Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym585
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonym585
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Anonym585 skrev (8 minutter siden):

Hei.

Jeg lurer på dere som har gått fra å ha ingen venner til å ha fler venner, hva gjorde dere for å sosialisere dere eller få kontakt med folk? 

Jeg er i slutten av 20 åra, og jeg har ingen venner.

Jeg har gått fra å ha venner til ingen venner, til venner også ingen venner igjen. Dette har vel holdt på siden jeg var barn.

Jeg har opplevd mye svik, utestenging og utnyttelse fra de vennene jeg har hatt. Noen har tatt avstand fra meg fordi jeg begynte å si i fra og stå opp for meg selv, og noen har jeg selv tatt avstand fra. Dette har jo gjort at jeg er veldig skeptisk på mennesker.

Som en venn er jeg veldig dedikert, ærlig og lojal. Du kan alltid regne med meg. Og jeg er veldig åpen for kommunikasjon. Jeg er også veldig inkluderende, jeg lar ingen bli holdt utenfor. Og jeg er veldig sosial av meg og elsker å være med på gøyale ting.

Jeg opplever at det er vanskelig å komme inn i vennekretser eller at ingen er dedikert til et vennskap med meg. Ingen er heller spesielt inkluderende. Så det gjør meg jo enda mer skeptisk. 

Jeg vil veldig gjerne høre deres erfaringer! Og hva dere har gjort for å snu om på dette? 

hold dere saklig til innlegget, og ingen spydigheter. Her er alle venner og gode mot hverandre 🙂

Velkommen i klubben jeg har blitt veldig skeptisk også. Har opplevd det samme som du. Men jeg har innfunnet meg at jeg har det best uten venninner som jeg aldri kan stole på. For jeg trodde virkelig jeg kunne stole på bestevenninna mi igjennom mange år. Når jeg ikke kunne det så kjenner jeg at da kan man ikke stole på noen.  Nå har jeg den fordelen at jeg trives godt i eget selskap så klarer meg fint uten venninner også. Men ja møter jeg en genuint tvers igjennom hyggelig dame så er jeg så klart åpen for å bli bedre kjent. Så langt har jeg ikke følt at ting har vært ekte fra de jeg har møtt bare vanlig høfflighetsfraser som man gjør hver dag til alle lissom.  Og har prøvd å blitt kjent men det har ikke lyktes så tenker at skal jeg begi meg ut på noe venninne opplegg nå så må jeg bli invitert av noen. Jeg føler jeg har gjort mitt. Men håper du har bedre lykke en meg da. Det gjelder å finne en arena tror jeg der man kan møte andre som er lik deg selv da som har litt samme syn på ting som du har. Men hvor er jaggu ikke enkelt. 

Masse lykke til skal du ha i hvertfall. 

Anonymkode: a66fc...479

AnonymBruker
Skrevet

Du har venner, men du har bare ikke funnet de vennene som er riktige for deg enda. De finnes der ute. Noen ganger dukker dine beste venner opp først i godt voksen alder. 
jeg tror gode venner finner hverandre, man opplever bare at kemien er der.

Jeg gir deg en utfordring; hvis du tenker på den siste beste vennen du hadde. - hvilken egenskap var det vedkommende hadde som du satt pris på?

Øv deg på å være sånn du også🙂

Anonymkode: c0b79...05c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nye venner og nytt nettverk i voksen alder ved å bli aktiv i en fritidsaktivitet/hobby. 

Anonymkode: 8b9fb...28d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har venner, men du har bare ikke funnet de vennene som er riktige for deg enda. De finnes der ute. Noen ganger dukker dine beste venner opp først i godt voksen alder. 
jeg tror gode venner finner hverandre, man opplever bare at kemien er der.

Jeg gir deg en utfordring; hvis du tenker på den siste beste vennen du hadde. - hvilken egenskap var det vedkommende hadde som du satt pris på?

Øv deg på å være sånn du også🙂

Jeg synes TS virker som om h*n har veldig gode egenskaper som en venn.
H*n burde være seg selv, og bli akseptert som h*n er. 
som ts skriver har h*n blitt mye utnyttet, da er det ikke sikkert den siste vennen h*n hadde har noen bra egenskaper. 

ser ikke noe h*n trenger å øve seg på da ut fra det h*n deler.

Anonymkode: 046f5...62e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes TS virker som om h*n har veldig gode egenskaper som en venn.
H*n burde være seg selv, og bli akseptert som h*n er. 
som ts skriver har h*n blitt mye utnyttet, da er det ikke sikkert den siste vennen h*n hadde har noen bra egenskaper. 

ser ikke noe h*n trenger å øve seg på da ut fra det h*n deler.

Anonymkode: 046f5...62e

Ja, beklager. Ser absolutt det. Jeg hang meg nok litt opp i overskriften. Igjen beklager. Men, jeg mener virkelig det at modenhet for ekte vennskap kommer som oftest i voksen alder for de av oss som ikke opplevde i 15-20 årene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk nye venner og nytt nettverk i voksen alder ved å bli aktiv i en fritidsaktivitet/hobby. 

Anonymkode: 8b9fb...28d

Hvilken hobby var dette?

Anonymkode: c2dbf...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...