Gå til innhold

Bikini for slapp hengerumpe.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har godt og vel passert 40, har gått ned mye i vekt og rumpa er slapp og henger. Magen er stram og fin så trenger ingen kamuflasje der.

Opplever ofte at bikinier gir "truseskille" altså deler rumpa i to. Rumpa er jo lang og slapp. Herlig 😅😅

Så jeg trenger noen helt konkrete tips til god bikinitruse. Har sett noen på wish som har bølgete kant bak, men som går ned i en V foran, men har ikke funnet noen i en fysisk butikk i Norge. 

Evt tips om butikker i Oslo området som har godt utvalg og som er flinke på veiledning. Har vært innom Change, tror jeg det var, på Sandvika storsenter, bare tittet, men syns ikke utvalget var så stort.

Så tips og råd fra ei gammal, slapp ræv tas imot med stor takk 🥰

Anonymkode: 61527...bd2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt en stor bukse, altså som dekker rompa godt. Kanskje i bokser-modell. Ville absolutt ikke kjøpt på Wish! Du er over 40 og har hengerumpe (etter eget utsagn) - da trenger du dyre merker med gode stoffer og fint snitt. 

Anonymkode: 9655b...52d

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hva du legger i hengerumpe. En «vanlig» litt flat rumpe synes jeg kler best bikinitruser som er litt smale i baken med litt høy skjæring, ikke string, ikke dekkende. Det skaper en illusjon av form, mens dekkende framhever det som ikke er der. Det er best å prøve i butikk, eller bestille fra et sted som lar deg returnere, så får du luket ut de som deler baken i to, som du sier.
Er det snakk om skinflaps bak der, har jeg ikke peiling, bikiniskjørt kanskje..? Neida, da er vel spørsmålet hva du er komfortabel med. Ser det selges mange fine bikinishorts, dersom du virkelig har behov for å dekke til.

Anonymkode: 2a30b...d74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Har godt og vel passert 40, har gått ned mye i vekt og rumpa er slapp og henger. Magen er stram og fin så trenger ingen kamuflasje der.

Opplever ofte at bikinier gir "truseskille" altså deler rumpa i to. Rumpa er jo lang og slapp. Herlig 😅😅

Så jeg trenger noen helt konkrete tips til god bikinitruse. Har sett noen på wish som har bølgete kant bak, men som går ned i en V foran, men har ikke funnet noen i en fysisk butikk i Norge. 

Evt tips om butikker i Oslo området som har godt utvalg og som er flinke på veiledning. Har vært innom Change, tror jeg det var, på Sandvika storsenter, bare tittet, men syns ikke utvalget var så stort.

Et godt, seriøst råd er å bli naturist, og slippe problematikken med badetøy.

Kropp er virkelig ikke sååååå farlig som noen vil ha det til; om man viser rumpa med eller uten badetøy, er likegyldig - etter noen minutter på en naturiststrand ser alle rumper like ut.

Anonymkode: 9a6bc...a81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det noe slikt du ser etter, TS? Den dekker ihverfall rumpa, i tillegg til å være ganske så stilig.

image.png.5eaaac12815a0a3b09e53bf1cc7d497e.png

Cubus/bikini

Og her har du en som har sån frynsestoff, som kanskje ikke deler så voldsomt:

image.png.0da315de0ce44fbe6a81d9d938854960.png

Anonymkode: e7e43...67a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kjøp deg en boxershorts eller noe. Jeg er 38 og definitiv ferdig med bikini sesong. Kunne ikke fallt meg inn å sprade i ei sånn lita bikini truse. Og jeg kjenner jeg bryr meg ikke lenger heller med å prøve og fikse ræva. Ferdig med sånt. 

Anonymkode: 6f930...8e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagen her er breddfull av ting jeg må og ting jeg har lyst til. Knebøy er ikke i noen av kategoriene. Snodig med disse trenings-guruene ( ja og alle andre guruer) som ikke skjønner folk har forskjellig verdier/interesser. Jeg trener for helsas skyld. Men jeg er ikke immun mot kritiske blikk dessverre. Noe drit det. Boxser funker bra. Liker ikke være så naken heller.

Anonymkode: 1f0eb...8d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 10.57):

Next to nothing på Sandvika storsenter. Prøv bikini fra merket Lisa Charmel eller bananamoon. 
feks denne https://www.bananamoon.com/en/swim-bottom?p=2

Anonymkode: 1b821...0cc

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Følg moten og få deg en "stringbikini", da slipper du iallefall at det er underdelen som deler rompa i to....

Anonymkode: c08dc...5ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville gått med et strandskjørt! Sånn miniskjørt. Finnes vel også truse med skjørt.

Anonymkode: fa969...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...