AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Hei. Noen her som vet hvordan en går frem? Sønnen min har lett pu, og tenkte på en sommerjobb neste år. Søke på vanlig måte? Har kommunen noe? Noen som vet? Anonymkode: daffe...8da
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Om han klarer å fullføre opplæring, utføre jobben han søker på og ellers oppegående så ser jeg ikke problemet. Men han kan ikke spesialbehandles på en "vanlig" jobb. Noe tilrettelegging har han krav på, men det spørs på stillingen. Mange kommuner har alternative jobber. Du kan jo høre med dem? Anonymkode: 78b03...55b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Jeg ville hørt med kommunen. Synes ikke det er riktig å søke på en vanlig sommerjobb uten å si fra at man har lett pu, det kan jo påvirke jobben man gjør og/eller opplæring/støtte som trengs i tildels stor grad. Og hvis det er første jobb, vet dere lite om hvordan han vil fungere i jobb i praksis. Anonymkode: 9daf9...7af 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Knirke skrev (1 minutt siden): Hva er pu? Psykisk utviklingshemmet. Anonymkode: 23371...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå