AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Kåtheten gjør meg litt gal 😳misforstå meg rett, jeg liker å være kåt, det er en deilig følelse, men det får meg til å gjøre ting jeg blir litt flau over. Jeg onanerer overalt, hjemme, jobb, offentlig, snuser i brukte truser, strømper osv, tømmer meg flere ganger til dagen. Jeg finner på så mye rart når jeg er kåt, skader ingen, men gjør som sagt mye som vil ses på som merkelig oppførsel. Bør jeg snakke med noen om dette, eller bare akseptere at jeg er veldig sær. Anonymkode: 6a1b2...cdd
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Snakke med noen Anonymkode: 87cc4...72d 1
Scoops Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Jeg ville bare akseptert at sånn er jeg. Og så tenker jeg litt på hvor gammel du er kanskje det vil roe seg litt etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Ikke lett, det der med kåt. Jeg hadde kjæresten i militæret og så skulle han hjem på perm. Jeg var helt gira det siste døgnet men ville spare. Jeg onanerte bare litt, ikke så jeg kom, men mange ganger. Ville være megaklar. Og så ble hjemreisen utsatt et døgn og jeg skulle på nattevakt. Så da hadde jeg runka til nesten-orgasme ti ganger og var helt sprekkefærdig og så måtte jeg på jobb i stedet, og var helt borte vekk i hodet. Anonymkode: 1ebb0...b4e 1
911 Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke lett, det der med kåt. Jeg hadde kjæresten i militæret og så skulle han hjem på perm. Jeg var helt gira det siste døgnet men ville spare. Jeg onanerte bare litt, ikke så jeg kom, men mange ganger. Ville være megaklar. Og så ble hjemreisen utsatt et døgn og jeg skulle på nattevakt. Så da hadde jeg runka til nesten-orgasme ti ganger og var helt sprekkefærdig og så måtte jeg på jobb i stedet, og var helt borte vekk i hodet. Anonymkode: 1ebb0...b4e Utrolig deilig med "edging", Det holder meg sprengkåt over lengre tid, kanskje over flere dager, men før eller siden MÅ man bare komme. Håper det ordnet seg for dere ❤️
Gjest Paramount Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 2.47): Bør jeg snakke med noen om dette, eller bare akseptere at jeg er veldig sær. Du bør finne deg ei dame. Kvinner kurerer enkelt de uvanene du beskriver. De hjelper deg til å finne tilbake balansen. Da kan du være kåt med god samvittighet, og uten de særeste uvanene. Dersom du har dame må du ta en prat med henne, de fleste kvinner kjenner til dette problemet, og de vet hvordan de løser det . Symptomene dine er godt kjent, og diagnosen er en hverdagslig form for "brakkesyke", som mange kjenner fra militæret. Behandlingen som foreskrives utføres altså av kvinner, for dem er riktig kur en medfødt egenskap, lol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå