Gå til innhold

Erfaringer med cupido.no (2022-versjon) (både hetero menn og kvinner, lesbiske og homofile kvinner og menn)


josep1982

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg leste nettopp den gamle tråden. Den er ganske gammel.

 

 

Litt om meg. Forholdet jeg var i ble slutt i mars. Jeg er ikke klar for å forelske meg i ei spesiell, og binde meg enda. Men jeg er klar for nye erfaringer, og nye møter. Jeg ser etter å møte damer, men kanskje også bifile par.

Så jeg lurte på om man har skikkelige bilder, og fyller profilen godt ut, vil man kunne ha suksess som mann? Er siden verdt pengene i 2022, med så mange datingapper det finnes? 

 

Endret av josep1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en ganske stor overvekt av menn der. Ikke verdt pengene. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt et par damer via Cupido, og har forsåvidt gode erfaringer.  Ti menn pr kvinne,  men det er det på alle nettsteder med litt seksuelt fokus. Legg ned litt i profil og oppførsel, så er du inne på toppen av lista med det samme.  

Anonymkode: 33054...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Har møtt et par damer via Cupido, og har forsåvidt gode erfaringer.  Ti menn pr kvinne,  men det er det på alle nettsteder med litt seksuelt fokus. Legg ned litt i profil og oppførsel, så er du inne på toppen av lista med det samme.  

Anonymkode: 33054...b3d

Når du skriver om oppførsel, mener du at man bør aktiv på forum osv, eller på måten man skriver med damene på? Jeg har forsåvidt gode bilder. Litt vanskelig med profiltekst da.

Anonymkode: 6647c...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mener du at det er å ha uforpliktende moro enn på datingapper? 

Anonymkode: 6647c...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...