AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Jeg har slik en brennende følelse fra brystet og opp. Jeg går allerede på syredempende midler pga spiserørsbrokk. Noen som har hatt magesår? Går det over av seg selv? Når bør en oppsøke lege?? Skal på ferietur om 2 uker ca. blir borte i 3 uker. Anonymkode: e5697...55a
FeiteFrida Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Når du allerede har hiatushernie, så er det vel langt mer sannsynlig at dette er reflukssymptomer som følge av dette. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Jeg brukt syrehemmende midler på pga i mange år og aldri kjent noe. Har tatt to idag og hjelper ikke. Har fortsatt brennende følelsen og det er ikke normalt for min kropp. Det hjalp i 10-15 minutter å spise litt men kjenner det konstant hele tiden. Anonymkode: e5697...55a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Ja er sørpe forkjøla i øvre luftveier Anonymkode: e5697...55a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Det spørs hvor plaget du er da? Tenker du at du ikke holder ut og at du må på legevakten? Hvor lenge har det vært sånn? Jeg ville ikke gått til legen for et symptom jeg har hatt i bare en dag eller noen timer. Da skulle det være veldig vondt i tilfelle. Det kan jo gå over igjen like fort som det kom. Anonymkode: e2558...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå