Anita666 Skrevet 24. august 2022 #21 Del Skrevet 24. august 2022 Helthjem virker ikke her heller,og lurer på om jeg likevel kan selge med Fix Ferdig?Det hadde vært befriende om det hadde gått an,for jeg liker ikke mange meldinger frem og tilbake med kjøper.Noen folk tar dager for å svare når vi er midt i en samtale,og så er det de unge tuppene som pruter på sminken i det uendelige.. Jeg er en Ebay selger,og bruker kun Finn for varer som er billigere å sende innelands.Det ville vært supert om Fix Ferdig faktisk fungerte.I USA er Facebook markedplace langt mer fremskreden enn i Norge,og der fungerer kjøp og salg som på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 24. august 2022 #22 Del Skrevet 24. august 2022 mingus skrev (På 19.6.2022 den 10.09): Har funnet flere ting jeg vil kjøpe, og de er i nærheten. Jeg trenger ikke fiks ferdig betalt via finn, og sendes til postkassa mi da jeg kan fint kjøre 5 minutter selv og betale med vipps. Hvorfor har de fjernet denne muligheten helt? Det kan jo hende man har spørsmål om varen, før man kjøper den og! Eller er det bare her hos meg det ikke går?! Jeg måtte bruke pcn for å kunne sende vanlig melding til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #23 Del Skrevet 24. august 2022 Anita666 skrev (4 timer siden): Helthjem virker ikke her heller,og lurer på om jeg likevel kan selge med Fix Ferdig?Det hadde vært befriende om det hadde gått an,for jeg liker ikke mange meldinger frem og tilbake med kjøper.Noen folk tar dager for å svare når vi er midt i en samtale,og så er det de unge tuppene som pruter på sminken i det uendelige.. Jeg er en Ebay selger,og bruker kun Finn for varer som er billigere å sende innelands.Det ville vært supert om Fix Ferdig faktisk fungerte.I USA er Facebook markedplace langt mer fremskreden enn i Norge,og der fungerer kjøp og salg som på Ebay. Hos meg så blir det helthjem på liten pakke og PostNord på stor pakke via fixferdig. Så om ikke helt hjem sender på ditt postnr så vil jeg tro at du ikke vil få opp det som alternativ. Evt så kan du velge stor pakke (så må kjøper betale stor som er 69kr istedetfor 40kr som er liten, i fraktkostnad). Jeg har brukt fixferdig mye både kjøpt og solgt, mest solgt, og det fungerer uventet bra. Anonymkode: 50b51...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 25. august 2022 #24 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hos meg så blir det helthjem på liten pakke og PostNord på stor pakke via fixferdig. Så om ikke helt hjem sender på ditt postnr så vil jeg tro at du ikke vil få opp det som alternativ. Evt så kan du velge stor pakke (så må kjøper betale stor som er 69kr istedetfor 40kr som er liten, i fraktkostnad). Jeg har brukt fixferdig mye både kjøpt og solgt, mest solgt, og det fungerer uventet bra. Anonymkode: 50b51...aca Takk for nytting info!Helthjem kommer som alternativ på mitt postnummer,men det er år siden de har vist interesse for å levere i min blokk.Enten pga at det er en blokk,eller at de "svartelistet"meg(sannsynligvis,jeg klagde endel på dem).Jeg kan kanskje velge"stor pakke"da,og sende med Postnord?De hadde ikke altfor mye info om dette på Finn sine sider.Men positivt å høre at det fungerer for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #25 Del Skrevet 27. august 2022 On 6/21/2022 at 7:32 AM, AnonymBruker said: Men hvorfor får jeg denne, da? Det er jo snakk om en fyr på samme postnr. som jeg har. For alt jeg vet kan han bo rett over gata ..? Hurra! Noen vil kjøpe varen med Fiks ferdig Legg til fraktdetaljer i annonsen, så kjøperen kan legge inn et bud Anonymkode: b0cac...6b5 Du får den fordi kjøper har trykket på kjøp fiks ferdig og ønsker å benytte denne tjenesten... Anonymkode: 9507d...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå