Gå til innhold

Womanizer,pro 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en womanizer pro40 som har sluttet å ta lading. Bestilte en ny,men en av typen Liberty og den er ikke halvparten så bra som den jeg hadde først. Den typen jeg hadde først er gått ut av produksjon så lurer på om noen vet hvilken type wominazer som er mest lik pro40?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv din egen hånd. 

Anonymkode: a1168...295

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Prøv din egen hånd. 

Takk,det var veldig hjelpsomt 🙄

AnonymBruker
Skrevet
forkjølajente skrev (8 timer siden):

Takk,det var veldig hjelpsomt 🙄

Har aldri brukt slike hjelpemidler så vet ikke. Har heldigvis nok med de enkle ting. Min mann og hender. 🤗

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 15.11):

Har aldri brukt slike hjelpemidler så vet ikke. Har heldigvis nok med de enkle ting. Min mann og hender. 🤗

Så hvorfor gidder du å svare da?🤪

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fitta blir skadet av disse sexleketøyene over tid. 

Anonymkode: 9a61d...2d3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fitta blir skadet av disse sexleketøyene over tid. 

Anonymkode: 9a61d...2d3

Tja, hvis jeg blir skadet, så har jeg det i alle fall godt underveis. 😉

Tror det handler mye om hvordan du bruker leketøyene. Kjører du på med masse futt flere timer om dagen, ja, da ser jeg for meg at du blir litt skadet, men jeg har ikke blitt skadet enda. Og det har jo gått noen år med litt leking nå og da.

TS, jeg vet ikke hvilken som er nærmest. Du kan jo prøve å spørre på kondomeriet eller en nettbutikk. Det er jo vanvittig mange varianter! 
(Selv liker jeg Satisfyer pro 2, litt klumpete design, men billigere og jeg liker effekten.)

• Liker 3
Skrevet
Fioljenta skrev (18 minutter siden):

Tja, hvis jeg blir skadet, så har jeg det i alle fall godt underveis. 😉

Tror det handler mye om hvordan du bruker leketøyene. Kjører du på med masse futt flere timer om dagen, ja, da ser jeg for meg at du blir litt skadet, men jeg har ikke blitt skadet enda. Og det har jo gått noen år med litt leking nå og da.

TS, jeg vet ikke hvilken som er nærmest. Du kan jo prøve å spørre på kondomeriet eller en nettbutikk. Det er jo vanvittig mange varianter! 
(Selv liker jeg Satisfyer pro 2, litt klumpete design, men billigere og jeg liker effekten.)

Takk for svar som er relevant 😊 

Det ble en satisfyer pro 2 på meg,gleder meg til den kommer 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
forkjølajente skrev (1 time siden):

Takk for svar som er relevant 😊 

Det ble en satisfyer pro 2 på meg,gleder meg til den kommer 😁

Vi får en rapport om hvordan den dugde for deg også da ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv en womanizer pro 40, men har ikke brukt den noe særlig, da jeg ikke har fått den til. Den har ingen setting som passer for meg, det er enten for lite eller for mye stimulering.

Satisfyer pro 2 var jeg mer fornøyd med, den fikk meg i mål. Kan ikke klage da. Der fant jeg riktig setting. Den er også billig, og om den ikke faller i smak, så har man ikke kastet bort mye penger.

Men favoritten av slike «klit-trykkbølge-leketøy» er Lelo sin Enigma Dual Action. Den virkelig fungerte! 

Anonymkode: 5a25d...88b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men favoritten av slike «klit-trykkbølge-leketøy» er Lelo sin Enigma Dual Action. Den virkelig fungerte! 

Anonymkode: 5a25d...88b

Enig. Syntes Lelo funker best.

Beste og mest intense orgasmene er deg Lelo enigma som gir 💃🏼

Anonymkode: 4db99...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 15.11):

Ååååh herregud.

Men til TS:

Hadde selv w500 som jeg elsket, ladepunktet bare funket ikke plutselig. 

Deretter prøvde jeg meg gjennom nesten alle modellene (😂), og de har bare ikke klart å lage like bra 🤷‍♀️

Så jeg får vel prøvde den Lelogreia da etterhvert.

Men det irriterer vettet av meg å bruke 2000 kr på womanizer duo som igrunnen bare er knot. 

AnonymBruker
Skrevet
forkjølajente skrev (På 19.6.2022 den 15.26):

Har hatt en womanizer pro40 som har sluttet å ta lading. Bestilte en ny,men en av typen Liberty og den er ikke halvparten så bra som den jeg hadde først. Den typen jeg hadde først er gått ut av produksjon så lurer på om noen vet hvilken type wominazer som er mest lik pro40?

Jeg kan gjøre minst like god jobb.....med begge henda på ryggen 🙂

Anonymkode: 7d4de...4af

• 1 år senere...
Skrevet
forkjølajente skrev (På 19.6.2022 den 15.26):

De selger den på nytelse.no nå 😍 

Skrevet
sopelimet skrev (Akkurat nå):

De selger den på nytelse.no nå 😍 

Takk for tips!!! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 23.06):

Prøv din egen hånd. 

Hjernedød kommentar

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...