AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Del Skrevet 19. juni 2022 Misjonærstillinga har vert vår favorittstilling i alle år, men har nå troleg tatt mitt siste stikk til sexuelle iniativ, og samkvem overfor dama . Dama ligger der bare som eit slakt, og hun er ikkje lenger delaktig slik hun engang var, og bekymra for at vi har glidd ifra hverandre på det sexuelle plan. Hun har forøvri aldri satt ord på sine sexuelle følelser, og tatt iniativet til sex, og det har eg tatt som eit svar på manglende følelser. Eg er samd i at det sexuelle iniativet er limet i eit forhold, men det også handler i stor grad om tolleranseevne, og tilpassning overfor hverandre. Når "ord uteblir" er det ikkje enkelt å identifisere seg med partners følelsesliv, og åpenhet / kommunikasjon er heilt avgjørende. Anonymkode: 2afe1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 19. juni 2022 #2 Del Skrevet 19. juni 2022 Huff, det er så trist når det blir sånn. Så fint at du er i stand til å sette ord på det. Når din partner ikke er det, kan det hende at det er enklere å nå gjennom ved å be om hjelp i form av parterapi, enn å presse på henne selv. Så kan hun få hjelp til å formulere det hun syns er vanskelig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 19. juni 2022 #3 Del Skrevet 19. juni 2022 Intimitet er en dealbreaker for mange mennesker når man skal ha sex, og med intimitet mener jeg å snakke med hverandre om nære positive ting knyttet til hverandre, verdier, drømmer i tillegg til å kunne ta på hverandre, ja se hverandre rett og slett gjennom blikk, ord og berøring. Hvis hun ikke responderer i senga, så kan det fint handle om at hun distanserer seg fra deg følelsesmessig. Hva som er grunnen må du snakke med henne om, fortrinnsvis uten å komme med masse beskyldninger som gjør at hun trekker seg enda lengre bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Misjonærstillinga har vert vår favorittstilling i alle år, men har nå troleg tatt mitt siste stikk til sexuelle iniativ, og samkvem overfor dama . Dama ligger der bare som eit slakt, og hun er ikkje lenger delaktig slik hun engang var, og bekymra for at vi har glidd ifra hverandre på det sexuelle plan. Hun har forøvri aldri satt ord på sine sexuelle følelser, og tatt iniativet til sex, og det har eg tatt som eit svar på manglende følelser. Eg er samd i at det sexuelle iniativet er limet i eit forhold, men det også handler i stor grad om tolleranseevne, og tilpassning overfor hverandre. Når "ord uteblir" er det ikkje enkelt å identifisere seg med partners følelsesliv, og åpenhet / kommunikasjon er heilt avgjørende. Anonymkode: 2afe1...c92 Tja er du sikker på hun ikke har sagt noe. Sa mye til fyren min jeg. Men i hans verden var det ikke så viktig og la det bort som om problemet ikke eksisterte. Det var flere ting jeg fikk problemer med iht å tenne på han. Og sa tydelig ifra, at du tar knekken på sexlysta mi pga... Bla ene tingen han gjorde, var vondt. Ba utallige ganger om at han ikke skulle gjøre det flere ganger. Ble avfeid med at han likte det. At jeg ikke likte å få vondt, betød visst ingenting. Så etterhvert utviklet det seg til at han hadde sex ikke vi. Og til slutt ble det nesten ingenting, med mindre jeg bestemte meg for selv være ego i senga. Han sier også at jeg ikke sier ifra hva jeg vil. Joda 1000vis av ganger, han vil bare ikke høre etter og ta hensyn. Anonymkode: 7e133...6f0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Del Skrevet 19. juni 2022 Nooni skrev (49 minutter siden): Intimitet er en dealbreaker for mange mennesker når man skal ha sex, og med intimitet mener jeg å snakke med hverandre om nære positive ting knyttet til hverandre, verdier, drømmer i tillegg til å kunne ta på hverandre, ja se hverandre rett og slett gjennom blikk, ord og berøring. Hvis hun ikke responderer i senga, så kan det fint handle om at hun distanserer seg fra deg følelsesmessig. Hva som er grunnen må du snakke med henne om, fortrinnsvis uten å komme med masse beskyldninger som gjør at hun trekker seg enda lengre bort. Anser dette som følelsesmessig komplisert, og det blir bare antagelser. For meg betyr sexen noe mer en bare å få en orgasme, og få tømt meg i henne, men at også hun skal ha utbytte av sexen på hennes premisser. Dersom hun av en eller annen uforklarleg grunn har mistet lysten på sex så hadde alt blitt så mye enklere om hun kunne meddele meg det. Eg har engang sagt at eg kan ikkje tenke meg eit samliv utan sex, og kanskje hun ønsker å skåne meg for hennes manglende lyst. Det er selvsagt hun som sitter med fasitten, og kan gji svaret, men når ordene hennes uteblir da sliter ein følelsesmessig. Det er selvsagt heilt uakseptabelt å "sause saman " en rekke grunnløse beskyldning for å stikke hull på en verkebull. Anonymkode: 2afe1...