Gå til innhold

Er vannete utflod fertilt eller betyr det at eggløsning har vært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt el-slim (sånn eggehvite) i flere dager før positiv test i går og i dag er det het vannete utflod. Er det fortsatt fertilt uflod eller har el mest sannsynlig vært da? Tenker på om det kan være for sent å legge aksjer, siden vi ikke fikk det i går… 

Har noen her opplevd å bli gravide ved å bare ha sex dagen etter positiv test? 

Anonymkode: 1a108...684

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg får helt vannete utflod når jeg har el. Og om du fikk positiv test i går har du mest sannsynlig el i dag 😉 el skjer alt fra 12-48 timer etter første positive el-test. Så kjør på både i dag og i morgen!

Anonymkode: e8e32...9fa

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja jeg får helt vannete utflod når jeg har el. Og om du fikk positiv test i går har du mest sannsynlig el i dag 😉 el skjer alt fra 12-48 timer etter første positive el-test. Så kjør på både i dag og i morgen!

Anonymkode: e8e32...9fa

Så da er det kanskje ikke for sent 🙉 Mannen er hjemme om et par timer og håper vi får lagt inn askjer i dag, bare for å ha en sjanse. Vi gjorde det to dager før positiv test, men jeg tror ikke det gir gode sjanser… 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det da jeg ble gravid. Nesten så det «rant» når jeg stod opp om morgenen. 

Anonymkode: 53564...2c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har hatt el-slim (sånn eggehvite) i flere dager før positiv test i går og i dag er det het vannete utflod. Er det fortsatt fertilt uflod eller har el mest sannsynlig vært da? Tenker på om det kan være for sent å legge aksjer, siden vi ikke fikk det i går… 

Har noen her opplevd å bli gravide ved å bare ha sex dagen etter positiv test? 

Ja fortsatt fertilt. Jeg hadde samme forrige syklus på eldag.

Anonymkode: 03768...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...