Gå til innhold

Sykt kåt på kona til en kompis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona til en kompis gjør meg så sykt kåt, hun er ikke noe spesielt vakker, men hun går alltid uten strømper, blir så kåt når jeg ser de nakne føttene hennes i alle sammenheng.Bør jeg fortelle henne dette ?

Anonymkode: 98189...196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tullebukk!

Anonymkode: aae35...9b9

• Nyttig 1
Skrevet

Be hun ta på seg noen sokker…

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ganske sikker på at du kan stole på henne, så fortell henne det.

Jeg har fortalt flere av mine kompis fruer hva jeg syns om dem, og vert så heldig å pult 2 av dem.

Anonymkode: 037d0...e39

AnonymBruker
Skrevet

Spør om å få dra fingrene dine mellom tærne hennes og lukt på de. Da er du ikke så begeistret lenger…

Anonymkode: 7312a...390

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør om å få dra fingrene dine mellom tærne hennes og lukt på de. Da er du ikke så begeistret lenger…

Anonymkode: 7312a...390

Hæ hva mener du, jeg har lyst å slikke henne mellom tærne, suge på tærne hennes, hvorfor skulle det å dra fingrene mellom tærne hennes gjøre meg ubegeistret. Tærne hennes lukter stramt, jeg har luktet i skoene hennes ved flere anledninger, hun bruker ikke strømper i skoene sine og de lukter sikkelig stramt, har mange ganger gnidd fingrene mine fremme i tåboksen,  setter seg en stram lukt på fingrene mine som jeg går og lukter på hele kvelden, ender med runking men jeg kjenner på lukta og ser på bilder jeg har av tærne hennes😍

AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør gå til psykolog og få medisiner

Anonymkode: 17ffe...655

• Nyttig 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hold det for deg selv, du må aldri fortelle det.

Skrevet

Om du forteller henne det risikerer du at hun synes det er ubehagelig og begynner å gå med strømper. Og at hun forteller mannen om det, sånn at du kanskje mister en kompis.  Så spørsmålet er om du vil fortsette å se på de nakne beina eller ikke. 

Skrevet

Ikke gjør livet ditt (og andres) unødvendig komplisert. Hold det for deg selv. Tenninga ligger uansett i deg, ikke i henne. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kona til en kompis gjør meg så sykt kåt, hun er ikke noe spesielt vakker, men hun går alltid uten strømper, blir så kåt når jeg ser de nakne føttene hennes i alle sammenheng.Bør jeg fortelle henne dette ?

Nei!

Anonymkode: 2cfbc...1c1

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (5 minutter siden):

Om du forteller henne det risikerer du at hun synes det er ubehagelig og begynner å gå med strømper. Og at hun forteller mannen om det, sånn at du kanskje mister en kompis.  Så spørsmålet er om du vil fortsette å se på de nakne beina eller ikke. 

Det kan også være tilfelle at kona til kompisen, også tenner på TS. Det er ikke usannsynlig. Men det velger du selv TS om du vil si til henne eller om du vil la være. Jeg ville ha holdt det for meg selv.

Anonymkode: 2cfbc...1c1

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...