AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Møtt en fyr og det viste seg at vi har noen felles bekjente. Disse fortalte meg at han visstnok har et innmari dårlig rykte som rundbrenner. Disse personene har ikke så mye med han å gjøre idag, og refererere til tiden da de jobbet sammen i utelivet. Er det sannsynlig at han har endret seg, eller er det sånn at de som har vært såpass mye rundt at de har fått dette stempelet ofte fortsetter å være sånn i godt voksen alder? Han er nå midt i 30-årene, og sluttet å jobbe på byen for 3 år siden. Anonymkode: fafcc...f3a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Tviler på at han har forbedret seg. De gjør som regel ikke det. Anonymkode: b42f9...84c 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 KAN forandre seg, men mest trolig så gjør de ikke det.... Anonymkode: 39153...605 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Liten sjanse for det. Menn som kan holde på sånn, gjør det så lenge de har muligheten. Han brenner rundt til han ikke lenger klarer å sjekke opp damer. Anonymkode: 5c262...8ae 7
Gjest Wrightandrong Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Når det gjelder min erfaring med den slike typer, så er sjansene for betydelig forandring liten. De holder ofte på så lenge de har mulighet.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Liten sjanse for det. Menn som kan holde på sånn, gjør det så lenge de har muligheten. Han brenner rundt til han ikke lenger klarer å sjekke opp damer. Anonymkode: 5c262...8ae Hva gjør de så? Finner en å slå seg ned med? Anonymkode: 78cca...f2f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva gjør de så? Finner en å slå seg ned med? Anonymkode: 78cca...f2f De får AIDS og dør. Anonymkode: 77cb8...568 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 Nei, de endrer seg ikke. De lyver notorisk og evner kun å elske seg selv. Anonymkode: cc1a1...ecc 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, de endrer seg ikke. De lyver notorisk og evner kun å elske seg selv. Anonymkode: cc1a1...ecc Også får de AIDS. Evt gonorè med grønn utflod som renner fra øyne og penishode. Også smitter de andre, også er det mange som dør pga menn som bare tømmer seg. Kvalmt. Anonymkode: 77cb8...568
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 Noen rundbrennere slår seg til ro med en dame når de bikker 35-40 men er utroe dersom de får muligheten. Anonymkode: 26aea...ba2 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Også får de AIDS. Evt gonorè med grønn utflod som renner fra øyne og penishode. Også smitter de andre, også er det mange som dør pga menn som bare tømmer seg. Kvalmt. Anonymkode: 77cb8...568 Faren for ulike kjønnssykdommer er stor ja - kanskje ikke fullt så dramatisk som det du nevner her😆 Anonymkode: cc1a1...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Faren for ulike kjønnssykdommer er stor ja - kanskje ikke fullt så dramatisk som det du nevner her😆 Anonymkode: cc1a1...ecc Men det KAN skje! Og kondomer kan sprekke. Tenk så kleint å dø av AIDS og i begravelsen så sier presten det: "hun døde av AIDS. Pga hun var sammen med en utro mann med dårlige kristne verdier." Tenk så kleint! Huff det er min største skrekk, derfor holder jeg meg unna menn. Orker ikke sånne kleine greier som det der. Anonymkode: 77cb8...568
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det KAN skje! Og kondomer kan sprekke. Tenk så kleint å dø av AIDS og i begravelsen så sier presten det: "hun døde av AIDS. Pga hun var sammen med en utro mann med dårlige kristne verdier." Tenk så kleint! Huff det er min største skrekk, derfor holder jeg meg unna menn. Orker ikke sånne kleine greier som det der. Anonymkode: 77cb8...568 Tror du må lese deg litt opp på HIV og AIDS….. i en begravelse opplyser ikke presten om dødsårsak med mindre det er et ønske😉 Anonymkode: cc1a1...ecc 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du må lese deg litt opp på HIV og AIDS….. i en begravelse opplyser ikke presten om dødsårsak med mindre det er et ønske😉 Anonymkode: cc1a1...ecc Men tror du ikke folk hadde funnet ut av det uansett. Hvertfall her jeg bor. Huff. Vet jeg har en sykelig angst for AIDS da. Hadde forøvrig holdt meg unna menn som har dårlig rykte! Hva er oddsen for at han skal bli fornøyd? De kjeder seg nok fort sånne fitteprinser. Anonymkode: 77cb8...568
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 Nei de skjeldent endrer seg. Iallefall ikke før de har vært på alle og ikke får fler. Først da kan det være snev av en mulighet for det. Men regn med utroskap på turer ol. Anonymkode: d531f...0ea 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 Holder nok på fortsatt når han er på gamlehjem. Anonymkode: 82a37...8c5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør de så? Finner en å slå seg ned med? Anonymkode: 78cca...f2f Menn som har draget slutter ikke å ha draget når de runder 40 eller 50. Etterhvert slutter de kanskje å få draget på damer de er tiltrukket av kanskje, og slår seg ned med ei grei dame som behandler dem bra Anonymkode: 2719c...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 Noen endrer adferd. Å endre moral derimot er vanskelig. En som ligger rundt og er ærlig om at det er ons, er én ting. En som lyver for å oppnå det hen ønsker er noe helt annet. Det er også stor forskjell på hvorvidt påstått adferdsendring har vært praktisert eller ikke. Jeg ville ikke gitt en rundbrenner en sjanse om hen fortsatt ikke har vist evnen til å fungere godt i et seriøst forhold. Jeg har mer tro på en som har ligget med 50 stk de første årene, vært ærlig med alle, og som senere har hatt et seriøst langvarig forhold. Enn en som har ligget med halvparten, aldri vært i et seriøst forhold, vært utro, og der flere tidligere partnere føler seg lurt. Anonymkode: b65ef...653 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #20 Skrevet 20. juni 2022 En jeg jobbet med var en skikkelig storsjarmør, og visste det så utrolig godt. Han flørtet med «alle» han snakket med og hadde utallige damehistorier. Men rett før han fylte 30 traff han en dame det sa pang med. De flyttet sammen, fikk barn og han virket storfornøyd. Så tror nok at noen kan forandre seg🤗Vet ikke hvordan det går i dag da, vi jobber ikke sammen mer. Anonymkode: 59e86...003 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå