AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Jeg har vært sammen med en kvinne i mange år. Det har både vært mange oppturer, men også nedturer. Hun har for eksempel drevet og sendt meldinger med andre menn på nettet. Etter å ha blitt tatt siste gangen hadde vi en stor krangel, men ble etter hvert enig om å satse videre. Hun mente vi burde ta ting er nivå videre. Men noen dager etter sa hun at hun vil flytte ut. Stemningen har ikke akkurat vært så god etter det. Har imidlertid fått henne med på å gå til samlivs terapeut for å se om det er noe å redde. Jeg føler hun stenger ute følelsene sine etter det som skjedde. Tidligere har vi liksom pleid å kose og klemme, men alt stoppet over natten etter hun ble tatt i å chatte med en fyr. Jeg har prøvd å finne på hyggelige ting sammen med henne når vi er sammen. Nesten som vi går på dater, men føler hun forsøker å stenge igjen følelsene. Får bare håpe tiden fram til terapi timen går fort. Hvis ikke kan det hende det blir en kjip sommer... Anonymkode: 1842f...3db 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Henne må du gi slipp på, det er det eneste du kan gjøre for at du skal ha det godt igjen. Anonymkode: a15b8...26f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Du må la henne gå kjære deg❤️ Du kommer bare til å dra ut smerten med å holde fast i henne slik. Jeg er den kvinnen som chattet med en annen mann. Jeg trodde virkelig ikke det skulle bety så mye, bare uskyldig morro egentlig. I realiteten så betydde det at forholdet mitt var over, jeg visste det bare ikke selv akkurat da. Du fortjener bedre enn dette❤️ Jeg er virkelig veldig lei meg for at hun såret deg så ufortjent. Anonymkode: f1ac2...e52 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun har for eksempel drevet og sendt meldinger med andre menn på nettet. det betyr jo at du står særdeles svakt ovenfor henne... har du vært romantisk, og er det ingenting som trigger henne ved å være i nærheten av deg? Anonymkode: c69c3...d60
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Du må bare gi slipp på denne dama. Hun har null respekt for deg når hun gjentatte ganger driver å skriver med andre menn. Du fortjener mer ❤️ Anonymkode: 820a8...4a3 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 Forstår det er vondt, men det beste er å la henne gå.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 alt avhenger av statusen deres nå? - er dere samboere? - Hvorfor har ikke du som mann i huset gjort alvor av hennes sidesprang med løse menn på en tafatt internett? - Hva vil du selv? vil du ikke gjøre noe for at du får ei kvinne som viser deg respekt? - hvilke yrker dere har er avgjørende for deres fremtid. Akkurat nå fremstår hun som lat kvinne... og kjedelig.... Anonymkode: c69c3...d60 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 Oisann,dette høres ut som meg (dama). Jeg ble oppdaget. Forklarte hvorfor det skjedde. Han insisterte på at vi måtte prøve, forholdet er ikke bedre....jeg er egentlig ferdig, men vanskelig å bryte ut da den ene parten holder igjen. Anonymkode: 581d7...cc0 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 Bli singel, så har du muligheten til å treffe ei bedre kvinne Anonymkode: c1e6d...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 20.48): - Hvorfor har ikke du som mann i huset gjort alvor av hennes sidesprang med løse menn på en tafatt internett? Anonymkode: c69c3...d60 Hva betyr dette? Hva skulle han gjort? Og sånn til informasjon... det er ikke noe som viser at mennene hun snakker med har gjort noe galt. Anonymkode: 82112...535 2
