Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Amerikanske instagramprofiler som deler om BLW anbefaler førstehjelpskurs før man begynner med fast føde til babyer. Er det en ting i Norge? Barselgruppa er full av BLW'ere, men ingen har nevnt førstehjelp når de gir råd rundt temaet. 

Anonymkode: 15422...1e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Førstehjelpskurs for spedbarn er en greie her i Norge og ja 

Anonymkode: f6efb...cb3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Førstehjelpskurs for spedbarn er en greie her i Norge og ja 

Anonymkode: f6efb...cb3

I forbindelse med BLW, spør jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis barnet mitt skulle drive med BLW ville førstehjelpskurs vært en prioritert oppgave. 

Anonymkode: 3d3d5...9b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis barnet mitt skulle drive med BLW ville førstehjelpskurs vært en prioritert oppgave. 

Anonymkode: 3d3d5...9b8

Takk! Jeg syns det er merkelig at mange promoterer BLW, men ikke nevner dette som en viktig faktor/forutsetning for trygg start... 

Skrevet

Jeg synes det er synd at førstehjelpskurs for foreldre ikke er letter tilgjengelig, blw eller ikke! Kunne gjerne vert et tilbud fra hs

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Babyer kan kveles av Mos også, særlig om de får det liggende bakover i en vippestol slik jeg ser mange gjør fra 4 mnd. 

Så jeg synes absolutt bør ta førstehjelpskurs! Har ikke gitt blw selv, men vanlig babymat i tripptrapp. Tok kurs på lillelab.no, dessverre ikke gratis.

Anonymkode: b5996...a22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok førstehjelpskurs før vi startet med BLW. Det var for meg en selvfølge. Egentlig uavhengig av BLW, greit å kunne uansett. Men jeg satt ekstra pris på å føle meg trygg på hva jeg skulle gjøre dersom barnet satt noe i halsen. Og det skjedde, opptil flere ganger. 

Anonymkode: 3d722...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...