Gå til innhold

redd for å ende opp alene?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

Og der tror jeg i grunnen du traff spikeren på hodet. Stort sett greier jo de fleste seg fint på egen hånd. Men det er denne stadige lengselen etter å møte det mennesket som er som du. Som instinktivt kjenner deg. En sjelsfrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så redd for å ende opp alene....................... er mye reddere for aldri å få oppleve kjærligheten  :tristbla:

Denne skriver jeg under på. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat redd... men håper jeg slipper å gå gjennom livet alene.

Men jeg har tatt forhåndsregler - jeg er 31 nå, og hvis jeg fremdeles er alene om ti år, skal jeg flytte til Oslo, eller en storby i utlandet. Det er traurig å bo i en liten drittby der alle venninnene er opptatt med barn og familie, man blir gående alene ofte, eller blir invitert med som 'tante' i selskap med barn. Selv om mine venninner lever for en stor del gjennom barna, så har jeg et helt EGET liv jeg vil bruke til noe, og være aktiv. Da må jeg komme meg til en by hvor ting skjer, og det er andre voksne mennesker som lever samme type liv som jeg. Jeg er lei av å sitte hjemme alene om kveldene eller gå ut alene, lei av å høre venninner snakke om storbyferier som vi MÅ dra på, men så har de aldri anledning pga familie og barn. Jeg tror at det er lettere å finne likesinnede i en stor by.

Jeg liker å være forberedt, så jeg planlegger litt fremover og ser på hva slags muligheter det er for single og barnløse voksne til å ha et innholdrikt og ikke minst SOSIALT liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enda, og ikke for å ende opp alene helt på slutten av livet, men vil gjerne en gang i framtiden ha familie. Når jeg er nærmere 40 (om jeg ikke har noen familie innen da) vil jeg nok være redd og føle at jeg har endt opp alene, for da begynner det å haste veldig om jeg skal kunne få barn.

Er ikke redd for å bli skilt selv om jeg vil slippe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...