AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #21 Skrevet 20. juni 2022 Er kanskje lagd av 4 åringer også. Anonymkode: 1c4f3...282 1
Mari Y Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #22 Skrevet 20. juni 2022 Jeg synes det er unødvendig at folk legger igjen trolle- kommentarer. Hvorfor gidde og å svare hvis dere ikke kan opptre konstruktivt? Enkel regel: kom med noe konstruktivt eller ikke kom med noe
Mari Y Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #23 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ganske stødig i engelsk og kunne ikke se at noe animalsk var nevnt der, men for å være sikker klikket jeg meg inn på alle linkene. Alt er plantebasert. Og i tillegg kan "stråhatter" være laget av plast. Men altså ikke insekter eller andre dyr. Kan du peke på hvilket av alternativene som du mener er insekt? Anonymkode: 58eea...489 Jeg skal se om jeg finner.
Mari Y Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #24 Skrevet 20. juni 2022 (endret) Imidlertid: Takk, alle som kommer med saklige motsvar. De som derimot ikke klarer og å unngå dumme svar bør kanskje heller scrolle videre enn og å forsøple tråden med dumme argumenter/latterliggjøring. Det er aldri dumt og å komme med spørsmålstegn selv om noen alltid må komme med dumme svar... Endret 20. juni 2022 av Mari Y
ElectricScum Skrevet 20. juni 2022 #25 Skrevet 20. juni 2022 Mari Y skrev (5 minutter siden): Imidlertid: Takk, alle som kommer med saklige motsvar. De som derimot ikke klarer og å unngå dumme svar bør kanskje heller scrolle videre enn og å forsøple tråden med dumme argumenter/latterliggjøring. Det er aldri dumt og å komme med spørsmålstegn selv om noen alltid må komme med dumme svar... Tror nesten du må ta noe selvkritikk her. Folk blir genuint nysgjerrige når de leser påstander om at stråhatter kan være laget av dyr. Så moderere du det til innsekter og gjør det hele enda mer kuriøst. Du fikk iallfall meg til å finlese flere Wikipedia-sider, så fikk da lært noe i dag også. 😁 2
Mari Y Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #26 Skrevet 20. juni 2022 ElectricScum skrev (1 minutt siden): Tror nesten du må ta noe selvkritikk her. Folk blir genuint nysgjerrige når de leser påstander om at stråhatter kan være laget av dyr. Så moderere du det til innsekter og gjør det hele enda mer kuriøst. Du fikk iallfall meg til å finlese flere Wikipedia-sider, så fikk da lært noe i dag også. 😁 Joda, folk kan være nysgjerrig. Men jeg leser enkelte innlegg som mer forsøk på latterliggjøring. Men bra du er nysgjerrig forøvrig 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #27 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er kanskje lagd av 4 åringer også. Anonymkode: 1c4f3...282 Dette er dessverre veldig sannsynlig siden det er en grunn til at mye av søppelet de selg er er så billig, kina er kjent for å importere billige varer fra land der barnearbeid er vanlig og mye av dette blir solgt videre på nettsider som Wish. Det brukes også veldig mye farlige kjemikalier i produktene de selger, bly er mye brukt i barneleker og andre ting som skal være gummiaktige. Men hvem bryr seg så lenge det er billig... Anonymkode: 176a8...103 1
Mari Y Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #28 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er dessverre veldig sannsynlig siden det er en grunn til at mye av søppelet de selg er er så billig, kina er kjent for å importere billige varer fra land der barnearbeid er vanlig og mye av dette blir solgt videre på nettsider som Wish. Det brukes også veldig mye farlige kjemikalier i produktene de selger, bly er mye brukt i barneleker og andre ting som skal være gummiaktige. Men hvem bryr seg så lenge det er billig... Anonymkode: 176a8...103 Nå vil jeg si at man kan finne ganske mye bra på Wish, men mye av det som kommer fra Asia er dessverre laget av barn
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #29 Skrevet 20. juni 2022 9 hours ago, Mari Y said: Altså: Nei. Men strå- hatter kan såvisst være laget av dyr https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_hat PS: Når jeg legger ut en TS så etterspør jeg en saklig diskusjon. Nedsnakking kan du ta et annet sted, eller bli blokkert Jeg ser ingen dyr på den lista der? Anonymkode: 7ca03...e4c
Matas Skrevet 20. juni 2022 #30 Skrevet 20. juni 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå