Gå til innhold

Blir tent men ikke vått

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å bli vått under sex, jeg blir skikkelig kåt, men med en gang penetreringen begynner så er det som om kroppen min stopper opp, min eks voldtok meg jevnlig i 11 år kan der være det som gjør det komplisert nå? Jeg føler ikke noe traumatisk med å ha sex med menn men sliter med akkurat den biten. 

Anonymkode: ce5a1...73a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sliter med å bli vått under sex, jeg blir skikkelig kåt, men med en gang penetreringen begynner så er det som om kroppen min stopper opp, min eks voldtok meg jevnlig i 11 år kan der være det som gjør det komplisert nå? Jeg føler ikke noe traumatisk med å ha sex med menn men sliter med akkurat den biten. 

Våt å ikke vått

Skrevet

Nå er jeg mann og vet lite om det å bli våt, men jeg vet av egen erfaring at konsekvensene av traumer trenger ikke å være så veldig tydelige så det er fint mulig at du har ett hav av reaksjoner uten at du nødvendigvis blir bevisst på dette. 

Men er det noe i veien med å bruke glidemiddel inntil videre?

Skrevet

Glidemiddel, og snakk med en psykolog eller sexolog om det er lettere :) 

Ikke alle blir veldig våte, selv om de blir kåte btw :) Så det kan også være helt normalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg tar på glidemiddel i smug før jeg vet vi skal ha sex, redd han skal tro jeg ikke tenner på han hvis jeg bruker glide middel.  
Har tenkt på sexolog. 
ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Okei, jeg tar på glidemiddel i smug før jeg vet vi skal ha sex, redd han skal tro jeg ikke tenner på han hvis jeg bruker glide middel.  
Har tenkt på sexolog. 
ts

Men hvorfor ikke prate med ham om det? Du blir jo tent, og har lyst på sex? Så da burde det jo ikke være noe problem? 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (10 minutter siden):

Men hvorfor ikke prate med ham om det? Du blir jo tent, og har lyst på sex? Så da burde det jo ikke være noe problem? 

Huff ja vet, men er i begynnelsen å vil ikke virke needy i sengen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Huff ja vet, men er i begynnelsen å vil ikke virke needy i sengen. 

Det er ikke needy, å snakke om hva som trengs for at sexen også skal være god for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (3 timer siden):

Det er ikke needy, å snakke om hva som trengs for at sexen også skal være god for deg. 

Jeg er så redd han skal synes jeg er ødelagt pga det😕 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er så redd han skal synes jeg er ødelagt pga det😕 ts

Du er ikke det. Snakk med ham, så går det nok bra 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatt problem - blir våt, men ikke kåt 🙄

Anonymkode: 50abf...d58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har motsatt problem - blir våt, men ikke kåt 🙄

Har du litt lik bakgrunn som meg? I så fall, hvordan er Sex for deg? Du blir våt men ikke tent, men klarer du å like sex så lell? Jeg får vondt av å bli penetrert å jeg klarer ikke å komme . 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem. Føler meg kjempeklar for sex, men blir ikke våt. Veldig frustrerende, og jeg kjenner at jeg stresser mye med det.

Anonymkode: e5713...e32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du litt lik bakgrunn som meg? I så fall, hvordan er Sex for deg? Du blir våt men ikke tent, men klarer du å like sex så lell? Jeg får vondt av å bli penetrert å jeg klarer ikke å komme . 

Ja, litt lik bakgrunn.  Det gjør ikke vondt, men jeg får ikke mye nytelse av sex med mannfolk. Jeg kommer når jeg gjør det alene.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bruker dere lang nok tid på forspillet da?  Ville nok snakket med han og fortalt hvordan du har det. Og også spurt om dere evt. kunne bruke litt lengre tid før penetrering. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har tenkt på sexolog. 
ts

"i smug" og "redd",  er uttrykk som ikke passer sammen med sex, så du havner fort håpløst bakpå her, og ødelegger for deg selv. Glidemiddel kan være herlig for begge under forspillet, så du må bare eie det, og forklare behovet.  

Anonymkode: f7dc3...8ba

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen skam å bruke glidemiddel!!

Noen ganger blir jeg våt, andre ganger er jeg klar som bare det, men fortsatt helt tørr. Da er det bare å dra fram glidemiddelet. Har som regel med selv, en type jeg vet jeg liker. Har aldri møtt en mann som har hatt problem med det. 

Anonymkode: 3e0d6...53e

Skrevet

Enig med anonym over: Ingen skam å bruke glidemiddel!

Ifølge en undersøkelse fra USA med over 2400 kvinner, brukte over halvparten glidemiddel fordi de ikke produserte nok glid selv. Helt vanlig, altså. 

Slapp av, fortell ham at du blir skikkelig kåt, men av en eller annen grunn ikke alltid våt. Og ha glidemiddelet lett tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...