Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om barna blir syke på samvær, skal de sendes hjem synes dere? Og sender dere melding til samværsforelderen om at barnet kan komme hjem om ønskelig?

Anonymkode: 297b3...f47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sendt melding om at barnet kan komme hjem om samværsforelder ønsker det. Men hadde ikke lagt noe tvang i det. Synes det er fint at barna kan se at vi begge foreldre kan ta vare på de når de er syk.

Anonymkode: 8119c...5c1

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde sendt melding om at barnet kan komme hjem om samværsforelder ønsker det. Men hadde ikke lagt noe tvang i det. Synes det er fint at barna kan se at vi begge foreldre kan ta vare på de når de er syk.

Ikke om barnet ønsker det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke om barnet ønsker det?

Om det er et sterkt ønske fra barnet selvfølgelig, de kommer først. Men ville først forsikret barnet om at samværsforelder også er flink å passe på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både far og barnet foretrekker at barnet er hos meg når han er syk, så det får han lov til med mindre jeg er veldig opptatt. Jeg drar ikke hjem hvis jeg er bortreist f.eks., så lenge det er snakk om vanlig sykdom. Det har begge forståelse for, og far klarer også fint å ta vare på barnet når han er syk. Han bare synes det er greit å slippe når det går.

Men det er vel ingen generell "regel" på dette. Det kommer vel an på hva som fungerer best for de enkelte foreldrene og barnet.

Anonymkode: 930a2...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de blir hos pappaen hvis de blir syke der. Han er jo pappaen deres. 

Anonymkode: cb5b6...450

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs litt hvordan syk. Vi har 3 timers bilkjøring mellom å sist var jentungen spysjuk da blei ho en dag ekstra. 

Anonymkode: 37874...f8d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...