AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Jeg og min eksmann tok ut separasjon i desember 2021. Flyttet for meg selv i januar. Fant meg en ff i februar fordi jeg hadde lyst på sex. Han er 11 år eldre enn meg, men en Gud i senga. Imidlertid så har han forelsket seg veldig i meg, og han sier at han vil gjøre alt for meg. Jeg synes han er skjønn, og kjenner jeg begynner å få varme følelser for han også. Sist vi møttes ga han meg et hjerteformet smykke som han sa at han blir glad hvis jeg ønsker å bruke. Men jeg er litt redd for at dette går for fort, at jeg ikke har hatt tid til å fordøye det som var, om jeg skulle innlede et seriøst forhold allerede nå. Hvilke erfaringer eller tanker har dere? Anonymkode: 73d1f...04e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Ville tatt det for det det er, og ikke flyttet sammen eller noe på en god stund! Så lenge dere bare møtes er det jo ikke vanskelig å bryte om det ikke skulle være riktig? Anonymkode: 26dae...80c 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Han han han. Du skriver du begynner å få varme følelser for han. Hvorfor det? Er det fordi han, slik det framstår her, love bomber, deg? Anonymkode: 85241...663 1
Virrevirrevapp Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Du kan jo si at du gjerne vil ta ting rolig.
GulSitron Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Som nevnt over. Si du vil ta det rolig og ikke forhaste deg. Hvis han faktisk liker deg så vil han godta det. Så tett etter et samlivsbrudd skal du på en måte bli kjent med deg selv på nytt også. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Mann her. Jeg ble separert etter 15 år sammen, og hadde en singelperiode der jeg raste fra meg på et par måneder. Like etter traff jeg en jente som jeg etterhvert ble veldig glad i, og med tiden ikke ville leve uten. Nå har vi vært sammen i flere år og jeg har aldri hatt det bedre. Så det er individuelt. I noens syn (og utvilsomt min ekskones) så traff jeg en ny veldig raskt. Men mitt forrige ekteskap var dysfunksjonelt, vi var fundamentalt ulike og det hadde vært nesten dødt på intimitetsfronten i et par år. Jeg trengte egentlig bare et par måneder der jeg gråt litt og kjente på friheten, så klarte jeg fint å hente meg inn. Det er ikke noe fasitsvar her. Anonymkode: 9d961...dc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå