AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Vi må bruke kondom en periode (lang), har ikke funnet annen prevensjon som har fungert for oss. Så frem til vi har fått barn nummer 2 om noen år ser det ut til at kondom er det alternativet vi har. Men vi merker at det dreper sexlysten, og forholdet også, da sexen er viktig for oss. Blir aldri en kjapp en eller skikkelig intimitet når den kondomen alltid må dras frem. Vi har også vært den typen som har elsket spontan sex på spennende steder, det funker dårlig nå. Er så lei av dette, og vi er begge irritable og har nok behov for mer nærhet og spenning. Noen som har tips? Anonymkode: 8b360...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har tips? Anonymkode: 8b360...ad0 Beste tipset er egentlig å jobbe med holdningen til kondombruk. Ta eierskap til det og snu det til noe positivt. Selv merker jeg ikke forskjell på om partner bruker kondom eller ikke. Samboeren min elsker å bruke kondom nå. Litt lettere for han å holde så lenge vi vil at han skal holde på. Samtidig fungerer kondom som en penisring light😂. Den strammer rundt penis i bunn og holder blodet i penis lenger. Kan ikke se at det må ødelegge spontaniteten men..? Tar noen sekunder å ta på liksom. Anonymkode: d4331...045 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Jeg liker faktisk de få sekundene det tar han å få på kondomen, bygger liksom opp spenningen litt. Vet ikke hva du legger i spennende steder, men det er jo bare å ha kondomer i vesken/bilen etc.? Vi har bestandig med kondom i tursekken. Anonymkode: 8effd...132 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå