AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Har hatt el-slim (sånn eggehvite) i flere dager før positiv test i går og i dag er det het vannete utflod. Er det fortsatt fertilt uflod eller har el mest sannsynlig vært da? Tenker på om det kan være for sent å legge aksjer, siden vi ikke fikk det i går… Har noen her opplevd å bli gravide ved å bare ha sex dagen etter positiv test? Anonymkode: 1a108...684
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Ja jeg får helt vannete utflod når jeg har el. Og om du fikk positiv test i går har du mest sannsynlig el i dag 😉 el skjer alt fra 12-48 timer etter første positive el-test. Så kjør på både i dag og i morgen! Anonymkode: e8e32...9fa
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg får helt vannete utflod når jeg har el. Og om du fikk positiv test i går har du mest sannsynlig el i dag 😉 el skjer alt fra 12-48 timer etter første positive el-test. Så kjør på både i dag og i morgen! Anonymkode: e8e32...9fa Så da er det kanskje ikke for sent 🙉 Mannen er hjemme om et par timer og håper vi får lagt inn askjer i dag, bare for å ha en sjanse. Vi gjorde det to dager før positiv test, men jeg tror ikke det gir gode sjanser… Anonymkode: 1a108...684
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Jeg hadde det da jeg ble gravid. Nesten så det «rant» når jeg stod opp om morgenen. Anonymkode: 53564...2c5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har hatt el-slim (sånn eggehvite) i flere dager før positiv test i går og i dag er det het vannete utflod. Er det fortsatt fertilt uflod eller har el mest sannsynlig vært da? Tenker på om det kan være for sent å legge aksjer, siden vi ikke fikk det i går… Har noen her opplevd å bli gravide ved å bare ha sex dagen etter positiv test? Anonymkode: 1a108...684 Ja fortsatt fertilt. Jeg hadde samme forrige syklus på eldag. Anonymkode: 03768...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå