Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
jeg fikk plutselig en brun blødning idag, liten, men det har vart i hele dag.. 

Jeg går på Oralcon p-piller. Jeg har nettopp begynt på p-piller igjen, etter at jeg fødte for 3 måneder siden. Jeg har tatt 1 og et halvt brett frem til nå uten pause. Før jeg ble gravid gikk jeg på disse p-pillene i flere år, og har alltid tatt 2 brett om gangen, før jeg tar en pause på 7 dager, så videre med 2 brett, og så 7 dager pause og fortsetter sånn. Gjort dette for å slippe mensen/blødningen hver måned. Men jeg har aldri opplevd å få blødning midt i ett brett? Selv om jeg har hoppet over en pause. Kan det være siden jeg nettopp har begynt på p-piller igjen? Eller kan det ha en sammenheng med at jeg har hatt mye vondt i magen og korsryggen i flere uker?

Jeg bestilte time til lege for magesmertene og korsryggsmertene, for tenkte magesmertene kunne ha noe med livmor/underlivet å gjøre. Smertene kommer og går, og sitter jo helt nederst i magen. Men legen visste ikke hva det var, og tenkte det kanskje hadde med musklene i magen å gjøre.. men jeg vet ikke jeg.. vurderer å bestille time til gynekolog for å sjekke at alt er som det skal, og ta celleprøve hos legen. 

Men hva tror dere? Jeg får ikke ringt lege før på mandag, men blir litt bekymret når jeg plutselig får brun utflot/blødning helt uten videre, uten å vite hva det kommer av :/ hadde også litt vondt i underlivet/livmorhalsen føltes det ut som idag når jeg blødde. Jeg hadde samleie igår, men blødde ikke etterpå. Kun idag jeg har hatt brun utflod/blødning.

Anonymkode: 1bdb5...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mellomblødninger på ppiller (særlig om jeg tok flere brett i slengen). Viste seg at pillene ble for "svake". Ordnet seg med ppille-bytte. Så trenger ikke være noe farlig :)

Anonymkode: fe47c...bd8

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig vanlig, men om du er bekymret synes jeg du skal kontakte lege. Skader ikke å i det minste konferere, evt få en sjekk :)

Anonymkode: 06454...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...