Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært samboer med en voldelig mann og etter mange år tok jeg tingene mine og løp min vei ut av forholdet. Jeg var sint og lei meg. I farten tok jeg med meg ett veldig dyrt kamera som han kjøpte som vi skulle bruke sammen. Det er han som betalte det, så da er det han som eier det. Jeg var sint og tenkte at det kan være betalingen for skaden han har påført meg. Men nå angrer jeg og vil gi det tilbake. Men jeg tørr ikke, hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: becd8...c88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send det med posten. Ikke noe vits å gjøre det komplisert, men send det som pakke så det er beviselig at han henter det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha med deg noen, å gi det, eventuelt få det sendt på en måte helst med noen form for bekreftelse.

Anonymkode: c0469...c42

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fremdeles savner noe som er ditt hos exen då Jan fu tilby deg å bytte kameraet mot den tingen(e). 
Evt bruk en mellommann for overlevering 

Anonymkode: e6ee2...f26

AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd. Jeg er en ærlig person og jeg er glad for at jeg kan føle på at jeg angrer og vil gi det tilbake.

Men jeg føler også litt på at jeg vil selge det og bruke pengene på fysioterapeut for å rette opp i skaden han påførte meg.  Det føles faktisk rettferdig å gjøre det, men likevel føles det for dumt. Siden jeg er ett ærlig og godt menneske, så vil det kanskje ikke føles riktig egentlig. Men han er ett ondt menneske.  
Uansett så er det best å gi det tilbake ikke sant? Jeg sender det da i posten som dere tipset. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han etterlyst det? Hvor mye kostet det? Synes du skal beholde det. Hvis han etterlyser det så sier du bare at det kom med i flyttelasset men at han selvsagt skal få det tilbake. Så sender du det i posten. 

Etterlyser han det ikke innen kort tid, så er det ditt. Men ikke selg det via finn eller Facebook.

Anonymkode: 42b57...dde

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han ikke spurt om det, så behold det. Bare vent en stund for å se om spm dukker opp. Evnt send det tilbake uten brev ol. Hvis du er redd for at han skal ta kontakt pga kamera

Anonymkode: 3f63c...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Har han skadet deg fysisk slik at du må til fysioterapeut?

Fy faen 😡

Anonymkode: 5828c...cce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har han etterlyst det? Hvor mye kostet det? Synes du skal beholde det. Hvis han etterlyser det så sier du bare at det kom med i flyttelasset men at han selvsagt skal få det tilbake. Så sender du det i posten. 

Etterlyser han det ikke innen kort tid, så er det ditt. Men ikke selg det via finn eller Facebook.

Anonymkode: 42b57...dde

Han spurte om det når jeg hentet de siste tingene mine. Men jeg sa at jeg ikke kan huske at jeg har tatt det med, men at jeg skal si ifra hvis det dukker opp.

Jeg sa ingenting fordi det var noe som var mitt som manglet og jeg ville beholde det frem til jeg fant det som var mitt. Nå har jeg finnet det som var mitt og lurer på å gi beskjed om det eller ikke. 

Men han kommer til å tro det er meg og jeg er redd han kommer til å ringe folk å spørre eller noe, jeg vet ikke hva han er i stand til faktisk. Derfor velger jeg egentlig å bare gi der tilbake, så slipper jeg å tenke på det. Han kan bruke det for å ta kontakt med meg igjen senere osv. Best å bare gi det til idioten.

Takk for at du forstår❤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har han skadet deg fysisk slik at du må til fysioterapeut?

Fy faen 😡

Anonymkode: 5828c...cce

Han var litt fysisk, men mest psykisk, han skremte meg og jeg var konatant anspent i musklene hele tiden med han. Jeg er helt låst i den ene skulderen som har spredd seg. Jeg trenger behandlig for å fikse opp i det. Men jeg får skaffe meg en helgejobb eller no.  Jobb har vært avslapping i mitt liv, grudde meg til å komme hjem og gledet meg til jobb. Sånn var det og nå er jeg ferdig med det menneske, han klarte ikke knekke meg. Ett skuddsår var alt han klarte og det vil gro igjen. Det går bra, ikke tenk på det. Jeg gir tilbake det dumme kamaret hans, føler han ser meg igjennom det, ekkelt. Bort med det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen felles venner som kan gi det for deg?
Ellers tar du med deg en kompis, kjører og gir det til han. 
Ved lang avstand, bruk post eller DHL etc..

Anonymkode: c928e...c65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere noen felles venner som kan gi det for deg?
Ellers tar du med deg en kompis, kjører og gir det til han. 
Ved lang avstand, bruk post eller DHL etc..

Anonymkode: c928e...c65

Jeg har planer om å levere hos han på natten. Da sover monsteret og jeg får fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...