AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Del Skrevet 19. juni 2022 Har ei dyne som nok bare er av fiber. Ganske gammel så jeg vet ikke hvor den er kjøpt og når. Men er ikke dun isåfal. Noen som har dundyne og kan si om de merker forskjell? Har dere sommerdyne eller helårs? Synes det er litt varmt nå om sommeren.. bruker samme dyna hele året. Anonymkode: d1481...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 19. juni 2022 #2 Del Skrevet 19. juni 2022 Jeg har en ganske dyr kvalitetsdundyne, og elsker den🥰 kjøpte den for 12 år siden, og den er fremdeles veldig fluffy og god. Har en tynn sommerdundyne også, men den bruker jeg så og si aldri siden jeg synes den tykke regulerer varmen godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Del Skrevet 19. juni 2022 Har kun dundyner. Har en for kalde dager og en sommerdyne. Lånte en leilighet en sommer og vedkommende hadde sommerdyne av dun. For en luksusfølelse! Kommer aldri til å velge noe annet enn dun. Anonymkode: 5d72d...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå