AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Del Skrevet 19. juni 2022 Dette er mitt første innlegg her inne, så håper jeg gjør alt riktig. Jeg er inne i PP2, midt i tjueårene. Første måneden jeg har testet før IKM. Har testet negativt med babyplan tidlig tester siden ca 10 dpo. Litt usikker på nøyaktig dag for EL. I går, 14 dpo(?), testet jeg negativt på tidlig test på morgenurin. Testet igjen med vanlig babyplan strimmel test på ettermiddagen. Den var plutselig svakt positiv. Testet igjen på kvelden, samme resultat. Måtte bare bekrefte at testen ikke var defekt. Tok ny test på morgenurin i dag, som er IKM. Negativ på to ulike tester, CB digital og babyplan vanlig. Testet i ettermiddag igjen, positiv igjen. Lik som i går. Har ikke fått mensen. Skjønner ingenting av dette. Prøvd å lete i forumet etter svar i hele dag. Har noen erfaringer de vil dele? Hadde satt kjempestor pris på enhver mening og/eller erfaring! Hilsen nybegynneren Anonymkode: 1ec00...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #2 Del Skrevet 19. juni 2022 Har ikke noe erfaring med det du skriver, men krysser fingrene for deg og at du er gravid❤️🤞🏼 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Del Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (20 minutter siden): Har ikke noe erfaring med det du skriver, men krysser fingrene for deg og at du er gravid❤️🤞🏼 lykke til! Tusen takk! Veldig rart at ikke jeg får positiv på morgenen… Har lest at flere får negativ på digital når det enda er for lav HCG. Anonymkode: 1ec00...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Del Skrevet 19. juni 2022 Best å ikke teste før et par dager etter IKM, så slipper man å styre og stresse så mye. Vent et par dager, så kan du teste igjen. Anonymkode: 3299a...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Del Skrevet 19. juni 2022 Har lest at flere har mer konsentrert urin på ettermiddag/kveld - og som da har fått negativ med morgenurin. Syns testen din ser positiv ut. Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: 0f6b7...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Del Skrevet 20. juni 2022 Tusen takk for at dere er så positive! Fortsatt ingen mensen. Negative tester i dag. Ingen symptomer bortsett fra økt vannete og kremere utflod. Hatt det en uke. Litt «kilefølelse» i venstre side, som jeg har hatt helt siden rundt EL. Gruer meg til hver gang jeg skal på do, redd mensen skal komme… Huff, tålmodighetsprøve dette. Anonymkode: 1ec00...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå