Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

nå er jo ferietiden her, men det er så kjipt fordi kjæresten / daten kan ikke overnatte borte. Han er helt avhengig av sin egen seng og tørr ikke ligge borte ( han er 44 ) på 20 år han har ligget 3 netter borte, så jeg skjønner at jeg har et problem her. Jeg har så lyst å reise på telttur, campingtur, hotell weekend og til hellas , men det går jo ikke... jeg spurte hvorfor og da sa han at ukjente lyder og ukjent seng gikk ikke.. Han er veldig opptatt av sine vante rutiner og blir redd om noe oppstår . jeg tror han har asbergers , men han nekter...

han er ikke villig til å prøve heller.. 

Anonymkode: ef0ad...4a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du å diskutere eller få hjelp til? 

Hvis han har Asperger er det ikke mye å gjøre. Den eneste du kan endre er deg selv. Enten må du godta dette eller gjøre det slutt. 

Anonymkode: 6ae46...b83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hva skal du gjøre? Enten så reiser du uten han, ikke reiser på ferie eller så dumper du han så du kan finne noen å reise på ferie med. Du kan ikke fikse noen som ikke ønsker hjelp.

Anonymkode: dac0e...9de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får reise uten ham, da.

Anonymkode: a900b...609

• Liker 1
Skrevet

3 alternativer:

- Dra uten han

- Dump

- Bli hos han

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri data noe sånt, dater ikke små barn.

Anonymkode: f32e2...5ff

• Liker 1
Skrevet

Personlig kunne jeg ikke vært sammen med en slik mann. Som ikke kan reise eller dra på ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre det var litt turn off. 

Anonymkode: 44c0c...0c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

nå er jo ferietiden her, men det er så kjipt fordi kjæresten / daten kan ikke overnatte borte. Han er helt avhengig av sin egen seng og tørr ikke ligge borte ( han er 44 ) på 20 år han har ligget 3 netter borte, så jeg skjønner at jeg har et problem her. Jeg har så lyst å reise på telttur, campingtur, hotell weekend og til hellas , men det går jo ikke... jeg spurte hvorfor og da sa han at ukjente lyder og ukjent seng gikk ikke.. Han er veldig opptatt av sine vante rutiner og blir redd om noe oppstår . jeg tror han har asbergers , men han nekter...

han er ikke villig til å prøve heller.. 

Anonymkode: ef0ad...4a3

Jeg hadde syntes det var helt nydelig å få dra på ferie alene med god samvittighet, kjæresten er jeg jo sammen med hele tiden året rundt. Men ut over det tror jeg ikke jeg hadde klart å være i et forhold med en med så store psykiske problemer.

Anonymkode: 3dee0...ebe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...