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Del Skrevet 19. juni 2022 Det er over seksuelt. På tide å finne noen andre å ha sex med da. Anonymkode: 65e2d...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 19. juni 2022 #7 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dersom hun av en eller annen uforklarleg grunn har mistet lysten på sex så hadde alt blitt så mye enklere om hun kunne meddele meg det. Det er selvsagt hun som sitter med fasitten, og kan gji svaret, men når ordene hennes uteblir da sliter ein følelsesmessig. Det er selvsagt heilt uakseptabelt å "sause saman " en rekke grunnløse beskyldning for å stikke hull på en verkebull. Anonymkode: 2afe1...c92 All forståelse for det. Du høres ut som en fyr som fint kan klare å stokke ord uten å bli klandrende og sytete, så da tenker hvert fall jeg at du bør si det som det er: enten må hun sette ord på hva som foregår inni henne og hva hun trenger eller så må dere få hjelp utenfra, for dette går ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Del Skrevet 19. juni 2022 Hva sier hun når du tar det opp, da? Anonymkode: 6da46...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Misjonærstillinga har vert vår favorittstilling i alle år, men har nå troleg tatt mitt siste stikk til sexuelle iniativ, og samkvem overfor dama . Dama ligger der bare som eit slakt, og hun er ikkje lenger delaktig slik hun engang var, og bekymra for at vi har glidd ifra hverandre på det sexuelle plan. Hun har forøvri aldri satt ord på sine sexuelle følelser, og tatt iniativet til sex, og det har eg tatt som eit svar på manglende følelser. Eg er samd i at det sexuelle iniativet er limet i eit forhold, men det også handler i stor grad om tolleranseevne, og tilpassning overfor hverandre. Når "ord uteblir" er det ikkje enkelt å identifisere seg med partners følelsesliv, og åpenhet / kommunikasjon er heilt avgjørende. Anonymkode: 2afe1...c92 "Samkvem" høres ikke veldig hot og fristende ut... Jeg har sjelden positive forventninger og lyst i mitt forhold. Det er fordi alt av sexlivet som appellerte til meg er borte, tilbake er kun inn-ut og at han tar på rumpa, resten av kroppen min interesserer ham ikke og det er ikke interessant nok for ham å pirre meg på noen måte, gjøre noe for min nytelse, eller så mye som et kyss, en klem eller blikkontakt. Det jeg skal få ut av det, mener han jeg skal onanere meg til mens han bruker meg til sin lyst. Min seksuelle person har ingen plass eller prioritet. Jeg får ikke inntrykk av at du er like bevisst gnien i senga, men jeg får inntrykk av at hennes seksualitet ikke har kommet fram og på dagsorden, og nå har den krympet inn og gitt opp, at hun ikke finner den delen av seg som har håp om spenning og nytelse og intimitet lengre. Jeg har snakket mye, og blir møtt med forakt for at jeg ikke evner å tenne på vårt samliv. I begynnelsen sa han at det ville bli lett å bli en god elsker for meg, fordi jeg viste hva jeg likte. Vi hadde mye sex, og jeg var kåt og forelsket og han var også noe utforskende. Men jeg lærte etterhvert at signalene mine bare ble ignorert. Jeg fikk ikke orgasmer, noe jeg aksepterer, men at det aldri blir min tur til å være i fokus, burde jeg ha skjønt og valgt bort før vi laget barn. Hvis jeg nyter i en stilling, og ikke kjenner noen nytelse i en annen stilling, så gjør han uansett som han selv vil. Det tok flere år før jeg har blitt nærmest aseksuell, men nå er det normalen at jeg går flere måneder uten å være kåt og ha lyst på sex i forholdet. Før var det like normalt for meg å ha lyst mer enn 2 ganger om dagen. Han kvalte det, og klandrer meg nå for at jeg ikke tar initiativ. Selv om han ikke rører klitoris frivillig hvis vi først har det. Anonymkode: 3b32c...421 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå