Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter et tillittsbrudd og noen småløgner så stoler jeg ikke på mannen min. Vi har vært sammen i over 20 år. Har 2 barn... Det er vondt å ikke stole på han.... Kan jeg da fortsette å være gift med han?! 

Anonymkode: 24525...f16

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva du mener med småløgner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan du. Går Helt fint her og være gift med en mann jeg ikke stoler på, bare pass på å ikke bli avhengig av han. Det gjelder jo uansett, men ekstra for en man ikke stoler på.

Anonymkode: b7d3d...c3e

• Liker 2
Gjest Suzanne
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Etter et tillittsbrudd og noen småløgner så stoler jeg ikke på mannen min. Vi har vært sammen i over 20 år. Har 2 barn... Det er vondt å ikke stole på han.... Kan jeg da fortsette å være gift med han?! 

Man kan ikke stole på noen, ihvertfall ikke 100 prosent. Vi kan ikke engang stole på oss selv alltid. Alle lyver hele tiden, og det er ikke feil å vri på sannheten LITT.

Tillitsbrudd og småløgner er altfor vage begreper. Litt mer konkret?

Du kan velge å stole på mennesker, men du kan ikke forvente at andre har de samme "verdiene" og sannhetene som det du har.

Hilsen frk apatisk

AnonymBruker
Skrevet

Lyver f.eks om at jeg oppdaget han hadde fått en ny damevenn på Facebook, og det gjør meg ingenting. Men jeg spurte hvem som hadde lagt til hvem. Han svarte at hun hadde lagt til han. Jeg skjønte han løy. Å da innrømmet han det.

Han har en kvinnelig kollega jeg hvor jeg ikke liker helt tonen de har. Har lest smschaten dems. Å for litt siden tilbød jeg meg å hjelpe han med noe på jobb (rydde), han var stressa og hadde MYE å gjøre. Han takket nei,han skulle få det til selv. Fant ut senere ut når jeg leste smschaten med den kvinnelige kollegaen,at hun hadde spurt om det samme,og han takket ja. Hun kunne skrive overtid.... Jeg så halvflørtende meldinger på mobilen hans, snoka på mobilen hans. Så spurte jeg om å få se meldingene med denne dama. Klart det sa han, mens han fikset febrilsk med mobilen. Da jeg fikk se, var disse meldingene slettet. Han unnskyldte seg med at jeg ville misforstå og at det ville bli krangel av det.

Nå har han byttet kode på mobilen,for at jeg ikke skal snoke . Men kom meg inn der nå i kveld. Å nå er hele smschatten med denne dama slettet... 

Tillitsbruddet er en hemmeligholdt kvinnelig kollega han har chattet med (private meldinger) over en god stund. Hvor han også møtte en gang over en kopp kaffe, fordi han måtte levere noen papirer.... På fritiden. Uten å fortelle meg det . 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva? Har dere ikke barn - stikk!!

Spar deg for uendelig mye tull, krangling, tårer og løgner, denne mannen er ikke voksen! Han kommer til å gjøre noe dumt før eller senere, allerede nå ved å slette meldinger.. ...We are already there girl..

Bare gjør dere begge to en tjeneste og dra fra den fyren, jeg snakker desverre av erfaring.. Man er naiv og tenker gjerne at man sikkert tar feil. Så blir mistanken sterkere og når man så tar det opp blir man stemplet som den psycho kjerringa som ikke stoler på typen.. Og så skjer det man egentlig visste hele tiden og.. ja. Tårer og snørr osv.

Den mannen der er ikke ferdig å være singel, så bare la han få være det han aller mest vil.. Tenk på deg selv💗 

Anonymkode: 0fdb2...bce

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet du hva? Har dere ikke barn - stikk!!

Spar deg for uendelig mye tull, krangling, tårer og løgner, denne mannen er ikke voksen! Han kommer til å gjøre noe dumt før eller senere, allerede nå ved å slette meldinger.. ...We are already there girl..

Bare gjør dere begge to en tjeneste og dra fra den fyren, jeg snakker desverre av erfaring.. Man er naiv og tenker gjerne at man sikkert tar feil. Så blir mistanken sterkere og når man så tar det opp blir man stemplet som den psycho kjerringa som ikke stoler på typen.. Og så skjer det man egentlig visste hele tiden og.. ja. Tårer og snørr osv.

Den mannen der er ikke ferdig å være singel, så bare la han få være det han aller mest vil.. Tenk på deg selv💗 

Anonymkode: 0fdb2...bce

Vi har to barn, så det er en av grunnene til at det å stikke er veldig vanskelig... 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Følger.. 

Har samme problem med samboer 🥲

Anonymkode: bb2f0...86f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde jeg ikke giddet å leve med. Bli holdt for narr på den måten. 

Anonymkode: aacb1...ccb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg! Og ikke minst uakseptabelt når man er gift?! Man søker ikke kontakt med motsatt kjønn bak ryggen ved mindre man er interresert.

Anonymkode: 77d64...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer veldig ann på hvilke løgner og tilittsbrudd det er snakk om. Hvis man ikke har tillitt har man ingenting, ivertfall etter min mening. Tillitt er en grunnleggende ting i alle vennskap og forhold. 
Om du ikke allerede har gjort det, burde du snakke med han om hvordan du føler det. Det er ikke en lett situasjon når det er barn involvert. 

Anonymkode: ec9a0...855

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Lyver f.eks om at jeg oppdaget han hadde fått en ny damevenn på Facebook, og det gjør meg ingenting. Men jeg spurte hvem som hadde lagt til hvem. Han svarte at hun hadde lagt til han. Jeg skjønte han løy. Å da innrømmet han det.

Han har en kvinnelig kollega jeg hvor jeg ikke liker helt tonen de har. Har lest smschaten dems. Å for litt siden tilbød jeg meg å hjelpe han med noe på jobb (rydde), han var stressa og hadde MYE å gjøre. Han takket nei,han skulle få det til selv. Fant ut senere ut når jeg leste smschaten med den kvinnelige kollegaen,at hun hadde spurt om det samme,og han takket ja. Hun kunne skrive overtid.... Jeg så halvflørtende meldinger på mobilen hans, snoka på mobilen hans. Så spurte jeg om å få se meldingene med denne dama. Klart det sa han, mens han fikset febrilsk med mobilen. Da jeg fikk se, var disse meldingene slettet. Han unnskyldte seg med at jeg ville misforstå og at det ville bli krangel av det.

Nå har han byttet kode på mobilen,for at jeg ikke skal snoke . Men kom meg inn der nå i kveld. Å nå er hele smschatten med denne dama slettet... 

Tillitsbruddet er en hemmeligholdt kvinnelig kollega han har chattet med (private meldinger) over en god stund. Hvor han også møtte en gang over en kopp kaffe, fordi han måtte levere noen papirer.... På fritiden. Uten å fortelle meg det . 

TS

mann her

hvorfor gidder du ?

er ikke ofte jeg sier avslutt eller revurder slik som "dump ham" gjengen på kg

men dette leder bare til en ting

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får du deg en bedre mann hvis du bryter med denne mannen? 

Anonymkode: 17e01...b8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Får du deg en bedre mann hvis du bryter med denne mannen? 

Anonymkode: 17e01...b8d

Om jeg får meg en bedre mann? Skal aldri ha meg mann igjen hvis dette ender med brudd.

TS

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis du har dårlig magefølelse angående han så er det noe i det. Jeg må innrømme at jeg har hatt dårlig magefølelse angående mange som jeg har stolt på og fått erfart at de ikke var bra.? Ikke overse din følelse 

• Liker 3
Skrevet
bullet80 skrev (7 timer siden):

mann her

hvorfor gidder du ?

er ikke ofte jeg sier avslutt eller revurder slik som "dump ham" gjengen på kg

men dette leder bare til en ting

Du er mann? Tror du at det er snakkom utroskap her? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kommer veldig ann på hvilke løgner og tilittsbrudd det er snakk om. Hvis man ikke har tillitt har man ingenting, ivertfall etter min mening. Tillitt er en grunnleggende ting i alle vennskap og forhold. 
Om du ikke allerede har gjort det, burde du snakke med han om hvordan du føler det. Det er ikke en lett situasjon når det er barn involvert. 

Anonymkode: ec9a0...855

Nei også kommer det an på hvordan han reagerer? Hvis han reagerer med sinne så skjuler han noe etter min meining. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er utro så er det ikke bra. Men du er jo tydeligvis ikke noe å samle på heller som ikke lar han ha venner på fb og alltid må sjekke mobilen hans. 

Hadde en kjæreste bedt meg om dette hadde jeg reist for lengst 

Anonymkode: db38f...65a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør helt riktig i å ikke stole på ham.

Du burde konfrontere begge to. Han er en drittsekk, men hun er av samme kaliber. Dere har faktisk to barn sammen, og han burde oppført seg som et voksent menneske.

Hvis du har råd til det, kan du engasjere en privatetterforsker en kort periode, bare for å få dokumentert det du mistenker.

Anonymkode: 23faf...6f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, pføy! 

Hva er best, å leve i usikkerhet og kjenne på et behov for å snoke for å ha oversikten, eller la han gå, for å slippe den konstante klumpen i magen? 

Snakk med ham. Fortell ham hvordan du har det på grunn av hans kontakt med denne dama. Så gjør du det slutt hvis det er det du egentlig vil, eller så spør du han hvordan dere kan gå frem for at dere skal klare å redde ekteskapet, om det er det han vil. 

Anonymkode: c374e...a9a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...