GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊 Jeg har funnet ut at jeg er gravid, og har planer om å fortsette studiet til høsten. Skal ha 10 uker i praksis. Kommer til å være 20-30 uker på vei. Tenker dere at det er gjennomførbart? Jeg vil også prøve å jobbe ved siden av for å tjene opp så mye foreldrepenger som mulig (jobber tilkalling), men jeg får se om det er gjennomførbart. Virker slitsomt nok om jeg ikke hadde vært gravid. 🙄 

Anonymkode: f1b1d...657

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange jobber jo fulltid og mer enn det som gravide, så det bør gå fint. 

Anonymkode: 75ff4...e9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Praksis i hva da? Lærer? Bhg? Sykepleie? Bioingeniør? Det avhenger veldig av hva svaret på spørsmålet blir. Ikke alle praksiser egner seg når man er gravid, noen steder er det ingen problem. Men du kan risikere så mye fravær at du må ta praksis om igjen. 

Anonymkode: 0a5bc...4ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Praksis i hva da? Lærer? Bhg? Sykepleie? Bioingeniør? Det avhenger veldig av hva svaret på spørsmålet blir. Ikke alle praksiser egner seg når man er gravid, noen steder er det ingen problem. Men du kan risikere så mye fravær at du må ta praksis om igjen. 

Anonymkode: 0a5bc...4ec

Ja, type srbeidsplass er vesentlig å få med.

Anonymkode: 4617f...721

Gjest tullerikke
Skrevet

Hvis du skal være 10 uker i praksis og jobbe tilsvarende fullt, så tror jeg det blir hardt å jobbe ved siden av. Det gjelder uansett om en er gravid eller ikke. Men ikke noe problem å være i praksis som gravid, så lenge du er i god form.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå i uke 28 og jeg har vært veldig bra form helt fra uke 12. Jeg hadde klart det. Men andre er dårlig form og hadde ikke klart det.

Tror du ikke kan planlegge det, og må se ann formen din! Det er så individuelt. 

Da kan du evt gjennomføre resten av halvåret, så får du utsettelse på praksis. Noen steder kan man avtale å ta noen uker og det man ikke får tatt kan man ta senere. Snakk med studiestedet og praksisleder der. 

Anonymkode: 22c89...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...