 Hvis en jente ikke er interessert, må man vel få henne interessert før man spør henne ut på date.. Få i gang en samtale først og se om du klarer å få henne interessert.. klarer du ikke å få henne interessert da, klarer du det sikkert ikke på date heller, så hva er da poenget? er hun ikke interessert når du spør, svarer hun sikkert nei, allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isdronningen Skrevet 5. desember 2005 #7 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg sto på jobben og hadde hjulpet en kjekkas som kom direkte bort til meg og spurte om jeg ville bli med ham ut og ta et glass vin en dag Han hadde definitivt fått et ja om jeg var singel...Liker når dem er direkte og rett på sak. Det gir meg et innblikk om at dette er en fyr som vet hva han vil ha, og det er lett å vite hvor jeg har ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mito Skrevet 5. desember 2005 #8 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg sto på jobben og hadde hjulpet en kjekkas som kom direkte bort til meg og spurte om jeg ville bli med ham ut og ta et glass vin en dag Han hadde definitivt fått et ja om jeg var singel...Liker når dem er direkte og rett på sak. Det gir meg et innblikk om at dette er en fyr som vet hva han vil ha, og det er lett å vite hvor jeg har ham ← Jeg er enig, det er ofte effektivt å gå rett på sak. Det demonstrerer selvtillit og handlekraft. Det kanskje nervepirrende i starten, men man blir fort herdet. Det er forresten også noe de beste damesjekkerne er gode på, de lar ikke avvisninger gå inn på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå