AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Det skjer med meg sjelden gang at jeg blir betatt. Har skjedd kanskje 4 ganger I hele mitt liv hvert 15 år ca. Forstår egentlig ikke hvorfor det skjer når det skjer, men kroppen får kraftig reaksjon, jeg blir helt rar, klarer ikke å tenke, klarer ikke å snakke normalt og oppfører meg som en tåpe, kroppen blir helt sliten av stress og hormonell aktivitet. Har fått mange nok tilbud fra drt motsatte kjønn i løpet av årene, men skjer nesten aldri at jeg er interessert. Hvem jeg reagerer slik på er veldig uventet jeg vet ikke hva det er, det er noe rar kjemi som er kraftig og skremmende. Jeg er i et langvarig forhold, så skjer dette med meg, det er 21 år siden sist, det er ikke rettferdig eller bra for noen, det er bare urettferdig. Følelsene er som regel ikke gjensidig men kanskje de er, at de ikke er vil gjøre saken lettere. Avstand hjelper selvsagt men er ikke mulig hele tiden på grunn av tingenes tilstand. Jeg føler skyld og føler meg uvel, men følelsene går ikke bort så lett, føles som jeg er hypnotisert eller under en trolldom av noe slag, gissel av kjemiske reaksjoner. Jeg regner med det går over etterhvert. Men jeg er sliten, tenker på denne personen hele tiden. Hvorfor? På en måte vil jeg at det skal fortsette, men jeg vet jeg må stoppe. Samtidig vil jeg fortsette. Anonymkode: ac132...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå