Gå til innhold

Hvilke datingapper bruker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke dating apper/tjenester bruker du, og hvilken er du mest fornøyd med? Del gjerne pris også om du bruker en betalingstjeneste. 

Anonymkode: 565e6...403

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir å ta hardt i å si at jeg "bruker" dem, men jeg har vært registrert på Sukker i en del år, og betalte også i en lang periode der, uten at det ble noe fart på noe som helst. Ikke fått én melding, og null svar. Tragisk. Om jeg husker riktig gikk prisen ned i 79 kr/mnd etter en stund, men den begynte høyere. I det siste har jeg også registrert meg på både Møteplassen og Elitesingles, men ikke imponert av noen av dem. Elitesingles er egentlig totalt meningsløst uten å betale (og de er svindyre). Kan se litt mer info på Møteplassen, men virkelig vanskelig å komme noen vei der også uten å betale -- med mindre man er kvinne da. Dungevis av kvinner der som påpeker at de ikke har VIP, så derfor må vi menn få tak i det for å skrive meldinger til dem som de kan svare på. Err, jeg mener, som de kan ignorere :D

Har mistet det meste av troen jeg hadde på å møte noen på disse sidene. Alle virker litt halvdø for å være brutalt ærlig. De fleste har vel migrert til Tinder, men den har jeg vertfall ikke noe tro på. De fleste kaller det en puleapp, så vi som er interessert i noe seriøst kan glemme det. Og vi som ikke ser ut som en gud kan vertfall glemme det :laugh:

Flott om andre kommer med tips om både sider og annet, for jeg er i ferd med å gi opp :(

Sukker er definitivt den jeg har best inntrykk av, men svært vanskelig uansett. Som mann vil jeg si det er så godt som umulig uten å være betalende medlem -- med det vanlige unntaket om at man må se ut som en gud for å lykkes gratis.

Anonymkode: 73d66...2c0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man bruker app’er for casual sex.

Så har du de klassiske sidene for folk som ikke klarer å møte folk IRL eller ser bra nok ut til å ha casual sex eller hooke ellers. Da er det match, sukker og alt det der. Men om man er så desp etter å ikke være ensom at man tråler sukker eller match burde man fikse en del andre ting i livet først for å bryte på med et forhold på toppen av det hele er ikke løsningen.

Anonymkode: cb3ba...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 innlegg før noen kom og spydde på teppet. Bra jobba! :D

Anonymkode: 73d66...2c0

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke dating apper/tjenester bruker du, og hvilken er du mest fornøyd med? Del gjerne pris også om du bruker en betalingstjeneste. 

ingen, tinder er toxic og brukes mest av kvinner som vil ha bekreftelse

resten av datingapper er ganske dårlig og eller koster mye penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinder er den eviggrønne, først og fremst fordi det er der brukerne er. Personlig liker jeg Bumble best, men går gjerne fort tom for brukere å sveipe på. Har vært innom Happn et par ganger, men liker den egentlig ikke.

Facebook Dating og Hinge har potensial, men de er ikke helt etablerte ennå, og jeg er litt usikker på om jeg liker man sveiper "åpent", så folk kan se at du har likt dem.

Anonymkode: 23736...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen som vil dele erfaringer med spesifikke apper eller tjenester de er fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker bare tinder, alt annet gir meg mark i magen. 

K38

Anonymkode: abcd7...ba2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes badoo enda? Den var grei for å være gratis.

Anonymkode: 8f73b...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg finner de mest interessante mennene på match. En fin ting er at kun matcher går rett i innboks, de andre som skriver til deg kommer som en forespørsel man lett kan avvise. Det går også an å søke etter menn, så du slipper å bla! Men det er en litt rotete app hvor noen av de samme folka kommer opp som at de nettopp har likt deg stadig vekk. Jeg tror det er teknisk svikt og ikke personene, for det har til og med skjedd med noen jeg chattet med. I tillegg er man synlig for menn utenfor alderssegmentet, så Ola på 27 og Gunnar på 65 tar kontakt.. og fyller opp likes-lista. Betalingsløsningen er også helt koko, men leser man godt så funker det jo. Bare kjøp det billigste, ikke tillegstingene. 

Møteplassen er mer ryddig på de fleste måter, men siden jeg bare vil være et sted og det såklart er der de fleste av "min type" er (og nå snakker jeg om personlighet og ikke utseende), blir det match da. På Møteplassen er det mere "liv", masse folk som tar kontakt, noe som er artig når man vil chatte og masete når man ikke vil men ikke har samvittighet til å la være å svare. 

Jeg er forsåvidt på Facebook dating også, men det tells knapt, der er det ikke veldig mange men dukker opp noen nye hver dag. Fordelen er at man kan ha en passiv profil også kommer de som har likt deg opp i notifications. Trenger ikke sjekke appen daglig. Syns det er ok med venners venner opplegget. Det sier litt om personen, man kan unngå eksens venner etc. 

Anonymkode: dce49...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 23.20):

Man bruker app’er for casual sex.

Så har du de klassiske sidene for folk som ikke klarer å møte folk IRL eller ser bra nok ut til å ha casual sex eller hooke ellers. Da er det match, sukker og alt det der. Men om man er så desp etter å ikke være ensom at man tråler sukker eller match burde man fikse en del andre ting i livet først for å bryte på med et forhold på toppen av det hele er ikke løsningen.

Anonymkode: cb3ba...664

Hvorfor bruke apper/nett i det hele tatt? Fatter det ikke. 

Har folk blitt evneveike rent sosialt? 

Anonymkode: 1009d...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...