Helene Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er dame, jeg går. Kunne sagt masse småting som ender opp i katastrofe. Hovedgrunnen, tillit brutt. Han prioriterer garasje foran hus og hjem. Han tror garasjen øker boligverdi. Han har nå brukt 60 000. På garasjen. Det baller på seg. Bolig, fra 1973. Fantastisk utgangspunkt. God planløsning. Elsker kjøkkenet. Etter at jeg skiftet benkeplater. Men, ingen vilje til å skifte vindu, etterisolere. Badet er lite, men, vi danser ikke salsa der. Separat do. Helt perfekt i mine øyne. Jeg har fått nok. Jeg betaler for hus og hjem. Han betaler for garasjen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er den dama. Jeg gjorde dette på begge mine tidligere forhold - og vet nå at det er fordi jeg hadde distansert meg følelsesmessig allerede. Men brukte tid på denne løsrivelsesprosessen. Anonymkode: 4f67c...51c 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #14 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 4.20): Oisann,dette høres ut som meg (dama). Jeg ble oppdaget. Forklarte hvorfor det skjedde. Han insisterte på at vi måtte prøve, forholdet er ikke bedre....jeg er egentlig ferdig, men vanskelig å bryte ut da den ene parten holder igjen. Anonymkode: 581d7...cc0 Ingen holder igjen. Dere er bare uenige om hvorvidt dere skal være sammen, og du velger vekk det du vil. Anonymkode: 58e57...b24 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 17.54): Hun mente vi burde ta ting er nivå videre. Men noen dager etter sa hun at hun vil flytte ut. Stemningen har ikke akkurat vært så god etter det. Høres nesten ut som vi er i lag med samme dame. Den ene dagen sier hun at vi skal være nære hele tiden, stryke og kose Andre dagen er alt helt galt uten noen spesiell grunn, hun holder milevis avstand Tredje dagen ber hun om at vi må ta ting videre, gifte oss og slå økonomien sammen Fjerde dagen sier hun at hun kjenner en klump i magen Og så videre... Anonymkode: 0418f...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #16 Skrevet 22. juni 2022 Helene skrev (20 timer siden): Jeg er dame, jeg går. Kunne sagt masse småting som ender opp i katastrofe. Hovedgrunnen, tillit brutt. Han prioriterer garasje foran hus og hjem. Han tror garasjen øker boligverdi. Han har nå brukt 60 000. På garasjen. Det baller på seg. Bolig, fra 1973. Fantastisk utgangspunkt. God planløsning. Elsker kjøkkenet. Etter at jeg skiftet benkeplater. Men, ingen vilje til å skifte vindu, etterisolere. Badet er lite, men, vi danser ikke salsa der. Separat do. Helt perfekt i mine øyne. Jeg har fått nok. Jeg betaler for hus og hjem. Han betaler for garasjen. Hva i alle dager er dette for et innlegg... skjønner ingenting.. 😂 Anonymkode: cc046...67a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #17 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva i alle dager er dette for et innlegg... skjønner ingenting.. 😂 Anonymkode: cc046...67a Tenkte jeg og😅😅😅 Anonymkode: 6698e...96b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #18 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 20.48): alt avhenger av statusen deres nå? - er dere samboere? - Hvorfor har ikke du som mann i huset gjort alvor av hennes sidesprang med løse menn på en tafatt internett? - Hva vil du selv? vil du ikke gjøre noe for at du får ei kvinne som viser deg respekt? - hvilke yrker dere har er avgjørende for deres fremtid. Akkurat nå fremstår hun som lat kvinne... og kjedelig.... Anonymkode: c69c3...d60 Vi er samboere ja. Eier bolig sammen. Jeg har investert mye tid og kjærlighet i dette forholdet og vil at det skal fungere, men jeg vet ikke hva hun vil. Får liksom blandete signaler. Jeg vil jo naturligvis ha et forhold hvor jeg får like mye tilbake som jeg føler jeg gir. Den dagen hun ble tatt siste gang hadde vi en heftig krangel. Jeg spurte henne hva hun holder på med. Hun sa at hun følte ting hadde stoppet opp og at hun ønsket mer. For eksempel barn, gifte seg osv. Jeg har hele tiden ønsket meg barn, men det er hun som har holdt igjen. Når vi har snakket om temaet har hun blitt sint, så har ikke hatt lyst til å snakke for mye om det. Jeg har heller håpet at hun skal bli gravid med et uhell. Jeg har alltid hatt lyst til å gifte meg også, men siden hun har blitt tatt i å chatte med andre menn har ikke akkurat tanken vært å fri med det første. Anonymkode: 1842f...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå