AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Jeg har fått meg en ny kjæreste som er utrolig god i senga. Han er imidlertid veldig velutrustet, og det jeg lurer på er om noen av dere har tips eller forslag til sexstillinger som tar hensyn til nettopp dette? Jeg vet man finner mye på nett hvis man googler, men jeg ønsker å høre andres selvopplevde erfaringer. kjenner det fort blir vondt når han tar meg hardt bakfra feks, fordi han kommer veldig langt inn. Går greit når jeg er oppå han, for da har jeg god kontroll selv. Blir glad hvis noen vil dele erfaringer med meg 😊 Anonymkode: bf97f...abb 1
Blåjojo Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Du må si ifra at det er vondt når han tar deg bakfra. Ellers funker det om jeg ligger flatt og med samla ben, misjonær kan funke til en viss grad, at jeg ligger på siden og med et ben løftet. Men sånn generelt alle stillinger som skaper litt avstand bør funke.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Beste tipset er som du sier, at du er på topp. Da har du god kontroll. Har dessverre ikke tips utover det. For stor penis skaper liksom trøbbel uansett stilling om de ikke er veldig forsiktig. Anonymkode: 1cc24...5c1
Hippogriff Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 CAT-stillingen. Og den samme stillingen med deg på topp.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Ironisk nok er det i rompa som er mest problemfritt, som nevnt over. Da er det ikke så nøye med hvor lang den er, og tykkelse kan trenes rimelig fort.. Anonymkode: 14519...d25
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 Anus og en vibrator på klitoris. Anonymkode: 0b1e0...e17 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Jeg styrer tempoet i doggy også jeg, synes det er den beste stillingen, da treffer han helt rett og jeg kan bestemme kraft og hastighet med å bevege meg frem og tilbake. Det er ikke like tungt som å ri, derfor liker jeg den stillingen best. Anonymkode: 2ff89...728 1
Mcdonald Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 Disse fungerer ganske bra, ikke det mest sexy, men man venner seg til det.. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/stotdemper-ohnut-4-stykk/ 1
feliek54 Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 11.32): Beste tipset er som du sier, at du er på topp. Da har du god kontroll. Har dessverre ikke tips utover det. For stor penis skaper liksom trøbbel uansett stilling om de ikke er veldig forsiktig. Anonymkode: 1cc24...5c1 Jeg har opplevde det med ei veldig lita dame. Hun satt oppå i når jeg lå nede eller satt i sofaen. DEt fungerte og hun fikk nytelse 1
flusa Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Mannen min er godt utstyrt,og jeg liker best å ri han i reverse cowgirl. Da styrer jeg hvor langt inn jeg kan ta den☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå