Gjest Gjest1 Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Noen som har og anbefale et kurs eller no for og kunne få et forhold bedre? Jeg og samboer krangler endel og gjør veldig lite "kjæreste" ting sammen. Det føles mere og mer ut som vi bor sammen som venner,men har egentlig lyst til å fortsette forholdet.
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Har ikke prøvd det selv, men ei venninne og typen gikk til familieterapeut noen ganger da de hadde det tøft. Litt dyrt, men de trengte ikke gå så mange ganger. Det var veldig sunt for dem å prate med henne, de ble gjort veldig klar over sin egen væremåte og fant vel egentlig ut at egentlig var de temmelig enige, men de kommuniserte veldig dårlig og oppfattet hverandre veldig feil. De var veldig langt nede, men er lykkelige idag. P.S; Det var vanskelig for henne å få mannen med, i starten dro hun faktisk alene.
Gjest bolle Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Samlivssenteret.no Kommunens familievernkontor (usikker om man må ha barn) Tror dette er gratis.
Gjest Sabia Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Mulig det er det samme som på samlivssenteret i innlegget over, men PREP kurs på Modum Bad virker veldig bra. Jeg har boka derfra, men har planer om å ta med mannen på kurs etterhvert. Søk på det på nettet! Lykke til:-) "Kjemp for alt hva du har kjært"
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Jeg og min samboer har gått i terapi hos familievern. Dette kostet ingenting, hun vi gikk i terapi hos var veldig flink. Vi gikk hver 14.dag i mange måneder og dette har reddet forholdet vårt. Vi har barn, så jeg vet ikke om dette er for de uten barn. Men det er jo bare å ta en tlf å høre. Hadde liten tro på at noe sånt skulle hjelpe oss men det gjorde det faktsk. Råder alle som sliter i et forhold å gjøre dette.. En stor takk til familievern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå