AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg har gått opp flaut mye på kort tid… Snakk om 15-17kg siden nyåret… Prøver å gå ned, men klarer ikke… Hverdagen er hektisk, sikkelig dumt unnskylding men… Jeg fikk dårlig eggløsning på første rundt med letrozol (aka null utsalg på el-test, men kjente el-smertene) får meg til å tenke om det kan ha noe med at jeg er overvektig?? Jeg pleier veier (egentlig) 55kg men veier nå 69-71 kg. Er ikke spesielt høy 158 Takk for alle svar og råd på forhånd 💞 Anonymkode: 0c20f...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Del Skrevet 19. juni 2022 Får du letrozol pga. manglende eggløsning? Vet du i så fall hvorfor du ikke får eggløsning? Anonymkode: eb67c...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Del Skrevet 20. juni 2022 Det kan ha med overvekt å gjøre ja. Du kan og prøve dobbel dose letrozol. Anonymkode: e3010...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå