loppa Skrevet 18. oktober 2002 #1 Skrevet 18. oktober 2002 Var i butikken i går med ett mål for øye; å kjøpe ny tøymykner. da jeg endelig fant frem til vaskemiddel o.l. fant jeg en stor og billig (jeg er student, ja...) boks med tøymykner fra Rimco, og den hette noe sånt som sommerfrisk eller no. la merke til at det finst veldig mange tøymyknere som heter noe med sommer, og da spør jeg meg selv (og dere); HVORFOR lager ingen tøymyknere som heter "snøflak", "vinterdugg" eller rett og slett bare "frost" ?? :-? det er ingenting som lukter bedre enn en frisk lys desembermorgen med nysnø på landet, der jeg vokste opp.... LeV lIvEt LeEnDe!!
Gjest Janna Skrevet 18. oktober 2002 #2 Skrevet 18. oktober 2002 Ehm, de fleste vil kanskje ha en deilig duftende blomster-eng inni vaskemaskinen, og ikke en snøstorm Tror det har med at klær tørker bedre om sommeren, når de henger ute. Navn med "sommer" gjør da at man tror de tørker fortere. (kanskje??) Hakkepeilingjeg
loppa Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2002 men likevel...det er ikke alt ved sommer som lukter godt...asfaltstøv, gyllelukt.... kanskje tørker klærne fortere ja, men en god oljeovn om vinteren tørker i hvert fall mine klær fortere... startet egentlig denne tråden for å få fram poenget om at sommeren ikke nødvendigvis er den "beste" årstida... men tenk deg lukta om vinteren...den er ikke enkel å sette ord på, bortsett fra rein...kanskje det blir den nye tøymykneren for allergikere?? :blunke: LeV lIvEt LeEnDe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå