Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber og tjener langt mer enn henne, men vi har likevel felles økonomi. Da burde vel jeg kunne kreve at hun lager middag, vasker og gjør litt slikt hjemme?

Anonymkode: fa2fa...053

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahahahahahahah

Anonymkode: b08a9...da5

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmearbeidet deler dere selvfølgelig likt. Hvis du tjener så godt kan du sikkert betale for vaskehjelp og matkasse. 

Anonymkode: 45277...860

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

cute..

AnonymBruker
Skrevet

Gå fra henne du. Beste løsningen for dere begge.

Anonymkode: 20def...5ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å hive henne ut, ingen nekter deg det.

Anonymkode: 8a6a7...152

AnonymBruker
Skrevet

Du kan aldri kreve noe som helst av andre mennesker. Du kan spørre. Det er selvsagt greit å gå fra henne, om du ikke trives. Ellers ville jeg anbefale vaskehjelp om deres felles økonomi tillater det, det redder mange forhold. 

Anonymkode: 2002e...8fa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

lol, forhold er så bullshit! Du leter etter svaret på dette på et forum!? 

Ingen nekter deg å slå opp, og ingen av oss bryr oss. 

Anonymkode: 2e134...fdd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har åpenbart ikke mye fartstid her. Kvinner kan gå fra menn som ikke gjør husarbeid, det gjelder ikke andre veien.

Anonymkode: f039b...b96

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har åpenbart ikke mye fartstid her. Kvinner kan gå fra menn som ikke gjør husarbeid, det gjelder ikke andre veien.

Anonymkode: f039b...b96

De aller fleste kvinner er godt fornøyd med menn som gjør omtrent sin halvpart av husarbeidet. Men en mann som aldri gjør noe blir gjerne dumpet.

Anonymkode: 45277...860

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en fordel med å være single.. en må rydde etter kun seg selv. Slipper og irritere seg over noen som ikke tar sin del av arbeidet. 

Anonymkode: 5acf5...c85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sin halvdel av husarbeidet kan hun gjøfe. Eller alt, om hun er hjemmeværende of du betaler alle hennes utgifter. 

Anonymkode: 3fabf...fa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts

Ettersom jeg jobber mer, og tjener mer inn til felles økonomi, så er det helt naturlig at hun tar seg mer av arbeidet hjemme. Noe annet er urettferdig. Spørsmålet er vel om jeg kan kreve dette av henne, og at hun innser at jeg har rett, eller om jeg burde bare forlate henne og kreve 50/50 for barna?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber og tjener langt mer enn henne, men vi har likevel felles økonomi. Da burde vel jeg kunne kreve at hun lager middag, vasker og gjør litt slikt hjemme?

Selvsagt. (for hennes del)

Anonymkode: f7043...6b1

Skrevet

Ja gjør det. Da må du ta husarbeidet selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

ts

Ettersom jeg jobber mer, og tjener mer inn til felles økonomi, så er det helt naturlig at hun tar seg mer av arbeidet hjemme. Noe annet er urettferdig. Spørsmålet er vel om jeg kan kreve dette av henne, og at hun innser at jeg har rett, eller om jeg burde bare forlate henne og kreve 50/50 for barna?

Dårlig forsøk. Du har selvfølgelig verken dame eller penger.

Anonymkode: 563be...8f8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig trolling, TS. Men forstår det er søndag kveld, du er nok sliten. Gå heller og legg deg og prøv igjen når du er uthvilt.

Anonymkode: f2de3...d4f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

ts

Bare forlat henne straks. Ikke engang gidd å spørre henne hva hun tenker om det. 

Dump! 

Anonymkode: 27110...182

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

ts

Nei, du kan ikke kreve dette av henne. Du kan heller ikke få henne til og innse at du har rett, fordi du tar feil. Ditt ønske om at hun skal gjøre mer enn deg er ikke feil, men feilen er at du tror du kan kreve det. Ja, du burde forlate henne og mat deg selv og rydd etter deg selv. At dere har barn sammen er jo litt trist, men de har sikkert bedre av og gå igjennom et brudd enn og ha deg der som tror du kan kreve. Har du tid til og ha barna 50% , du som jobber så mye, og ikke har tid til og mate deg selv engang? I såfall kan du selvsagt forsøke 50/50. 

Anonymkode: 2002e...8fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...